quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:15 schreef teknomist het volgende:
Ik vind een mooie felgekleurde strakke polo altijd wel mooi maar dit vind ik echt gruwelijk.
Wit vind ik ook niet zo'n handige kleur als je hier mee gaat zeilen of naar de soos gaat.
Haha, ik heb dat ding niet aan met hockey, kerel. Draag jij zo'n ding met hockyeen, wil je zeggen? Misschien bij een hockeyfeest, ja. Zo'n ding wordt zo en zo vuil, whatever toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:20 schreef Kogando het volgende:
[..]
Wit is inderdaad wel een besmettelijk kleurtje, je hoeft er maar 1 keer met je hockeystick langs te gaan en je hebt een vieze streep.
Even geheel off topic, maar hoe komen mensen er in godsnaam bij om 'sowieso' als 'zo en zo' te schrijven!? Je spreekt het niet zo uit, dus het is niet eens fonetisch. Om jezelf als intellectueel neer te zetten in je fotoboek is dan ook een beetje misplaatst.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:26 schreef Coldplaya het volgende:
Zo'n ding wordt zo en zo vuil, whatever toch?![]()
Dat was ironisch bedoeld hoor, omdat ik die foto gebruikt had voor een CKV-verslag, en veel vrienden zeiden toen: 'jezus, je lijkt wel een intellectueel', maar dat kwam door die Escher afbeelding, die foto is genomen in het Escher Museum aan het Lange Voorhout.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Even geheel off topic, maar hoe komen mensen er in godsnaam bij om 'sowieso' als 'zo en zo' te schrijven!? Je spreekt het niet zo uit, dus het is niet eens fonetisch. Om jezelf als intellectueel neer te zetten in je fotoboek is dan ook een beetje misplaatst.![]()
OT:
Ja, de bijenkorf verkoopt de RL collectie.
Dat het een Germanisme is, is mij bekend. Ik zie alleen niet in wat deze wijsheid toevoegt aan het door mij gemaakte puntquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:27 schreef Coldplaya het volgende:
'sowieso' is een germanisme, wist je dat? Maar ik geef je gelijk dat 'zo en zo' ook niet klinkt. Meestal gebruik ik dan ook 'in ieder geval'.
Dat eerste moet je maar zien als een apologie, niet als de aanval zelf. Nogmaals, je punt is mij bekend, maar 'zo en zo' is per definitie niet fouter dan 'sowieso', maar goed, ik ga zelfs met vrienden en mijn ouders die strijd aan, dus stoor je niet aan zo'n kleinigheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat het een Germanisme is, is mij bekend. Ik zie alleen niet in wat deze wijsheid toevoegt aan het door mij gemaakte punt
De foto had ik in het lang haar topic al voorbij zien flitsen trouwens
Verschil is dat sowieso wel opgenomen is in de Nederlandse woordenboeken. Een apologie heeft weinig zin als het iets probeert te ontkrachten wat ik helemaal niet ontken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:24 schreef Coldplaya het volgende:
Verhaal
Daargelaten of het mooi is of niet, je vergelijkt spreekwoordelijke appels met peren. Knappe jongen die 2 schoenen aan één voet krijgt.:')quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:06 schreef Solitarias het volgende:
Je trekt toch ook geen 2 broeken overelkaar aan? of 2 schoenen aan elke voet?
Ik verweer mij door te stellen dat 'sowieso' niet beter is dan 'zo en zo', daar ben je het dus met me over eens, maar dat zeg je nu. Nogmaals, ik gebruik 'zo en zo' incidenteel, en dus niet in formele zin.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Verschil is dat sowieso wel opgenomen is in de Nederlandse woordenboeken. Een apologie heeft weinig zin als het iets probeert te ontkrachten wat ik helemaal niet ontken.![]()
Idd, ik droeg dat tijdens m'n middelbare schooltijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:07 schreef Anitra het volgende:
meerdere polo's over elkaar is zo eind jaren 80.
Haha, zijn avatar is het knoopsgat op het machet van een overhemd, maar het wekt inderdaad associaties op.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Daargelaten of het mooi is of niet, je vergelijkt spreekwoordelijke appels met peren. Knappe jongen die 2 schoenen aan één voet krijgt.:')
Is je nieuwe Avatar afkomstig uit "Flesh Peddlers IV" ofzo?
En jij moet aan je spelling plus interpunctie denkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:25 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ik verweer mij door te stellen dat 'sowieso' niet beter is dan 'zo en zo', daar ben je het dus met me over eens, maar dat zeg je nu. Nogmaals, ik gebruik 'zo en zo' incidenteel, en dus niet in formele zin.
By the way, je moet in dat stukje van je een komma plaatsen tussen het werkwoord 'ontkrachten' en het vraagwoordje 'wat' anders lijkt het alsof 'wat' als antecedent 'iets' heeft, wat een onzijdig woord is. 'wat ik helemaal niet ontken' is hier de bijvoeglijke bepaling. In ieder ander geval volstaat 'dat'.
Het is manchet, tenzij je een machete bedoelt, wat ik mij niet kan voostellen. En nee, ik ben het niet met je eens dat 'sowieso' een woord is dat men niet moet gebruiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:29 schreef Coldplaya het volgende:
Haha, zijn avatar is het knoopsgat op het machet van een overhemd, maar het wekt inderdaad associaties op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |