Je bent gewoon geadopteerdquote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Ben geen tweeling, lijk niet op m'n broertje niet op m'n moeder en niet op m'n vader
Ik ben een gift van God volgens mij.
We hebben hier te maken met een buitenechtelijk kind.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Ben geen tweeling, lijk niet op m'n broertje niet op m'n moeder en niet op m'n vader
Of je moeder is van de lichte zedenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Oké, dan is het inderdaad een afweging die je moet maken.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik en de persoon met ik wie ik ga moeten nog even kijken naar ons budget. We krijgen beide wel deze maand tijdelijk werk maar hij gaat nog naar Turkije en ik heb al redelijk wat dingen open staan voor deze zomer
Kwa Rock is Queen ook m'n favo band. Maar jah:quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké, dan is het inderdaad een afweging die je moet maken.
Voor mij persoonlijk, (Queen is mijn favoriete band), was de keuze niet moeilijk, maar de kaartjes zijn best wel prijzig, moet ik toegeven.
quote:
Dat is inderdaad niet goedkoop zoals de meeste concerten/festivals, een afweging die je moet maken dus.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kwa Rock is Queen ook m'n favo band. Maar jah:
Defqon 1 ¤ 45,-
Sensation Black ¤ 57,-
(Queen ¤57,-)
Dominator ¤ 45,-
Decibel Outdoor ¤ 45,-
(Mysteryland ¤ 57,-)
Tussen () is dan onder voorbehoud, en dan vergeet je de vervoers en etens kosten voor het gemak even. Maar jammer dat Freddy er niet meer is, wat had ik die graag is live bezig gezien.
en waar bent u gesitueerd met het concert?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik had ook graag Mercury live zien optreden (ik denk dat dat voor een hele hoop meer mensen geldt), hij was gewoon van een uitzonderlijk niveau bij live-optredens.
Veldkaarten, Ik had al kaarten toen het nog in Nijmegen stond gepland.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waar bent u gesitueerd met het concert?
jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veldkaarten, Ik had al kaarten toen het nog in Nijmegen stond gepland.
Jij gaat ook ?
120 euro, maar dat kan mijn moeder wel maken hoop ikquote:Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Was het een dure broek trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |