Dat was de laatste. Ik besef dat het nu nooit meer goedkomtquote:
je was grappig... en je stond aan mijn kant [wat 'n godswonder is], dat helpt natuurlijk ook welquote:
He wat vervelendquote:Op zondag 12 juni 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt anders wel wat gemist, vooral de rol van Mark was vandaag uitermate komisch
en nu ga ik gdvrdmm echt.....
Ja ik heb zelf onstlag genomen hoor!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]kut? ontslag?
Maar verder goed?
Ja, met mij ook wel aardig, geen werk dus geen geld en heel veel tentamens de komende weken, maar verder wel oke hoor
Dat is waarquote:Op zondag 12 juni 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
en je stond aan mijn kant [wat 'n godswonder is]
Een van mijn beste maatjes koos voor mijn exquote:
Mja, ik moet echt eens mn best gaan doenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf onstlag genomen hoor!
WEl je best doen hé!!![]()
Ah joh je bent bijna klaar!! hoeveel jaar moet je nog hierna? of ben je helemaal klaar?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik moet echt eens mn best gaan doen
Ik heb gewoon geen motivatie meer voor die school lijkt het
Bleh
Ik kende babsie eerderquote:Op zondag 12 juni 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een van mijn beste maatjes koos voor mijn ex
[Ruud-BigBrother]
Maatjesnaaier
[/Ruud-BigBrother]
Dit is mn derde jaar (hierna nog 1 dus) en van het laatste half jaar heb ik vrijwel niks gehaald vanwege allemaal prive-gedoe... Zo zonde, en nu heb ik niet de motivatie om het wél te doenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah joh je bent bijna klaar!! hoeveel jaar moet je nog hierna? of ben je helemaal klaar?
Ik ook met de dvd van buffyquote:Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
Ik ga maar naar bed.. alleen.. met een boek over Hitler
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ook met de dvd van buffy
Aflevering: Sleeper![]()
Ik ben ook beschikbaarquote:
Aww nou even doorzetetn!!quote:Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is mn derde jaar (hierna nog 1 dus) en van het laatste half jaar heb ik vrijwel niks gehaald vanwege allemaal prive-gedoe... Zo zonde, en nu heb ik niet de motivatie om het wél te doen
Mja, het moet maar he
Weltrustenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef karoltje het volgende:
Maar anyways; truste allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |