Dan moet ik een stuk of 10 topics bijlezenquote:
Of allebei?quote:
ZOWIEE was veel vaker onlinequote:Op maandag 13 juni 2005 00:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet ik een stuk of 10 topics bijlezen
Toch maar niet
MissBliss heeft een leven enzoquote:
Nee, die.quote:
Daarom was ZOWIEE ook toffer.quote:
Waarmee ik niet wil zeggen dat MissBliss niet ultra-tof is hequote:Op maandag 13 juni 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom was ZOWIEE ook toffer..
Nou ehhh..karoltje had zich op MSN al aangemeldquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ehhh..karoltje had zich op MSN al aangemeld...
Ja, en jij wou me niet in je sig zettenquote:
dat paste niet!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en jij wou me niet in je sig zetten [afbeelding]
En toch koos je je eigen welzijn boven het mijnequote:
Lekker hequote:Op maandag 13 juni 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
met je skaai tieten
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:15 schreef timbob het volgende:
screw you guys, i'm going home
Prominent én lekkerquote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef BVO het volgende:
Wat een prominente boezem.
Een hond c.q. kat opeten heb ik totaal geen moeite mee, het doden en villen is wat minder.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ik eet liever schijt dan dat ik een hond/kat moet villen én opeten.
Het villen was voor mij het grootste bezwaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hond c.q. kat opeten heb ik totaal geen moeite mee, het doden en villen is wat minder..
Maareh... ik eet ook koe, varken, konijn, kip, enz... een hond of kat maakt voor mij dan geen verschil.
Trusten, ik ga ook zoquote:Op maandag 13 juni 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Nu ga ik slapen.
Lekker gevoel is dat he?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:11 schreef mark_03 het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Straks ff afstudeeropdracht inbinden
Hehe.. succes vandaag nog.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:31 schreef babette21 het volgende:
ik zag het net
blijheidsmeter sprong spontaan een graadje omhoog
[van 1 naar 2, dus nog 'n lange weg te gaan]
[/sarcasme]?????quote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
nu al?
Maar bij jou was het waarschijnlijk anders, ik woon nog thuis en voor mis is het dus niet heel erg. Hoewel ik liever wel wat nuttigs zou doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef babette21 het volgende:
mja beetje wel...
maar aan de andere kant: dat werkeloze bestaan vond ik pas echt vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |