Echt wel, ik heb het langer volgehouden...quote:Op zondag 12 juni 2005 19:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm. Niemand is ooit langer dan 3 dagen met fok gestopt.
same here.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb het langer volgehouden...
Alleen ik kondig het niet aan
Hockey is gewoon een leuke sport, maar het lijkt alsof ik mij hier overal ertegen moet verdedigen...mensen die je in je rug aanvallen met...'je zit op hockey, lul'quote:Op zondag 12 juni 2005 19:20 schreef L-IS het volgende:
Heb 10 jaar gehockeyd, mag ik je nu uitschelden?
Misschien is ie stiekem gewoon benieuwd wie m zal missen, of hoopt ie dat wel massaal roepen dat ie moet blijven.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:21 schreef Desiderius het volgende:
Als je zulke topics start wil je eigenlijk helemaal niet weg volgens mij
o my god, wat een toevoeging aan fokquote:Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat doe je ons aan, we kunnen niet zonder je. Weet je wel wat je betekent voor dit forum ? We zeggen het niet altijd maar je bent voor menigeen de held het grote voorbeeld. Mijn dag is na je bericht mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug opje beslissing. Iedereen komt met hetzelfde bericht op MSN : 'Coldplaya stopt ermee.'
Trouwens :
Laatste bezoek: 5 seconden geleden
Aantal posts: 97 (gemiddeld 3 per dag)
En je plaatst nog berichten ook! Ik dacht dat je ging stoppen?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Hockey is gewoon een leuke sport, maar het lijkt alsof ik mij hier overal ertegen moet verdedigen...mensen die je in je rug aanvallen met...'je zit op hockey, lul'
Ikke 6 jaarquote:Op zondag 12 juni 2005 19:20 schreef L-IS het volgende:
Heb 10 jaar gehockeyd, mag ik je nu uitschelden?
zelden iets goeds uit jouw mond gehoord [14.gif]quote:Op zondag 12 juni 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
ga toch lekker golfen en hockeyen, uberkakker
Nou en? Ik scheld altijd de voetbalhomo's uit.. so what?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Hockey is gewoon een leuke sport, maar het lijkt alsof ik mij hier overal ertegen moet verdedigen...mensen die je in je rug aanvallen met...'je zit op hockey, lul'
post dan hier lul: vertel *hier* nogmaals hoe geil hockeysletjes zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef Coldplaya het volgende:
1 week!quote:Op zondag 12 juni 2005 19:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm. Niemand is ooit langer dan 3 dagen met fok gestopt.
Voornaam: Jan-willem-frederickquote:Op zondag 12 juni 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
ga toch lekker golfen en hockeyen, uberkakker
2 weken! vakantie!quote:
whehehequote:Op zondag 12 juni 2005 19:43 schreef kwib het volgende:
Stond je soms gisteravond op dat reuzenrad ook al om aandacht te vragen?
I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |