nou het hoeft ook niet te gaan hoe je in dronken bui voor een heis aan een joint het halve hockeyteam moest pijpen, onthul dan iets over de lesbische orgies in de douche na het spelen ofzoquote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
Nope ik deed wel aan hockey, maar geen slet.
En dus ook geen leuk verhaal voor je, sorry
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef BaBy-G het volgende:
tering... ik ben echt GEILLLL als boter...![]()
heb al zeker 3 maanden niks gehad... GF zit in China voor een fuckin' jaar!![]()
nou je bent me er eentje, topiques die ik in ONZ start zwiep je naar GEN, en serieuze onderwerpen die ik in GEN begin zwiep je naar ONZquote:Op maandag 28 maart 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
Zwieper naar Onzin hebbuh!!
Sorry herald maar deze vond ik nou wel erg leuk dus dan wil ik em ook graag hier hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:35 schreef Herald het volgende:
[..]
nou je bent me er eentje, topiques die ik in ONZ start zwiep je naar GEN, en serieuze onderwerpen die ik in GEN begin zwiep je naar ONZ
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:41 schreef Havoc het volgende:
Sorry herald maar deze vond ik nou wel erg leuk dus dan wil ik em ook graag hier hebben.
Ik neem die rechter wel mee. Ik ga nu toch slapen, dus ze kan gezellig meequote:
Kijk dat heb ik dus ook gemist.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef Herald het volgende:
[..]
nou het hoeft ook niet te gaan hoe je in dronken bui voor een heis aan een joint het halve hockeyteam moest pijpen, onthul dan iets over de lesbische orgies in de douche na het spelen ofzo
Politie voorkomt seksorgie tienersquote:Op maandag 28 maart 2005 02:20 schreef Mukie het volgende:
Tegenwoordig doen ze blijkbaar aan orgies?![]()
vrij klote als je als 20 jarige van je ouders op je kop krijgt omdat je seks wou hebben met n 14-jarigequote:
"maar mam, op Fok! zeiden ze dat age nothing but a number is"quote:Op maandag 28 maart 2005 02:26 schreef mechatronics het volgende:
vrij klote als je als 20 jarige van je ouders op je kop krijgt omdat je seks wou hebben met n 14-jarige
whehehequote:Op maandag 28 maart 2005 02:36 schreef Herald het volgende:
[..]
"maar mam, op Fok! zeiden ze dat age nothing but a number is"
quote:Op maandag 28 maart 2005 02:56 schreef Herald het volgende:
plaatje om het op te leuken:
[afbeelding]
geen idee of ze aan hockey doet, in de dir staat wel een plaatje genaamd hockeyslet.jpg én een mapje genaamd fok!
-edit- ah is van deze user dus Ramonski
quote:Geslacht: Man
Daar loopt wel mooi spulquote:Ik was toevalig afgelopen vrijdag in Roosendaal, en ging even langs RMHC De Pelikaan
Vooral dat tonnetje daar rechts.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Daar loopt wel mooi spul
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 maart 2005 10:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Volgens z'n profiel is de TS geboren op 1979-05-21.
Kuthoeren mag van mij ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:15 schreef foktastic het volgende:
wrom zijn het eigenlijk sletjes?
quote:Op maandag 28 maart 2005 02:36 schreef Herald het volgende:
[..]
"maar mam, op Fok! zeiden ze dat age nothing but a number is"
hot prospects for the futurequote:
die rechter die lijkt wel heel erg op iemand die ik ken! helaas gelukkig komt die niet uit Amstelveenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |