Ik ga zeker naar Queen, heb er nu al zin inquote:Op zondag 12 juni 2005 21:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon gaat misschien in december naar UB40 en in juli naar Queen
Beide misschien maar goed
Die twee namen klinken niet lekker, maar dat zijn ze dus wel?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef VoreG het volgende:
Mooi het enige wat die test nog leuk maakt zijn die Agnes en Marijke en die zijn gelukkig ook door
Zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die twee namen klinken niet lekker, maar dat zijn ze dus wel?
Ik en de persoon met ik wie ik ga moeten nog even kijken naar ons budget. We krijgen beide wel deze maand tijdelijk werk maar hij gaat nog naar Turkije en ik heb al redelijk wat dingen open staan voor deze zomerquote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga zeker naar Queen, heb er nu al zin in![]()
Was dat dat stelletje dat iets had met een tweeling die niet door de voorrondes waren heengekomen?quote:
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ze er goed uitzagenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat dat stelletje dat iets had met een tweeling die niet door de voorrondes waren heengekomen?
Die waren inderdaad best welzag ik toen ik langszapte
Bij mij ook. Net toch maar weer de tweelingtest gekeken om de leuke dames te zien.quote:
Strak planquote:Op zondag 12 juni 2005 21:41 schreef Vom het volgende:
Vriend van mij heeft gistere een tatoo laten zetten.
Dikke lul 3 bier in het latijn![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:41 schreef Vom het volgende:
Vriend van mij heeft gistere een tatoo laten zetten.
Dikke lul 3 bier in het latijn![]()
Je bent gewoon geadopteerdquote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Ben geen tweeling, lijk niet op m'n broertje niet op m'n moeder en niet op m'n vader
Ik ben een gift van God volgens mij.
We hebben hier te maken met een buitenechtelijk kind.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Ben geen tweeling, lijk niet op m'n broertje niet op m'n moeder en niet op m'n vader
Of je moeder is van de lichte zedenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Oké, dan is het inderdaad een afweging die je moet maken.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik en de persoon met ik wie ik ga moeten nog even kijken naar ons budget. We krijgen beide wel deze maand tijdelijk werk maar hij gaat nog naar Turkije en ik heb al redelijk wat dingen open staan voor deze zomer
Kwa Rock is Queen ook m'n favo band. Maar jah:quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké, dan is het inderdaad een afweging die je moet maken.
Voor mij persoonlijk, (Queen is mijn favoriete band), was de keuze niet moeilijk, maar de kaartjes zijn best wel prijzig, moet ik toegeven.
quote:
Dat is inderdaad niet goedkoop zoals de meeste concerten/festivals, een afweging die je moet maken dus.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kwa Rock is Queen ook m'n favo band. Maar jah:
Defqon 1 ¤ 45,-
Sensation Black ¤ 57,-
(Queen ¤57,-)
Dominator ¤ 45,-
Decibel Outdoor ¤ 45,-
(Mysteryland ¤ 57,-)
Tussen () is dan onder voorbehoud, en dan vergeet je de vervoers en etens kosten voor het gemak even. Maar jammer dat Freddy er niet meer is, wat had ik die graag is live bezig gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |