![]()
Het is zondagavond, ik ben alleen thuis. Geen zin om pr0n te leechen, dus wil ik even wegdromen bij de warme anekdotes over hoe ondeugend hockeymeisjes zijn. Ik weet dat dit niet het eerste topique erover is, maar ik weet ook hoe graag Fok!kertjes het over hetzelfde onderwerp hebben. Zeker als het om dronken jonge meiden gaat. Ik begin uiteraard zelf:
Ik was toevalig afgelopen vrijdag in Roosendaal, en ging even langs
RMHC De Pelikaan waar toevallig een toernooi gaande was. Dus ik sta daar in mijn pak, spreken twee meisjes me aan. Nog voordat ik mijn charmes in de strijd kon gooien, attendeerde een jongen erop dat ze mee moesten komen naar het busje waar de drank was. Toen werd ik ook nog gebeld dat ik naar de auto moest komen en eindigde mijn avontuur. Oke, geen spannend verhaal, maar het punt is, ze spraken MIJ aan. Jemig hoe easy ben je dan wel niet als je zo'n randdebiel als mij aanspreekt. Eentje gaf zelfs haar naam prijs. Ze deden hun reputatie dus weer eer aan
![]()
Dus vertel hier je smakelijke hockeyverhalen, en schroom niet om zo nu en dan een plaatje te posten.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*