Dat was de laatste. Ik besef dat het nu nooit meer goedkomtquote:
je was grappig... en je stond aan mijn kant [wat 'n godswonder is], dat helpt natuurlijk ook welquote:
He wat vervelendquote:Op zondag 12 juni 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt anders wel wat gemist, vooral de rol van Mark was vandaag uitermate komisch
en nu ga ik gdvrdmm echt.....
Ja ik heb zelf onstlag genomen hoor!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]kut? ontslag?
Maar verder goed?
Ja, met mij ook wel aardig, geen werk dus geen geld en heel veel tentamens de komende weken, maar verder wel oke hoor
Dat is waarquote:Op zondag 12 juni 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
en je stond aan mijn kant [wat 'n godswonder is]
Een van mijn beste maatjes koos voor mijn exquote:
Mja, ik moet echt eens mn best gaan doenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf onstlag genomen hoor!
WEl je best doen hé!!![]()
Ah joh je bent bijna klaar!! hoeveel jaar moet je nog hierna? of ben je helemaal klaar?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik moet echt eens mn best gaan doen
Ik heb gewoon geen motivatie meer voor die school lijkt het
Bleh
Ik kende babsie eerderquote:Op zondag 12 juni 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een van mijn beste maatjes koos voor mijn ex
[Ruud-BigBrother]
Maatjesnaaier
[/Ruud-BigBrother]
Dit is mn derde jaar (hierna nog 1 dus) en van het laatste half jaar heb ik vrijwel niks gehaald vanwege allemaal prive-gedoe... Zo zonde, en nu heb ik niet de motivatie om het wél te doenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah joh je bent bijna klaar!! hoeveel jaar moet je nog hierna? of ben je helemaal klaar?
Ik ook met de dvd van buffyquote:Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
Ik ga maar naar bed.. alleen.. met een boek over Hitler
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ook met de dvd van buffy
Aflevering: Sleeper![]()
Ik ben ook beschikbaarquote:
Aww nou even doorzetetn!!quote:Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is mn derde jaar (hierna nog 1 dus) en van het laatste half jaar heb ik vrijwel niks gehaald vanwege allemaal prive-gedoe... Zo zonde, en nu heb ik niet de motivatie om het wél te doen
Mja, het moet maar he
Weltrustenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef karoltje het volgende:
Maar anyways; truste allemaal!
Heb je geen Photoshop of Paint? Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon verkleinen tot 60*60quote:Op zondag 12 juni 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Is Dizer weg?.
Wilde deze http://webdisk.planet.nl/(...)nderplein_39_JPG.jpg ook nog even als ava proberen.
'quote:Op zondag 12 juni 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je geen Photoshop of Paint? Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon verkleinen tot 60*60
Mjaquote:Op zondag 12 juni 2005 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
'
Heb wel irfanview waar ik hem tot 60x60 mee tot kan verkleinen, maar die past de verhoudingen en scherpte enzo niet mooi aan..
Lui wicht.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja
Sorry, ik heb geen zin PS te startenIk ben lui
Je hebt toch Paint op je pcquote:
Dat kan ik helaas niet, daarvoor moet je bij Dizer zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Kan er iemand een combi maken met die ava die ik nu heb en die linker van Svurno????
Dan ben ik klaar met m'n gezeur..
Ik open gewoon nóg een 350 voor jequote:
ShowChat #350: Speciaal voor MissBliss O+quote:Op zondag 12 juni 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik open gewoon nóg een 350 voor je
Aaaaaaawquote:Op zondag 12 juni 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik open gewoon nóg een 350 voor je
Ben je alles aan het bijlezenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:53 schreef MissBliss het volgende:
Nee Sven, ik ben niet naar Tenerife geweest.
Die.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |