Maar helaas val ik telkens weer op mannen die weliswaar grappig en intelligent, maar vooral ook lichtelijk arrogant, zeer on-attent en zeer ontrouw zijn!
quote:Is dit je nieuwe kloon Arma?
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:55 schreef Realzm het volgende:
innerlijk: lief, praatgraag, geduldig
uiterlijk: slank, lang haar, verzorgd uiterlijk, geen gothic
Damn wat heb ik het goed getroffen
quote:nee Arma is mijn kloon
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:57 schreef Merel het volgende:[..]
Is dit je nieuwe kloon Arma?
Arma = Armageddon toch?
quote:En toen was het bedtijd...
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:39 schreef flowerpinky het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af op wat voor type persoon jij valt....Kijk je alleen maar naar het uiterlijk of meer naar het innerlijk. En hoe met dat innerlijk en uiterlijk er dan uitkomen te zi
quote:Donker haar: GOT IT
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:58 schreef jerney het volgende:
Uiterlijk: Donker haar, groene ogen
Karakter: Lief, intelligent, rustig en hij moet humor hebben.Damn wat heb ik het goed getroffen
nu nog ff 10 jaar ouder worden
zucht....
Spontaan.
eerlijk. Lichtelijk gestoord.
lief karakter hebben. En alles
recht voor z,n raap zeggen.
uiterlijk.
niet te klein.
lieve uitstraling en mooie ogen.
voor de rest maakt het niet veel uit.
Groeten
OOK_GEK
quote:uhhh.. Ken ik jou? Wat wil je met die info?
Ik vroeg me eigenlijk af op wat voor type persoon jij valt....Kijk je alleen maar naar het uiterlijk of meer naar het innerlijk. En hoe met dat innerlijk en uiterlijk er dan uitkomen te zi
Wat bedoel je met die laatste zin btw?
Dat is alles.
quote:Gelukkig ben je niet veeleisend
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:05 schreef _Abu_ het volgende:
Ach, tja. Ze moet de mooiste vrouw van de wereld zijn en nog wat zinnigs te melden hebben ook.Dat is alles.
Donkerder haar (goed = !blond), beetje alternatief meestal
mjah..
kben nie zo veeleisend eigelijk
geen zin om over dit na te denken ook lol
Ze heeft het, OF NIET!
"runtime" decision.
(tool, korn, pitchshifter, linkingpark, disturbed, nickelback, orgy, nin, incubus, fearfactory, system of a down enzo)
ik moet er mee kunnen praten
beetje bijdehand en lief en niet vies zijn van sacrastische humor,
mooie ogen
en als het ff kan een fenomenaal achterwerk
quote:uiterlijk is niet een bepaalde factor, ik val daar niet 100% op, ze moet gewoon iets magisch hebben... en nee een gabber meisje met een tomahawk kapsel is niet magisch dus wel enigsinds uiterlijk beperkt...
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:00 schreef Aneurism het volgende:
Een vrouw die gek is geworden van passie, een vrouw die leeft als geen ander en liefde haar leven is... Een vrouw als in een sprookje...
quote:Naar het echte innerlijk kan je toch alleen maar kijken als je de persoon in kwestie al enige tijd kent ?
M.a.w. In eerste instantie gaat iedereen altijd op het uiterlijk af.
Dit gaat dan weer niet op als het kennismakingen zijn die onstaan via bijv. Internet (via FOK!forum ofzo)
quote:Opmerking,.. waarover???
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:12 schreef nra het volgende:
met fenomeenaal bedoel ik dus MOOI!
(ff voor hetgeval Swat het nodig vind een opmerking te plaatsen!!!)
Back on topic...
Ideale man: Groot (Lang, en gespierde bouw,en daar beneden ook alles goed in verhouding (GROOT dus ), lief koppie(mooie ooggiez, lieve glimlach), sterk, knuffelbeest, goede humor, zeer intelligent, superlief, trouw, geweldig in bed(maar dat zie je natuurlijk niet zomaar ff snel,daz ff goed uitproberen
) gemeenschappelijke interesses(zoals Gamen bijvoorbeeld), levenswijze en instelling/motto hebben, ...
Die heb ik idd al gevonden ja!
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:22 schreef Aneurism het volgende:[..]
en nee een gabber meisje met een tomahawk kapsel is niet magisch ...
HAhahaha, sorry dat was ff lachen...
CoolGuy
Geen opgedirkte types, merkfreaks, felle verkondigers van de waarheid. Niet het type de-leukste-thuis of snel-op-de-pik-getrapt. Er moet iets in zitten dat niet met de rest van de wereld gedeeld wordt.
Weer dat slappe gelul over types, je valt waar je op valt gewoon.... en dat wijkt normaal gesproken redelijk een end af van wat je in gedachten hebt.
Ik val op donker haar/spaansachtig uiterlijk en heb ook met een blondje.
Tussen 18-21 en VWO= 300000 mensen
Niet roken : 100000 over
Niet te dik of te mager: 50000
Niet te lelijk : 40000
Zelfverzekerd: 20000
Kan over dingen meepraten/intellectuele uitdaging: 5000
Aantrekkelijk figuur en voorkomen: 1000
Uitgesproken uitstraling en erg knap: 200
Ik kom haar tegen : 0.005
Natuurlijk kijk je eerst naar uiterlijk en komt dan het innerlijk pas om de hoek kijken. Om er een echte relatie mee te beginnen moet ik iemand meestal wat langer kennen en zijn lief zijn, eerlijkheid en spontanietijd de aller belangrijkste eigenschappen. Gelukkig heb ik iemand met die eigenschappen en nog veel meer gevonden
haha.,,... dan hou je helemaal nix over
en ze moet niet preuts zijn en ervaring hebben ... blah di blah
forget it, gewoon ophouden met types-onzin , gewoon kijken waar je verliefd op bent en daar het meeste uithalen
- Lieve uitstraling
- Intelligent
- Mooie heldere ogen
- Blond, brunette, het maakt me niet uit
- Ze moet om op te eten zijn
ik d8 eerst dat ik viel op (licht)bruin haar, lichte ogen, lief karakter.
maar dat is helemaal niet zo.
waar ik op val: op haar 'leukheid' tja, wat er dan zo leuk is, dat verschilt per keer dus.
Hij moet gewoon lief zijn, hij moet wel wat gevoel voor humor hebben, en tja er een beetje goed uitzien
Gelukkig hoef ik niet meer te zoeken, want ik heb m al gevonden
quote:Precies, je kunt wel een ideaalbeeld in je hoofd hebben, maar het is uitzonderlijk dat iemand daar ook voor 100% aan voldoet. Ik laat me liever verrassen
Op woensdag 17 oktober 2001 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
forget it, gewoon ophouden met types-onzin , gewoon kijken waar je verliefd op bent en daar het meeste uithalen
Ik wou dat het niet zo was...
quote:UHM tja....JIJ kent me niet en IK ken JOUW niet:) maar oke boeie.... Moet je weten op wat voor jongen ik val??*) komt ie hoor:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:01 schreef Premo het volgende:[..]
uhhh.. Ken ik jou? Wat wil je met die info?
Wat bedoel je met die laatste zin btw?
Zo goed???
Khoop dat jenu genoeg weet:)
doeii
quote:Een wenkbrauw-piercing? Voor als je kwaad bent?
Op woensdag 17 oktober 2001 11:12 schreef flowerpinky het volgende:[..]
UHM tja....JIJ kent me niet en IK ken JOUW niet:) maar oke boeie.... Moet je weten op wat voor jongen ik val??*) komt ie hoor:
innerlijk: lief spontaan eerlijk en humor
uiterlijk op zich niet belangrijk maar het liefst: een jongen met een wenkbrauwpiercing - groter dan ik (ik ben 1.71) en verder een lief bekkie:)Zo goed???
Khoop dat jenu genoeg weet:)
doeii
lief
intellect
luisteren
humor
initiatief
trouw
uitstraling
hoog knuffel gehalte
en ja, uiterlijk is ook niet bepaald onbelangrijk, maar zeker niet het belangrijkste.
- ten eerste moet er een "klik" zijn tussen ons natuurlijk!
En daarnaast:
- betrouwbaar,
- geduldig,
- liefdevol,
- veel humor.
quote:Wieha das een verhaal maar het is zeker helemaal waar je hebt echt gelijk!!! Maar zoals je al zegt niet iedereen is (helaas) zo... tenminste niet al die vriendjes die ik gehad heb.....maar ooit zal ik mijn "menneke" ook tegen komen...
Op woensdag 17 oktober 2001 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, ten eerste wil ik even een beetje off-topic opmerking maken:
Als je een persoon tegenkomt waarvan je denkt, nou daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten (en je kent deze persoon NIET) dan is dat toch zeker puur gebaseerd op het uiterlijk ? Ik bedoel, als je in een cafe staat en je stapt op iemand af dan is dat toch zeker puur gebaseerd op het feit dat je het uiterlijk van hem/haar aantrekkelijk vind, en NIET omdat je nou zo graag wil weten hoe hij/zij over bijvoorbeeld de 2e W.O. denkt ? Ik vind het altijd zo'n onzin van mensen die dan zeggen (en ik bedoel hier niemand specifiek mee !!) "ja, ik ben helemaal voor zijn/haar innerlijk gevallen". Dan denk ik altijd "ga ff gauw weg, je bent voor hem haar in EERSTE instantie gevallen omdat je hem/haar lekker vond". Pas als je dan kennis hebt gemaakt en je gaat die persoon leren kennen weet je ook of je met hem/haar een relatie wil opbouwen. Natuurlijk heb je er van die leeghoofden bijzitten die gewoon HELEMAAL voor het uiterlijk gaan, en het innerlijk boeit dan geen zak, maar ze kunnen wel zeggen dat ze bijvoorbeeld het stuk van de school (ik noem maar wat) als vriend(in) hebben.
Iedereen gaat eerst voor het uiterlijk en pas daarna voor het innerlijk...of het moet in situaties zijn waarbij je iemand nog nooit gezien hebt maar wel steeds beter gaat leren kennen, bijvoorbeeld via internet/telefoon of zo (dat geld dus voor mij, want ik heb mijn vriendin via het internet leren kennen)
Ik ben van mening dat je eigenlijk niet een relatie kan aangaan met iemand waartoe je je niet lichamelijk voelt aangetrokken. Ja, natuurlijk wel een vriendschappelijke relatie, maar geen liefdesrelatie. IK persoonlijk (en ik denk met mij nog wel veel meer mensen) moet me tot een meisje zowel lichamelijk als qua 'inhoud' aangetrokken voelen. Het is niet zo dat ik een relatie met een meisje wil hebben die bloedmooi is maar die totaal geen inhoud heeft, aan de andere kant wil ik ook geen relatie met iemand die een geweldig karakter heeft, maar die ik niet mooi vind. Bij mij zijn die twee dingen toch onlosmakelijk met elkaar verbonden, en zoals gezegd denk ik eigenlijk wel dat voor iedereen hier geld.
Nu weer ff back ontopic:
Hoe ziet mijn ideale vriendin er uit ? Nou das simpel, dan hoef ik alleen maar mijn vriendin te beschrijvenlang blond haar, blauwe ogen, mooi figuur (57 kg), 1.78m, lief, intelligent, vrolijk, gevoelig, gevoel voor humor enz...
Nou zouden jullie natuurlijk kunnen zeggen: "ja wacht ff, je beschrijft nou gewoon het meisje waar je een relatie mee hebt, als je vriendin nou kort, donker haar had gehad enz had je dat omschreven als je ideale vriendin." Nee, dat is dus niet waar, ik heb dus net uitgelegd dat ik voor een combinatie ga tussen voor mij het ideale uiterlijk als het voor mij ideale innerlijk, en die heb ik dus in dit meisje (mijn vriendin) gevonden
Nou zeggen jullie misschien dat ik oppervlakkig ben of weet ik veel wat voor commentaar ik krijg, maar dat mag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en dit is mijn meningCoolGuy
doeii
quote:Nou jou lukt het ook wel hoor, om je ideale "menneke" tegen te komen, je moet er alleen niet naar op zoek gaan, hij vind jou wel...
Op woensdag 17 oktober 2001 11:30 schreef flowerpinky het volgende:[..]
Wieha das een verhaal maar het is zeker helemaal waar je hebt echt gelijk!!! Maar zoals je al zegt niet iedereen is (helaas) zo... tenminste niet al die vriendjes die ik gehad heb.....maar ooit zal ik mijn "menneke" ook tegen komen...
doeii
CoolGuy
quote:je hebt hoop ik ook hierin gelijk....:)
Op woensdag 17 oktober 2001 11:35 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Nou jou lukt het ook wel hoor, om je ideale "menneke" tegen te komen, je moet er alleen niet naar op zoek gaan, hij vind jou wel...
CoolGuy
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 11:46 schreef flowerpinky het volgende:[..]
je hebt hoop ik ook hierin gelijk....:)
CoolGuy
quote:Heeeeee, dat ben ik
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:45 schreef Riann het volgende:
hij moetdonker haar hebben en niet te klein
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:58 schreef jerney het volgende:
Uiterlijk: Donker haar, groene ogen
Karakter: Lief, intelligent, rustig en hij moet humor hebben.
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:09 schreef bl0emetjE het volgende:
ik val op jongens die een lieve uitstraling hebben.. ze hoeven niet knap te zijn, als ze er maar super kjoet uitzien.. lang haar vind ik wel lekker, maar bij sommige staat kort haar ook mooi.. en heldere oogjes.. verder moeten ze ook heel liev zijn..
quote:Ik val altijd op mentaal en verbaal niet zulke sterke vrouwen... Dat zorgt wellus voor problemen
Op woensdag 17 oktober 2001 10:41 schreef Oquo het volgende:
Ik val altijd op vrouwen met psychische problemen. Liefst moeten ze een moeilijke jeugd hebben gehad en daardoor reeds een paar jaar voorsprong hebben qua volwassenheid op hun lieftijdsgenoten.
Ik wou dat het niet zo was...
Op woensdag 17 oktober 2001 02:04 schreef xLenorex het volgende:
Het uiterlijk maakt me niet zo heel veel uit, als hij maar echt iets eigens heeft een goede uitstraling . Verder moet hij absoluut niet arrogant of bekrompen overkomen
Op woensdag 17 oktober 2001 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Nonchalance.Geen opgedirkte types, merkfreaks, felle verkondigers van de waarheid. Niet het type de-leukste-thuis of snel-op-de-pik-getrapt. Er moet iets in zitten dat niet met de rest van de wereld gedeeld wordt.
Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Euhm bij mij is het elke keer andersHij moet gewoon lief zijn, hij moet wel wat gevoel voor humor hebben, en tja er een beetje goed uitzien
![]()
![]()
quote:Ben jij zoveel personen tegelijk ?
Op woensdag 17 oktober 2001 12:18 schreef Jeromar het volgende:[..]
Heeeeee, dat ben ik
CoolGuy
Voor langer :
Het liefst brunette, maar verder boeit het mij niet. Niet extreem knap ofzo, maar ook niet lelijk.
En innerlijk, tja... ik val meestal voor de gehele persoon, en niet op bepaalde kenmerken.
Of een persoon spreekt me aan, of niet. Dan maakt lief, arrogant of etc niets uit.
Zolang ze maar interessant blijft.
alleen geen alto's of gothics
quote:Dan maakt het dus ook niet uit als ze op een negatieve manier interessant is ?
Op woensdag 17 oktober 2001 12:48 schreef Passione het volgende:Zolang ze maar interessant blijft.
CoolGuy
quote:nou... het is vaak wel zo dat een meisje interessant wordt na een felle ruzie ofzo.
Op woensdag 17 oktober 2001 12:54 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Dan maakt het dus ook niet uit als ze op een negatieve manier interessant is ?
CoolGuy
quote:Die snap ik niet, die mag je even uitleggen
Op woensdag 17 oktober 2001 12:59 schreef Passione het volgende:[..]
nou... het is vaak wel zo dat een meisje interessant wordt na een felle ruzie ofzo.
CoolGuy
quote:Oewwwwww
Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Euhm bij mij is het elke keer andersHij moet gewoon lief zijn, hij moet wel wat gevoel voor humor hebben, en tja er een beetje goed uitzien
![]()
![]()
ennuh wie zou dat zijn ?........ meneer turkse pizza ?
veel , met um
offuh was het nou konijnuhvlees
*kan nog lang blijven zoeken*
quote:heb ik n geluk
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:45 schreef Riann het volgende:
hij moetdonker haar hebben en niet te klein
En ja behalve nu dan.. Nu heb ik een hele lieve vriend..
Niet echt mijn tiepje maar ja..
quote:Ik bedoel het niet verkeerd of zo hoor, maar dit vind ik nou niet direct een hele leuke opmerking voor jou vriend. Als hij niet jou type is, waarom heb je dr dan mee ?
Op woensdag 17 oktober 2001 14:14 schreef Tally het volgende:
Meeste van de tijd van ik op eikels.. Echte klootzakken..En ja behalve nu dan.. Nu heb ik een hele lieve vriend..
CoolGuy
quote:Zijn maar 2 dingen!
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:09 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Gelukkig ben je niet veeleisend
Hij moet lief, prettig gestoord, gezellig, eerlijk en perfect zijn
quote:Riep u mij?
Op woensdag 17 oktober 2001 14:47 schreef -Mellowdy- het volgende:
Ik val op donkerharige jongens met uitstraling, het meest val ik op innerlijk!Hij moet lief, prettig gestoord, gezellig, eerlijk en perfect zijn
quote:
Ik val op donkerblonde jongens met uitstraling, het meest val ik op innerlijk!Hij moet lief, prettig gestoord, gezellig, eerlijk en perfect zijn
* Tranceptor is a professional wordjuggler
In de huidige wereld: Elke leuke vrouw die me fascineert is onveilig
En ja, pas als je elkaar dan echt beter kent weet je of het jou type is of niet, je kan hem (of haar) natuurlijk ook totaal verkeerd ingeschat hebben.
quote:Homo
Op woensdag 17 oktober 2001 22:34 schreef Little_Plough het volgende:
Niet zo'n puber die niet weet hoe hij van achteren in elkaar zit.
quote:Omdat je toch iemand leuk kan vinden terwijl je weet dat je niet bij elkaar past..
Op woensdag 17 oktober 2001 14:22 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ik bedoel het niet verkeerd of zo hoor, maar dit vind ik nou niet direct een hele leuke opmerking voor jou vriend. Als hij niet jou type is, waarom heb je dr dan mee ?
CoolGuy
quote:Oh op die manier niet je type zijn..niet bij elkaar passen qua interesses en zo bedoel je dus dan neem ik aan. Ik ga ervan uit dat je hem wel aantrekkelijk en zo vind, en dat zijn karakter je ook bevalt...toch
Op donderdag 18 oktober 2001 09:41 schreef Tally het volgende:[..]
Omdat je toch iemand leuk kan vinden terwijl je weet dat je niet bij elkaar past..
CoolGuy
quote:
Ik val op de jongen met de grootste mond, de opvallendste van de groep zal ik maar zeggen... Een beetje de gangmaker, prettig gestoord.
quote:
Ik val op de jongen met de grootste mond, de opvallendste van de groep zal ik maar zeggen... Een beetje de gangmaker, prettig gestoord.
quote:Ik vind hem aantrekkelijk ja.. Zijn karakter bevalt wel op een paar punten na.. Jij snapt het misschien niet.. Maar ik wel en das belangrijkste..
Op donderdag 18 oktober 2001 11:08 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Oh op die manier niet je type zijn..niet bij elkaar passen qua interesses en zo bedoel je dus dan neem ik aan. Ik ga ervan uit dat je hem wel aantrekkelijk en zo vind, en dat zijn karakter je ook bevalt...toch
![]()
CoolGuy
maar dan nu serieus:
Donker haar, rond de 1,70 en sprekende ogen. Verder gewoon een net, vriendelijk, lief meisje....... met tietuh...
quote:Tieten zijn het belangrijkste! Vooral de Tepels moeten intelligentie en passie uitstralen!
Op donderdag 18 oktober 2001 12:21 schreef JBravo het volgende:
Eentje met tietuh.....maar dan nu serieus:
Donker haar, rond de 1,70 en sprekende ogen. Verder gewoon een net, vriendelijk, lief meisje....... met tietuh...
quote:Het was geen aanval hoor...
Op donderdag 18 oktober 2001 12:09 schreef Tally het volgende:[..]
Ik vind hem aantrekkelijk ja.. Zijn karakter bevalt wel op een paar punten na.. Jij snapt het misschien niet.. Maar ik wel en das belangrijkste..
CoolGuy
quote:Rrrrrrrrrrrooom service!
Ik val op donkerharige jongens met uitstraling, het meest val ik op innerlijk!Hij moet lief, prettig gestoord, gezellig, eerlijk en perfect zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 18-10-2001 14:56]
innerlijk: zelfde soort humor als ik, moet van ongeveer dezelfde muziek houden, hetzelfde niveau hebben (waar ik dus normaal mee kan praten over wat ik maar boeiend vind), niet te serieus, spontaan en plakkerig.
Zo, da's best wel een lijst...
Verder: lief, eerlijk, betrouwbaar, jaloers, recht voor zn raap, niet verlegen, sportief, stoer.
BABY where ru
quote:Here i am!
Op donderdag 18 oktober 2001 15:10 schreef bruintjuh het volgende:
Redelijk lang en (vaak) donkerharigVerder: lief, eerlijk, betrouwbaar, jaloers, recht voor zn raap, niet verlegen, sportief, stoer.
BABY where ru
quote:Alhoewel stoer? Ligt er aan hoe je stoer definieert?
Op donderdag 18 oktober 2001 15:31 schreef bruintjuh het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:NM
Op donderdag 18 oktober 2001 15:38 schreef Emizea het volgende:[..]
Alhoewel stoer? Ligt er aan hoe je stoer definieert?
NM!
![]()
Stoer = geen watje
quote:NM = nevermind
Op donderdag 18 oktober 2001 15:40 schreef bruintjuh het volgende:[..]
NM
Stoer = geen watje
Maar geen watje.....ok dan ben ik net zoals heeeeeel veeeeeel stoer!
quote:quote hans teeuwen:
Eentje met tietuh.....maar dan nu serieus:
quote:.... als je hem leuk vind dan passen jullie in iets bij elkaar....
Op donderdag 18 oktober 2001 09:41 schreef Tally het volgende:[..]
Omdat je toch iemand leuk kan vinden terwijl je weet dat je niet bij elkaar past..
Is toch een gevoel wat je GEZAMENLIJK genereert zeg maar
quote:Snap ik.. En ik snap ook dat jij niet snap dat ik er mee kan leven..
Op donderdag 18 oktober 2001 13:39 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Het was geen aanval hoor...
...t was gewoon een vraag...
CoolGuy
quote:Ik snap het nu wel degelijk na je uitleg...volgens mij voel jij je gewoon op je teentjes getrapt door mijn vraag die overigens helemaal normaal bedoeld was...stelde me zo voor wat je vriend zou denken/zeggen als ie die bewuste post zou lezen van je...maar na de uitleg snap ik het wel...
Op donderdag 18 oktober 2001 16:51 schreef Tally het volgende:[..]
Snap ik.. En ik snap ook dat jij niet snap dat ik er mee kan leven..
quote:Ik voel me niet op mn teentjes getrapt hoor.. Wat ik hier vertel is voor mijn vriend niets nieuws.. Hij weet zelf ook dat we "eigenlijk niet" bij elkaar passen.. Dussuh op mn teentjes getrapt : neuh.. Ennuh ben blij dat je t begrijpt..
Op donderdag 18 oktober 2001 16:56 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ik snap het nu wel degelijk na je uitleg...volgens mij voel jij je gewoon op je teentjes getrapt door mijn vraag die overigens helemaal normaal bedoeld was...stelde me zo voor wat je vriend zou denken/zeggen als ie die bewuste post zou lezen van je...maar na de uitleg snap ik het wel...
quote:* Tranceptor is bezet
Op donderdag 18 oktober 2001 15:10 schreef bruintjuh het volgende:
Redelijk lang en (vaak) donkerharigVerder: lief, eerlijk, betrouwbaar, jaloers, recht voor zn raap, niet verlegen, sportief, stoer.
BABY where ru
had je je tijd maar niet moeten verdoen toen ik beschikbaar was
quote:Beetje stoer toch wel, liev, betrouwbaar, sportief als het kan... en intelligent! hij moet toch wel wat te melden hebben
[Dit bericht is gewijzigd door SoeperKoe op 18-10-2001 21:46]
quote:Wij hebben toch wel redelijk dezelfde smaak
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:40 schreef emerey het volgende:
klein, blond, lief gezicht, beetje verlegen
Uiterlijk : niet van toepassing op 2 dingen na... geen piercings en/of tattoos. Liefst ook niet rokend. Ongeloofwaardig misschien maar wel waar.
Innerlijk : geen arrogante/egoistische vrouw (waarvan nederland steeds voller van wordt) , vriendin moet ook vriend zijn....goeie communicatie tussen beiden is erg belangrijk voor me. Dat is mijn grootste prioriteit want niet serieus rond te tafel (kunnen) gaan zitten met je partner zal op den duur de gevolgen met zich brengen.
Geen type dat om de haverklap met mobieltje in bus belt om te laten weten dat ZE er echt zo is. Een vrouw die het dus nog kan schelen wat anderen van haar vinden en daardoor respect toont voor ieder.Uitgebreid bellen in bus om als voorbeeld te nemen vindt ik persoonlijk gewoon associaal.
Verder moet ze lief, attentvol, gevoelig, een groot gevoel voor humor hebben en niet TE dominant zijn.
Aangezien ik het niet altijd makkelijk heb zou ze er dus wel vaak voor me moeten zijn, met welk contact dan ook.
Aan de andere kant ben ik ook wel weer een clown en zoek ik dus ook dat meisje om gein mee te maken. Hoop veel te kunnen leren van haar in allerlei opzichten zoals het meer plezier krijgen in het leven of er samen voor te gaan vechten.
Als je hier uren over gaat nadenken zijn er altijd wel weer nieuwe dingen die bij je opkomen maar zo blijf je bezig.
Eerlijk gezegd hoop ik zo iemand te ontmoeten maar ben ook realistisch wanneer ik mezelf vertel dat het heel lastig wordt.
Maar goed, uiterlijk zegt niet alles he, dus daarom waar het echt om draait:
- Lief (goh, cliché)
- Waardeert me voor wie ik ben en heeft het voor me over om m'n handicap op de koop toe te nemen...
- Lichtelijk (prettig) gestoord.
- Niet 'popi'
- Oprecht, recht door zee
- Houdt van knuffelen
- Wil niet persé ieder weekend stappen ofzo maar vindt lekker saampjes thuis blijven ook heel fijn
Nou ja... wat voor zin hebben verlanglijstjes op dit gebied eigenlijk uberhaupt...
quote:o jee.....FlASHBACK!!!!!
Op woensdag 17 oktober 2001 14:14 schreef Tally het volgende:
Meeste van de tijd van ik op eikels.. Echte klootzakken..En ja behalve nu dan.. Nu heb ik een hele lieve vriend..
In zo'n situatie heb ik 2,5 jaar geleden ook gezeten. Ik viel altijd voor de good-looks en tja...die staan er om bekend dat ze eikels zijn. Dus ging ik in feite desperate een 'verstands-relatie' aan met een donderslieve jongen. Ik probeerde mij zelf maar wijs te maken dat ik verliefd was...want tja 'zo'n goeie jongen kan je niet zomaar laten lopen'....ik heb echt mijn best gedaan...anderhalf jaar lang...maar goed, onbewust begon ik eigenlijk van hem te 'walgen' en seksueel gebeurde er ook nauwelijks wat. We leefden net als broer en zus....als ik er op terugkijk...hoe heb ik mijzelf zo voor de gek gehouden. Dus hij maakte het uiteindelijk uit, want hij kon mijn gedrag (want ik werd een echte bitch) niet meer aan. Toen vond ik het verschrikkelijk, maar het was eigenlijk DE VERLOSSING haha.
Meid als je nu al denkt van...'nah hij is niet mijn tiep' dan zit je al fout. Je gaat in feite een 'verstands-relatie' aan, omdat alle andere jongens alleen maar eikels zijn. Een relatie begin je natuurlijk met je verstand....maar ook met je HART. Ik weet dat het moeilijk is om die ene speciale jongen te vinden...maar geloof me, hij loopt vast wel ergens rond! IK heb hem zelfs gevonden!!!! en het is toch heeeel wat fijner als er ook liefde bij komt kijken. Dus bespaar je de frustaties!!! (ook voor hem, want je kan er iemand heel ongelukkig mee maken).
quote:Ik hou van hem.. En hij van mij.. Walgen doe ik niet van hem.. De sex is goed.. Maar niet genoeg.. Maar ja ben er nog nie een tegen gekomen die dat me wel genoeg gaf.. Ik ben nog steeds verliefd.. Althans zo voel ik het.. Ik heb geen frustraties hoor.. We weten allebei dat we eigenlijk niet bij elkaar passen.. Maar we houden wel van elkaar.. En zolang het goed gaat gaat het goed..
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:18 schreef l_Charlize_l het volgende:[..]
o jee.....FlASHBACK!!!!!
In zo'n situatie heb ik 2,5 jaar geleden ook gezeten. Ik viel altijd voor de good-looks en tja...die staan er om bekend dat ze eikels zijn. Dus ging ik in feite desperate een 'verstands-relatie' aan met een donderslieve jongen. Ik probeerde mij zelf maar wijs te maken dat ik verliefd was...want tja 'zo'n goeie jongen kan je niet zomaar laten lopen'....ik heb echt mijn best gedaan...anderhalf jaar lang...maar goed, onbewust begon ik eigenlijk van hem te 'walgen' en seksueel gebeurde er ook nauwelijks wat. We leefden net als broer en zus....als ik er op terugkijk...hoe heb ik mijzelf zo voor de gek gehouden. Dus hij maakte het uiteindelijk uit, want hij kon mijn gedrag (want ik werd een echte bitch) niet meer aan. Toen vond ik het verschrikkelijk, maar het was eigenlijk DE VERLOSSING haha.
Meid als je nu al denkt van...'nah hij is niet mijn tiep' dan zit je al fout. Je gaat in feite een 'verstands-relatie' aan, omdat alle andere jongens alleen maar eikels zijn. Een relatie begin je natuurlijk met je verstand....maar ook met je HART. Ik weet dat het moeilijk is om die ene speciale jongen te vinden...maar geloof me, hij loopt vast wel ergens rond! IK heb hem zelfs gevonden!!!! en het is toch heeeel wat fijner als er ook liefde bij komt kijken. Dus bespaar je de frustaties!!! (ook voor hem, want je kan er iemand heel ongelukkig mee maken).
Verzorgd uiterlijk, slank/dun mag, normaal postuur, zelfs ietswat stevig kan, maar absoluut niet dik. Zolang alles maar mooi in verhouding is.
Zelf ben ik 1.80m lang, waardoor zij liever niet langer dan 1.82 is. Te klein is trouwens ook niet echt iets, zeg rond de 1.50. Ik heb dan het gevoel zo'n reus te zijn, of dat ik naast een kind loop (niet rottig bedoeld voor de kleinere meiden/vrouwen onder ons hoor, ik denk dat jullie je ook wat ongemakkelijk voelen bij een te groot iemand, je kan zo moeilijk spontaan bijvoorbeeld een zoen op z'n wang geven zonder eerst een klim te moeten maken).
Echt kort haar vind ik niet echt iets. Het hoeft echt niet meteen tot op de billen te vallen, maar op stekeltjes oid knap ik gewoon af. Mooi is bijvoorbeeld tot over de schouders.
Sprekende ogen, het is gewoon heerlijk om in haar ogen te kijken.
Huidskleur maakt daarbij niet echt uit, of haar roots nu uit Afrika, Azie of Scandinavie komen, het is echt niet belangrijk.
Innerlijk is natuurlijk wel het belangrijkste.
Ze moet echt een lief karakter hebben.
Verlegen mag best wel (een beetje), zolang ze maar (naarmate we elkaar beter kennen) kan communiceren met me (ja, met elkaar kunnen praten is echt heel belangrijk).
Niet te dominant (al is het in bed best wel eens spannend ).
Arrogantie en egoisme is nu niet echt iets waar ik op val.
Roken is uit den boze, ik kan daar echt niet tegen (in mijn huis word ook niet gerookt, ik zet ook geen asbakken neer)
Wat ik trouwens ook belangrijk vind, zijn de hobbies.
Zo ben ik bijvoorbeeld helemaal niet het type wat in disco's of kroegen rond zit te hangen, ik hou daar absoluut niet van. Als zij nu een discoganger zou zijn, zou dat al en minpuntje zijn. Ik zou zo al echt niet meegaan en ik denk dat ik dan toch een beetje last zou krijgen van jaloezie (ik weet het, is ook niet echt goed). Samen naar bijvoorbeeld de bioscoop gaan is natuurlijk weer wel wat, of uit eten gaan...
Muziek sluit daar ook wel een beetje op aan. Bij mij komt in huis echt niet het soort house, trance of andere soortgelijke herrie waarbij alleen de boem telt (of rikketikketikke enz.)... Ze hoeft nu echt niet alleen mijn eigen soort muziek te draaien, maar er moet toch wel overeenkomsten genoeg zijn dat we niet elkaars muziek uitzetten (ik luister bijvoorbeeld graag naar britpop, alternative, rock, ook muziek van de jaren 60 en 70, maar ook bepaalde klassiek, jazz en andere stromingen)
Ze moet absoluut varen niet afwijzen. Ik heb zelf een motorbootje en het is toch prachtig als je samen op die manier op vakantie kan gaan. Ik zal dat echt voor geen goud opgeven. Ze hoeft ook weer niet zelf al te varen, zolang ze maar openstaat om het te ervaren (en dan ook eerlijk haar mening geeft). En nee, ik heb geen speedboat (gelukkig!).
Okee, dat was het geloof ik wel, maar ik besef ook wel dat er best een hoop staat. En zoals ik al aangaf, het is meer de combinatie die telt, dus een bepaald positief punt kan weer een klein negatief punt wegdrukken...
Nadeel is wel dat er maar heel weinig vrouwen zijn die dus EN geen uitgaanstype zijn EN dus positief tegenover varen staan...
[edit]
Hmmm... Ik kon me weer eens met typen niet inhouden, gelijk een heel boekwerk moeten neerzetten
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Johan1977 op 19-10-2001 11:15]
En tja uiterlijk:
* Niet te klein (ben zelf 2 meter )
* Slank
* Lang haar
Lief (maar geen watje)
Zeer intelligent (maar geen betweter)
Communicatief (maar geen kwebbelmuts)
Strijdvaardig (maar niet agressief)
Tussen de 1.55m en 1.75m
Lang blond of rood haar
Slank, maar met de juiste ronde vormen.
Beetje fijn/spits gezichtje.
Mooie blanke zachte huid.
Eentje die me laat voelen alsof ik het enige ben wat ze nodig heeft.
Zelf ben ik 1.93 en ik heb wel degelijk een zwak voor kleine vrouwen Ik vind dat iets liefs en knuffeligs hebben *zucht*
. Maarja zelf ben ik ook niet de "shortie"
quote:Huh??
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:45 schreef Toebroodjie het volgende:Zelf ben ik 1.80m lang,
Zelf ben ik 1.93
quote:De bovenste is volgens mij een quote..
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:11 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Huh??
quote:idd
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
De bovenste is volgens mij een quote..
quote:/whattis flknke sjonis
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:48 schreef Smots het volgende:
* Smots valt op mooie meiden met een flknke sjonis.
quote:
..maar dan nu serieus:Donker haar, rond de 1,70 en sprekende ogen. Verder gewoon een net, vriendelijk, lief meisje....... met tietuh...
maar 2 van de 3 komt ook in de buurt..
quote:Ik val op deze mooie jongen...
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:50 schreef hoogl298 het volgende:
'k zie 't nu...
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=9741
*deze reactie is alleen bedoeld voor hoogl en geen ander onverlaat mag zich hier tegenaan bemoeien*
quote:bah
Op maandag 22 oktober 2001 21:09 schreef Tranceptor het volgende:[..]
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=9741
quote:Hmm ik word wel verliefd op uiterlijk, is er dan iets mis met me? Ik val op het innerlijk, maar ik word verliefd op het uiterlijk. Vaak op kleine dingetjes, zoals een lief koppetje of een bepaalde houding.
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:32 schreef krekelaar het volgende:
lang Slank meisje, donker lang krullend haar en mooie lichte ogen, met uitstraling, verder maakt het niks uit want uiteindelijk wordt je niet verliefd op een uiterlijk,
greetz
quote:nou ja..... ach...... 2 van de 5 dan maar
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:09 schreef nra het volgende:
ze moet van (tikkeltje harde) muziek houden(tool, korn, pitchshifter, linkingpark, disturbed, nickelback, orgy, nin, incubus, fearfactory, system of a down enzo)
ik moet er mee kunnen praten
beetje bijdehand en lief en niet vies zijn van sacrastische humor,mooie ogen
en als het ff kan een fenomenaal achterwerk
figuur:
slank, aan de magere kant mag ook (maar dik vind ik gewoon niet mooi), borsten wel aanwezig, maar formaat boeit niet zo (bij voorkeur wel zichbaar onder een trui); belangrijker vind ik in dit verband een mooi achterwerk+bovenbenen. verder een lief gezicht zonder bergen make up (vooral geen arrogante/bitchy blik).
(belangrijker) innerlijk:
intelligent (zij moet mij niet vervelen en mij snappen); verlegen; dominant; progressief denkend; emotioneel gevoelig; 'decent', maar niet preuts; ontvankelijk voor mijn affectie.
verder word ik vaak spontaan bij dames met rood haar.
quote:Zeer zeker mee eens
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:32 schreef krekelaar het volgende:
donker lang krullend haar en mooie lichte ogen, met uitstraling
quote:Nee, uiteindelijk ga je houden van haar hele wezentje... maar verliefd worden op (alleen) een uiterlijk? Niks mis mee! Je moet toch ergens beginnen...
verder maakt het niks uit want uiteindelijk wordt je niet verliefd op een uiterlijk
Maar ja, ik heb natuurlijk ook een ideaal. Ik zal het eens heel erg exact omschrijven.....
Uiterlijk:
-Blond of rood haar. Kort graag.
-Lichte ogen.
-Gemiddeld postuur. Geen eng scharminkeltje, geen hangbuikzwijn en ook geen Schwarzenegger. Maar liever een klein beetje teveel vlees/spieren/beiden dan te weinig.
-Lekker casual en sportief maar ook verzorgd gekleed. Geen driedelig pak-type. Van die yuppen,
-Geen trainingspakken, gouden kettingen, matjes, enzovoort please.
-Scandinavische types of juist de standaard oer-Hollandse kaaskop vind ik mooi.
Innerlijk:
-Lief
-Trouw
-Beetje verlegen. Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig en bij zo'n popi brulkikker voel ik me echt niet lekker. Een beetje stilletjes vind ik juist wel charmant. Let wel: Dat is dus wat anders dan suf. Er moet onder dat zachte buitenlaagje wel (veel) leven in zitten!
-Moet mij accepteren zoals ik ben.
-Levensgenieter, een relaxte figuur die van lekker eten enzo houdt. En af en toe eens een lekker dagje weg met de trein ofzo.
-Humoristisch, ik houd wel van droge humor en van een beetje sarcasme.
-Volwassen, maar alsjeblieft niet tè. Een eventuele vriend zal door mij in de zomer geregeld mee gesleurd worden naar pretparken en kermissen (daar kan ik echt úren doorbrengen) en het is leuk als 'ie dat kan waarderen en een beetje gek kan doen.
-Anti Studio Sport (maar dat zal moeilijk worden). Alleen de allerbelangrijkste wedstrijden waar zo'n zeven miljoen andere Nederlanders naar kijken bekijken is meer dan genoeg voor mij.
-Moet een beetje brede muzieksmaak hebben (hoewel niet te underground maar ook niet zo'n Britney-freak) en in het bijzonder minstens een hééééél klein beetje van dancemuziek houden (anders vlucht 'ie na één dag al gillend weg). Gek zijn op muziek is sowieso een pré.
Maar ja, zoëen loopt er natuurlijk niet rond op de wereld. Postinggirl blijft realistisch en neemt ook met (veel) minder genoegen.
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 22:47 schreef postinggirl het volgende:
Nobody's perfect, laat dat duidelijk zijn.Maar ja, ik heb natuurlijk ook een ideaal. Ik zal het eens heel erg exact omschrijven.....
Innerlijk:
-Lief
>check
-Trouw
>check
-Beetje verlegen. Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig en bij zo'n popi brulkikker voel ik me echt niet lekker. Een beetje stilletjes vind ik juist wel charmant. Let wel: Dat is dus wat anders dan suf. Er moet onder dat zachte buitenlaagje wel (veel) leven in zitten!
>check
-Moet mij accepteren zoals ik ben.
>check
-Levensgenieter, een relaxte figuur die van lekker eten enzo houdt. En af en toe eens een lekker dagje weg met de trein ofzo.
>sinds kort check
-Humoristisch, ik houd wel van droge humor en van een beetje sarcasme.
>check
-Volwassen, maar alsjeblieft niet tè. Een eventuele vriend zal door mij in de zomer geregeld mee gesleurd worden naar pretparken en kermissen (daar kan ik echt úren doorbrengen) en het is leuk als 'ie dat kan waarderen en een beetje gek kan doen.
>check
-Anti Studio Sport (maar dat zal moeilijk worden). Alleen de allerbelangrijkste wedstrijden waar zo'n zeven miljoen andere Nederlanders naar kijken bekijken is meer dan genoeg voor mij.
>CHECK
-Moet een beetje brede muzieksmaak hebben (hoewel niet te underground maar ook niet zo'n Britney-freak) en in het bijzonder minstens een hééééél klein beetje van dancemuziek houden (anders vlucht 'ie na één dag al gillend weg). Gek zijn op muziek is sowieso een pré.
>mwoah... metal is meer mijn idee
Maar ja, zoëen loopt er natuurlijk niet rond op de wereld. Postinggirl blijft realistisch en neemt ook met (veel) minder genoegen.
Maar qua uiterlijk? Beetje manier waarop iemand uit z'n ogen kijkt... en een karaktistiek gezicht... vind ik wel erg mooi....
Maar vooral een kwestie van "het" wel of niet hebben.......
Verder is het leuk (maar geen voorwaarde) als:
- Niet graatmager
- Donker haar, minimaal schouder lengte
- Lichtbruin
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 02-03-2002 10:51]
quote:Pfew...........
Op vrijdag 01 maart 2002 23:55 schreef Aernout het volgende:
- Jong (<25, liefst <22)
- Niet te lang (<1.70)
- Warm
- Sociaal
- Intelligent
- Redelijk ontwikkeld
- Brede belangstelling
- Zelfstandig
- Positief ingesteld
- Open/ extrovert
- Geen probleemtype
- Stabiel
- Geen sletjeVerder is het leuk (maar geen voorwaarde) als:
- Niet graatmager
- Donker haar, minimaal schouder lengte
- Licht/ medium getint
quote:Zakje chips? Nee, deze komt 'schoon' uit de verpakking.
Op vrijdag 01 maart 2002 22:47 schreef postinggirl het volgende:
Nobody's perfect, laat dat duidelijk zijn.Maar ja, ik heb natuurlijk ook een ideaal. Ik zal het eens heel erg exact omschrijven.....
Uiterlijk:
-Blond of rood haar. Kort graag. [X] (zwart, kort)
-Lichte ogen. [X]
-Gemiddeld postuur. Geen eng scharminkeltje, geen hangbuikzwijn en ook geen Schwarzenegger. Maar liever een klein beetje teveel vlees/spieren/beiden dan te weinig. [V] (twijfel)
-Lekker casual en sportief maar ook verzorgd gekleed. Geen driedelig pak-type. Van die yuppen,[V]
-Geen trainingspakken, gouden kettingen, matjes, enzovoort please. [V]
-Scandinavische types of juist de standaard oer-Hollandse kaaskop vind ik mooi. [X]Innerlijk:
-Lief [V]
-Trouw [V]
-Beetje verlegen. Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig en bij zo'n popi brulkikker voel ik me echt niet lekker. Een beetje stilletjes vind ik juist wel charmant. Let wel: Dat is dus wat anders dan suf. Er moet onder dat zachte buitenlaagje wel (veel) leven in zitten! [V] (twijfel, ik vind mezelf wel een beetje suf, maar ook wel vaak opvliegend)
-Moet mij accepteren zoals ik ben. [?] (accepteren komt pas bij omgang met elkaar, dat kan niemand nu achter een beeldscherm zeggen)
-Levensgenieter, een relaxte figuur die van lekker eten enzo houdt. En af en toe eens een lekker dagje weg met de trein ofzo. [V]
-Humoristisch, ik houd wel van droge humor en van een beetje sarcasme.[V] (is het maken van een bordje "<<< freestyle jumping - for free!" bij m'n zolderraam, droge humor?)
-Volwassen, maar alsjeblieft niet tè. Een eventuele vriend zal door mij in de zomer geregeld mee gesleurd worden naar pretparken en kermissen (daar kan ik echt úren doorbrengen) en het is leuk als 'ie dat kan waarderen en een beetje gek kan doen. [V] (mijn leeftijdsgenoten en zelfs jongere mensen uit mijn omgeving zijn vaak volwassener)
-Anti Studio Sport (maar dat zal moeilijk worden). Alleen de allerbelangrijkste wedstrijden waar zo'n zeven miljoen andere Nederlanders naar kijken bekijken is meer dan genoeg voor mij. [V] (ik kijk graag naar F-1 of een leuke tenniswedstrijd e.d., maar hoef het niet persé te volgen)
-Moet een beetje brede muzieksmaak hebben (hoewel niet te underground maar ook niet zo'n Britney-freak) en in het bijzonder minstens een hééééél klein beetje van dancemuziek houden (anders vlucht 'ie na één dag al gillend weg). Gek zijn op muziek is sowieso een pré. [V]Maar ja, zoëen loopt er natuurlijk niet rond op de wereld. Postinggirl blijft realistisch en neemt ook met (veel) minder genoegen.
dus niet te dik, te dun (ja dames dat kan ook, dan zou ik eerder gaan voor mollige (??) vrouwen), te lang, te kort enz...
Ik heb wel een zwak voor vrouwen met zwart of (echt) rood haar, maar haar kleur is tegenwoordig geen probleem meer een spoelinkje doet wonderen
Verder moet ze een eigen mening hebben, dus niet van dat kudde gedrag vertonen, gewoon doen waar ze zelf zin in heeft en zich niet veel (niets?) aantrekken van de rest van de wereld (erg he!) En wel een beetje breede intresses hebben zodat je ook nog eens een goed gesprek kunt voeren (want dat is soms bijna niet meer mogelijk, of ik ontmoet natuurlijk de verkeerde meisjes )
qua innerlijk: hij moet zelfverzekerd en spontaan overkomen..
verder hoeft ze niet knap te zijn... als ze maar een lief, warm, aardig karakter heeft met een hoop humor!
Helaas blijken deze meisjes ook altijd als eigenschappen te hebben: toch maar goede vrienden willen zijn en daarna heel lang een relatie aangaan met een of andere stumperd met eigenschappen waar zij eerst zoveel commentaar op had...
Vrouwen!
quote:heb je oook weleens van het spreekwoord, schijn bedriegd gehoord
Op zaterdag 02 maart 2002 01:11 schreef smvs het volgende:
waarom die exipliete scheiding tussen innerlijk en uiterlijk? uit iemands gezicht kun je buiten uiterlijk ook innerlijk aflezen volgens mij hoor. ik denk meer in totaalbeelden.
Laura
Qua uiterlijk ben ik nietzo heel erg kieskeurig eigenlijk, als de damen in kwestie iig niet groter is dan arme Vork met z'n 1.82.. Aan de kleine kant is niet erg, eerder erg goed.
Niet rokend, absoluut niet, da's zo'n beetje de grootste afknapper in mijn ogen.
Verder wat karaktereigenschappen.. Sociaal, Trouw, Lief, Geduldig, Rustig (beetje pit kan geen kwaad, maar zo'n druk figuur liever niet), Een eigen mening hebben, een eigen smaak hebben, Impulsief, Creatief (niet zo zeer alleen in tekenen o.i.d. maar een beetje Eigen inbreng, originaliteit wordt zeker gewaardeerd). Ze moet absoluut een gevoel voor humor hebben, en open staan voor andere, nieuwe culturen/muziek/of andere dingen en houden van lekker eten, vegetarisch eten (is overgens geen voorwaarde):P
Qua muzieksmaak zal het misschien nog wel lastig worden, hoe meer die overeenkomt met de mijne hoe beter.. als het alleenal een deel overlapt ben ik overgens al meer dan blij denk ik. In elk geval niet te commercieel beinvloedbaar, zowel in de muziek als andere dingen.
Jemig wat een standaard dingen allemaal eik zeg. Goed,
als jij jezelf hierin herkent, m'n E-mail adres staat in m'n Profiel
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Zakje chips? Nee, deze komt 'schoon' uit de verpakking.
en idd, meelopers hoef ik niet.
Ziehier mijn droomvrouw. ( helaas was m,n vorige droomvrouw te carrieregericht. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |