ach ja, het hangt er maar net vanaf wat je definitie van een newbie is idd, gaat bij mij niet over het postaantal in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: 4000+ > 2500 'newbie'![]()
Idd, nee.. door rondhangen op FOK zal je cashflow niet stijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:13 schreef SolidArt het volgende:
Je wordt in ieder geval NIET rijk, wanneer je hier lekker met z'n alle tegen elkaar gaat flamen.
wel als je hier goede ideeen opdoetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Idd, nee.. door rondhangen op FOK zal je cashflow niet stijgen
Bank overvallen wil ik ook heel graag doen maar niemand is zo gek om mee te doenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:27 schreef Zzyzx het volgende:
Bank overvallen. Rijke poepfout gijzelen (John de Mol ofzo lijkt me lachen, waardeloze patser is dat). Investeren in een bedrijf en dan de concurrenten frustreren.
Sparen.
Wat let je dan om je heil ergens anders te zoeken waar je nog wel wat kan verdienen op een eerlijke manier?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef surferr het volgende:
[..]
doe ik al, en daar word ik/je niet rijk van
de zekerheid, als ik aan jouw voorbeeld denk(aluminium).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat let je dan om je heil ergens anders te zoeken waar je nog wel wat kan verdienen op een eerlijke manier?
Kijk, dan kun je gewoon beter een baan hebben waar je elke maand een vast inkomen hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:07 schreef surferr het volgende:
[..]
de zekerheid, als ik aan jouw voorbeeld denk(aluminium).
en het spreekt me ook niet zo aan om dat te doen(ik heb nog niet eens een rijbewijsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, dan kun je gewoon beter een baan hebben waar je elke maand een vast inkomen hebt.
Het is niet lullig bedoeld, maar als je in alles zekerheden wilt inbouwen zul je niet ver komen. Je moet soms risico's nemen om iets te willen bereiken. En dan kom je er niet als je al op voorhand zegt dat je zekerheid wilt.
Ok, dat het je niet aanspreekt lijkt me duidelijk. Let's be fair.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:18 schreef surferr het volgende:
[..]
en het spreekt me ook niet zo aan om dat te doen(ik heb nog niet eens een rijbewijs)
Maar als het me ook leuk lijkt om te doen dan ben ik wel bereid om risico's aan te gaan.
Over het algemeen zijn de chicks met rijke ouders, heel lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Bank overvallen wil ik ook heel graag doen maar niemand is zo gek om mee te doen![]()
Mijn gouden tip is dus....
Meid met rijke ouders versieren, zowiso in een rijke buurt zoeken.
Hoe lelijk ze ook zijn![]()
en willen ze allemaal ontsnappen aan het rijke en vooral streng opgevoed door hun ouders leven, net zoals in de filmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de chicks met rijke ouders, heel lekker.
Dat was al opgemerkt ouwe.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Koewam het volgende:
Wordt in de tt zonder t.
???quote:Op zondag 12 juni 2005 16:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.
Als je de titel van het topic verandert zonder de hulp van een mod valt daar over te praten!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef surferr het volgende:
[..]
word
kom maar op met dat geldwel keer 3 want je ben de 3e al
![]()
In dat geval wil ik eerst een voorschotquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je de titel van het topic verandert zonder de hulp van een mod valt daar over te praten!![]()
ligt er aan wat voor werk je doet..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef surferr het volgende:
[..]
doe ik al, en daar word ik/je niet rijk van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |