abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:39:38 #1
16991 flowerpinky
No Pain No Gain!
pi_1919766
Ik vroeg me eigenlijk af op wat voor type persoon jij valt....Kijk je alleen maar naar het uiterlijk of meer naar het innerlijk. En hoe met dat innerlijk en uiterlijk er dan uitkomen te zi
You and me will all go down in history!!
pi_1919785
klein, blond, lief gezicht, beetje verlegen
I always tell the truth, even when I lie!
pi_1919831
hij moetdonker haar hebben en niet te klein
pi_1919892
Ik zou het liefste vallen op mannen die down-to-earth zijn, grappig, intelligent, lief en trouw.

Maar helaas val ik telkens weer op mannen die weliswaar grappig en intelligent, maar vooral ook lichtelijk arrogant, zeer on-attent en zeer ontrouw zijn!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:54:50 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_1919940
Voornamelijk uiterlijk. Maarja, wil ik er echt voor vallen dan mag ze ook best intelligent zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1919944
innerlijk: lief, praatgraag, geduldig
uiterlijk: slank, lang haar, verzorgd uiterlijk, geen gothic
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:57:07 #7
331 Merel
Be here now.
pi_1919967
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:55 schreef Realzm het volgende:
innerlijk: lief, praatgraag, geduldig
uiterlijk: slank, lang haar, verzorgd uiterlijk, geen gothic
Is dit je nieuwe kloon Arma?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:58:05 #8
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1919982
Uiterlijk: Donker haar, groene ogen
Karakter: Lief, intelligent, rustig en hij moet humor hebben.

Damn wat heb ik het goed getroffen

pi_1920011
Een vrouw die gek is geworden van passie, een vrouw die leeft als geen ander en liefde haar leven is... Een vrouw als in een sprookje...
pi_1920123
ik val op jongens die een lieve uitstraling hebben.. ze hoeven niet knap te zijn, als ze er maar super kjoet uitzien.. lang haar vind ik wel lekker, maar bij sommige staat kort haar ook mooi.. en heldere oogjes.. verder moeten ze ook heel liev zijn..
pi_1920144
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Is dit je nieuwe kloon Arma?

nee Arma is mijn kloon

Arma = Armageddon toch?

pi_1920156
Als ze maar superlief is...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_1920167
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:39 schreef flowerpinky het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af op wat voor type persoon jij valt....Kijk je alleen maar naar het uiterlijk of meer naar het innerlijk. En hoe met dat innerlijk en uiterlijk er dan uitkomen te zi
En toen was het bedtijd...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1920178
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:58 schreef jerney het volgende:

Damn wat heb ik het goed getroffen

Donker haar: GOT IT
Groene ogen: is groen/grijs ook goed :|
Lief: ben ik
intelligent: Havo opleiding
Rustig: de rustheid zelve
humor: ik ben de 2e hans teeuwen!!

nu nog ff 10 jaar ouder worden

pi_1920196
innerlijk: lief, attent, zorgzaam en moet innitiatief nemen (bennik niet goed in...)
uiterlijk: kleur haar maakt niet zoveel uit als het maar leuk zit (mooi vol haar met krullen enz.) liefst geen bleekscheet (sorry). zo'n kleurtje als iemand in de zomer heeft maar dan het hele jaar door. heldere ogen die open staan en echt sprekend zijn. (geen samengeknepen ogen) en verder lekker sportief gekleed.
en natuurlijk knuffelbaar!!!

zucht....

dinsdag 16 oktober 2001 @ 21:42:14 #16
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_1920492
Ik kijk vooral naar hoe ze voorkomt. De manier van praten, luisteren en flirten doet bij mij heel veel!
Uiterlijk telt ook mee (daar kun je niet omheen) want dat zie het het eerst!!
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_1920562
* Webby struikelt

damned zie je nou wel gebeurd uiteindelijk gewoon, maakt niet uit wat voor voorkeur je hebt ...

(owkay toch bepaalde dingen dan, maar toch)

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_1920609
ik val op vrouwen die opvallen en exentriek zijn, niet te dik en zeker met mooie ogen.

koele kikkers kwaken niet
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 21:55:11 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_1920654
Mijn vriendin moet zijn.

Spontaan.
eerlijk. Lichtelijk gestoord.
lief karakter hebben. En alles
recht voor z,n raap zeggen.

uiterlijk.
niet te klein.
lieve uitstraling en mooie ogen.
voor de rest maakt het niet veel uit.

Groeten
OOK_GEK

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_1920671
Verlegen met een belgisch accent .. dat is ideaal;)
en slim trouwens ...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_1920704
donker lang haar
blauwe ogen
en prachtige glimlach
Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_1920726
quote:
uhhh.. Ken ik jou? Wat wil je met die info?

Wat bedoel je met die laatste zin btw?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:05:36 #23
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_1920779
Ach, tja. Ze moet de mooiste vrouw van de wereld zijn en nog wat zinnigs te melden hebben ook.

Dat is alles.

Insanus sum
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:07:14 #24
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1920796
Ik val niet op "een bepaald type vrouw". Natuurlijk is wat het eerste opvalt haar uiterlijk, maar zelfs daar heb ik geen beeld van. Hetgene wat mij het meest in een vrouw aantrekt is hetgene wat ze "uitstraalt" Ik heb hele mooie vrouwen gezien wat mij niets deed omdat ze "het" niet hadden. Kortom: maakt mij niets uit, blank, donker,zwart enz. Uitstraling is what counts in the end.
FourX Bitter
pi_1920816
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:05 schreef _Abu_ het volgende:
Ach, tja. Ze moet de mooiste vrouw van de wereld zijn en nog wat zinnigs te melden hebben ook.

Dat is alles.

Gelukkig ben je niet veeleisend

Donkerder haar (goed = !blond), beetje alternatief meestal
mjah..

kben nie zo veeleisend eigelijk
geen zin om over dit na te denken ook lol

Ze heeft het, OF NIET!
"runtime" decision.

dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:09:13 #26
14543 nra
...i get that a lot.
pi_1920819
ze moet van (tikkeltje harde) muziek houden

(tool, korn, pitchshifter, linkingpark, disturbed, nickelback, orgy, nin, incubus, fearfactory, system of a down enzo)

ik moet er mee kunnen praten
beetje bijdehand en lief en niet vies zijn van sacrastische humor,

mooie ogen

en als het ff kan een fenomenaal achterwerk

A positive attitude wil not solve all problems, but it will anoy enough people to make it worth the effort
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:12:04 #27
14543 nra
...i get that a lot.
pi_1920862
met fenomeenaal bedoel ik dus MOOI!
(ff voor hetgeval swat het nodig vind een opmerking te plaatsen!!! )
A positive attitude wil not solve all problems, but it will anoy enough people to make it worth the effort
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:15:18 #28
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1920969
Ik kijk erg graag naar jongens met een arrogante uitstraling, maar zou me daarbij niet op mijn gemak voelen. Ik voel me thuis bij 'gewone' jongens. Ik val niet op mager , verder heb ik uiterlijk weinig wensen. Belangrijk is dat iemand een mooie uitstraling heeft; voor mij is dat rust. Dat wil niet zeggen dat het een stil typje moet zijn, maar iemand die (meestal) tevreden is met zichzelf.
pi_1921008
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:00 schreef Aneurism het volgende:
Een vrouw die gek is geworden van passie, een vrouw die leeft als geen ander en liefde haar leven is... Een vrouw als in een sprookje...
uiterlijk is niet een bepaalde factor, ik val daar niet 100% op, ze moet gewoon iets magisch hebben... en nee een gabber meisje met een tomahawk kapsel is niet magisch dus wel enigsinds uiterlijk beperkt...
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:27:09 #31
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_1921081
quote:
Naar het echte innerlijk kan je toch alleen maar kijken als je de persoon in kwestie al enige tijd kent ?

M.a.w. In eerste instantie gaat iedereen altijd op het uiterlijk af.

Dit gaat dan weer niet op als het kennismakingen zijn die onstaan via bijv. Internet (via FOK!forum ofzo)

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_1921104
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:12 schreef nra het volgende:
met fenomeenaal bedoel ik dus MOOI!
(ff voor hetgeval Swat het nodig vind een opmerking te plaatsen!!! )
Opmerking,.. waarover???

Back on topic...

Ideale man: Groot (Lang, en gespierde bouw,en daar beneden ook alles goed in verhouding (GROOT dus ), lief koppie(mooie ooggiez, lieve glimlach), sterk, knuffelbeest, goede humor, zeer intelligent, superlief, trouw, geweldig in bed(maar dat zie je natuurlijk niet zomaar ff snel,daz ff goed uitproberen ) gemeenschappelijke interesses(zoals Gamen bijvoorbeeld), levenswijze en instelling/motto hebben, ...

Die heb ik idd al gevonden ja!

The captain of your brainship is drunk.
pi_1921130
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:22 schreef Aneurism het volgende:

[..]
en nee een gabber meisje met een tomahawk kapsel is niet magisch ...

HAhahaha, sorry dat was ff lachen...

The captain of your brainship is drunk.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:35:16 #34
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1921205
En deze gaat naar het voor dit soort type topics bestemde Relatie's & Psychologie forum.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 17 oktober 2001 @ 02:04:32 #35
17266 xLenorex
Cute little dead girl
pi_1923933
Het uiterlijk maakt me niet zo heel veel uit, als hij maar echt iets eigens heeft een goede uitstraling . Verder moet hij absoluut niet arrogant of bekrompen overkomen
winst: geheim 8)
pi_1924230
Even de 57000 ste post plaatsten.
pi_1924231
-edit- verkeerde topic
  woensdag 17 oktober 2001 @ 08:00:06 #38
1542 Ludo
Still YF&S
pi_1924429
ééntje die in de keuken past en goed kan koken
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 17 oktober 2001 @ 09:34:04 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1924951
Ik val op intelligente, prettig gestoorde, een tintje alternatie en met mooi koppie uitgeruste dames...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 09:55:14 #40
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_1925169
Nou, ten eerste wil ik even een beetje off-topic opmerking maken:
Als je een persoon tegenkomt waarvan je denkt, nou daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten (en je kent deze persoon NIET) dan is dat toch zeker puur gebaseerd op het uiterlijk ? Ik bedoel, als je in een cafe staat en je stapt op iemand af dan is dat toch zeker puur gebaseerd op het feit dat je het uiterlijk van hem/haar aantrekkelijk vind, en NIET omdat je nou zo graag wil weten hoe hij/zij over bijvoorbeeld de 2e W.O. denkt ? Ik vind het altijd zo'n onzin van mensen die dan zeggen (en ik bedoel hier niemand specifiek mee !!) "ja, ik ben helemaal voor zijn/haar innerlijk gevallen". Dan denk ik altijd "ga ff gauw weg, je bent voor hem haar in EERSTE instantie gevallen omdat je hem/haar lekker vond". Pas als je dan kennis hebt gemaakt en je gaat die persoon leren kennen weet je ook of je met hem/haar een relatie wil opbouwen. Natuurlijk heb je er van die leeghoofden bijzitten die gewoon HELEMAAL voor het uiterlijk gaan, en het innerlijk boeit dan geen zak, maar ze kunnen wel zeggen dat ze bijvoorbeeld het stuk van de school (ik noem maar wat) als vriend(in) hebben.
Iedereen gaat eerst voor het uiterlijk en pas daarna voor het innerlijk...of het moet in situaties zijn waarbij je iemand nog nooit gezien hebt maar wel steeds beter gaat leren kennen, bijvoorbeeld via internet/telefoon of zo (dat geld dus voor mij, want ik heb mijn vriendin via het internet leren kennen)
Ik ben van mening dat je eigenlijk niet een relatie kan aangaan met iemand waartoe je je niet lichamelijk voelt aangetrokken. Ja, natuurlijk wel een vriendschappelijke relatie, maar geen liefdesrelatie. IK persoonlijk (en ik denk met mij nog wel veel meer mensen) moet me tot een meisje zowel lichamelijk als qua 'inhoud' aangetrokken voelen. Het is niet zo dat ik een relatie met een meisje wil hebben die bloedmooi is maar die totaal geen inhoud heeft, aan de andere kant wil ik ook geen relatie met iemand die een geweldig karakter heeft, maar die ik niet mooi vind. Bij mij zijn die twee dingen toch onlosmakelijk met elkaar verbonden, en zoals gezegd denk ik eigenlijk wel dat voor iedereen hier geld.
Nu weer ff back ontopic:
Hoe ziet mijn ideale vriendin er uit ? Nou das simpel, dan hoef ik alleen maar mijn vriendin te beschrijven lang blond haar, blauwe ogen, mooi figuur (57 kg), 1.78m, lief, intelligent, vrolijk, gevoelig, gevoel voor humor enz...
Nou zouden jullie natuurlijk kunnen zeggen: "ja wacht ff, je beschrijft nou gewoon het meisje waar je een relatie mee hebt, als je vriendin nou kort, donker haar had gehad enz had je dat omschreven als je ideale vriendin." Nee, dat is dus niet waar, ik heb dus net uitgelegd dat ik voor een combinatie ga tussen voor mij het ideale uiterlijk als het voor mij ideale innerlijk, en die heb ik dus in dit meisje (mijn vriendin) gevonden
Nou zeggen jullie misschien dat ik oppervlakkig ben of weet ik veel wat voor commentaar ik krijg, maar dat mag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en dit is mijn mening

CoolGuy

Breitling - Instruments for Professionals
pi_1925307
Nonchalance.

Geen opgedirkte types, merkfreaks, felle verkondigers van de waarheid. Niet het type de-leukste-thuis of snel-op-de-pik-getrapt. Er moet iets in zitten dat niet met de rest van de wereld gedeeld wordt.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1925353
Op vrouwen met twee benen en een hoofd bij voorkeur. Als er ook nog armen aanzitten is het helemaal in trek.

Weer dat slappe gelul over types, je valt waar je op valt gewoon.... en dat wijkt normaal gesproken redelijk een end af van wat je in gedachten hebt.

Ik val op donker haar/spaansachtig uiterlijk en heb ook met een blondje.

pi_1925404
Ik heb het ooit berekend, mijn ideale vrouw bestaat niet

Tussen 18-21 en VWO= 300000 mensen
Niet roken : 100000 over
Niet te dik of te mager: 50000
Niet te lelijk : 40000
Zelfverzekerd: 20000
Kan over dingen meepraten/intellectuele uitdaging: 5000
Aantrekkelijk figuur en voorkomen: 1000
Uitgesproken uitstraling en erg knap: 200
Ik kom haar tegen : 0.005

woensdag 17 oktober 2001 @ 10:17:24 #44
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1925411
Op blonde vrouwen met grote kennis van databases

Natuurlijk kijk je eerst naar uiterlijk en komt dan het innerlijk pas om de hoek kijken. Om er een echte relatie mee te beginnen moet ik iemand meestal wat langer kennen en zijn lief zijn, eerlijkheid en spontanietijd de aller belangrijkste eigenschappen. Gelukkig heb ik iemand met die eigenschappen en nog veel meer gevonden

Hard, gemeen en snel
pi_1925421
Bovendien moet ze ook nog op mij vallen...

haha.,,... dan hou je helemaal nix over

en ze moet niet preuts zijn en ervaring hebben ... blah di blah

forget it, gewoon ophouden met types-onzin , gewoon kijken waar je verliefd op bent en daar het meeste uithalen

woensdag 17 oktober 2001 @ 10:24:03 #46
15731 hydRox
Trans-Humanist
pi_1925479
Ik val op een meid met de volgende eigenschappen :

- Lieve uitstraling
- Intelligent
- Mooie heldere ogen
- Blond, brunette, het maakt me niet uit
- Ze moet om op te eten zijn

pi_1925515
ik heb ontdekt dat ik niet echt op een bepaald type meid valt.

ik d8 eerst dat ik viel op (licht)bruin haar, lichte ogen, lief karakter.

maar dat is helemaal niet zo.
waar ik op val: op haar 'leukheid' tja, wat er dan zo leuk is, dat verschilt per keer dus.

pi_1925593
Euhm bij mij is het elke keer anders

Hij moet gewoon lief zijn, hij moet wel wat gevoel voor humor hebben, en tja er een beetje goed uitzien

Gelukkig hoef ik niet meer te zoeken, want ik heb m al gevonden

woensdag 17 oktober 2001 @ 10:33:44 #49
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1925636
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
forget it, gewoon ophouden met types-onzin , gewoon kijken waar je verliefd op bent en daar het meeste uithalen
Precies, je kunt wel een ideaalbeeld in je hoofd hebben, maar het is uitzonderlijk dat iemand daar ook voor 100% aan voldoet. Ik laat me liever verrassen
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1925750
Ik val altijd op vrouwen met psychische problemen. Liefst moeten ze een moeilijke jeugd hebben gehad en daardoor reeds een paar jaar voorsprong hebben qua volwassenheid op hun lieftijdsgenoten.

Ik wou dat het niet zo was...

woensdag 17 oktober 2001 @ 11:02:09 #51
8974 roses
Well.. YE-AHHH!
pi_1926007
De jongens met wie ik een relatie gehad heb, leken niet op elkaar. Zowel innerlijk als uiterlijk.
Ik heb nu de liefste jongen die er bestaat en daar val ik op.
Wat ik wel hel erg aantrekkelijk vind zijn hele mooie bruine ogen!... en dan nog en nonchalante houding erbij,...en spontaan..Heerlijk!!
PsWat een jongen voor mij meestal mooi maakt..zijn zijn ogen. Dat zijn dan weer de spiegels vn de ziel dus daar valt t karakter mooi mee samen!
hey how`re you doing?!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 11:12:43 #52
16991 flowerpinky
No Pain No Gain!
pi_1926079
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:01 schreef Premo het volgende:

[..]

uhhh.. Ken ik jou? Wat wil je met die info?

Wat bedoel je met die laatste zin btw?

UHM tja....JIJ kent me niet en IK ken JOUW niet:) maar oke boeie.... Moet je weten op wat voor jongen ik val??*) komt ie hoor:
innerlijk: lief spontaan eerlijk en humor
uiterlijk op zich niet belangrijk maar het liefst: een jongen met een wenkbrauwpiercing - groter dan ik (ik ben 1.71) en verder een lief bekkie:)

Zo goed???

Khoop dat jenu genoeg weet:)

doeii

pi_1926098
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 11:12 schreef flowerpinky het volgende:

[..]

UHM tja....JIJ kent me niet en IK ken JOUW niet:) maar oke boeie.... Moet je weten op wat voor jongen ik val??*) komt ie hoor:
innerlijk: lief spontaan eerlijk en humor
uiterlijk op zich niet belangrijk maar het liefst: een jongen met een wenkbrauwpiercing - groter dan ik (ik ben 1.71) en verder een lief bekkie:)

Zo goed???

Khoop dat jenu genoeg weet:)

doeii

Een wenkbrauw-piercing? Voor als je kwaad bent?
pi_1926142
Steekwoorden die voor mij tellen

lief
intellect
luisteren
humor
initiatief
trouw
uitstraling
hoog knuffel gehalte

en ja, uiterlijk is ook niet bepaald onbelangrijk, maar zeker niet het belangrijkste.

If things don't go right, turn left!
pi_1926182
Er zijn voor mij een paar belangrijke zaken in het type waar ik op zou moeten vallen...

- ten eerste moet er een "klik" zijn tussen ons natuurlijk!
En daarnaast:
- betrouwbaar,
- geduldig,
- liefdevol,
- veel humor.

woensdag 17 oktober 2001 @ 11:30:28 #56
16991 flowerpinky
No Pain No Gain!
pi_1926222
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, ten eerste wil ik even een beetje off-topic opmerking maken:
Als je een persoon tegenkomt waarvan je denkt, nou daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten (en je kent deze persoon NIET) dan is dat toch zeker puur gebaseerd op het uiterlijk ? Ik bedoel, als je in een cafe staat en je stapt op iemand af dan is dat toch zeker puur gebaseerd op het feit dat je het uiterlijk van hem/haar aantrekkelijk vind, en NIET omdat je nou zo graag wil weten hoe hij/zij over bijvoorbeeld de 2e W.O. denkt ? Ik vind het altijd zo'n onzin van mensen die dan zeggen (en ik bedoel hier niemand specifiek mee !!) "ja, ik ben helemaal voor zijn/haar innerlijk gevallen". Dan denk ik altijd "ga ff gauw weg, je bent voor hem haar in EERSTE instantie gevallen omdat je hem/haar lekker vond". Pas als je dan kennis hebt gemaakt en je gaat die persoon leren kennen weet je ook of je met hem/haar een relatie wil opbouwen. Natuurlijk heb je er van die leeghoofden bijzitten die gewoon HELEMAAL voor het uiterlijk gaan, en het innerlijk boeit dan geen zak, maar ze kunnen wel zeggen dat ze bijvoorbeeld het stuk van de school (ik noem maar wat) als vriend(in) hebben.
Iedereen gaat eerst voor het uiterlijk en pas daarna voor het innerlijk...of het moet in situaties zijn waarbij je iemand nog nooit gezien hebt maar wel steeds beter gaat leren kennen, bijvoorbeeld via internet/telefoon of zo (dat geld dus voor mij, want ik heb mijn vriendin via het internet leren kennen)
Ik ben van mening dat je eigenlijk niet een relatie kan aangaan met iemand waartoe je je niet lichamelijk voelt aangetrokken. Ja, natuurlijk wel een vriendschappelijke relatie, maar geen liefdesrelatie. IK persoonlijk (en ik denk met mij nog wel veel meer mensen) moet me tot een meisje zowel lichamelijk als qua 'inhoud' aangetrokken voelen. Het is niet zo dat ik een relatie met een meisje wil hebben die bloedmooi is maar die totaal geen inhoud heeft, aan de andere kant wil ik ook geen relatie met iemand die een geweldig karakter heeft, maar die ik niet mooi vind. Bij mij zijn die twee dingen toch onlosmakelijk met elkaar verbonden, en zoals gezegd denk ik eigenlijk wel dat voor iedereen hier geld.
Nu weer ff back ontopic:
Hoe ziet mijn ideale vriendin er uit ? Nou das simpel, dan hoef ik alleen maar mijn vriendin te beschrijven lang blond haar, blauwe ogen, mooi figuur (57 kg), 1.78m, lief, intelligent, vrolijk, gevoelig, gevoel voor humor enz...
Nou zouden jullie natuurlijk kunnen zeggen: "ja wacht ff, je beschrijft nou gewoon het meisje waar je een relatie mee hebt, als je vriendin nou kort, donker haar had gehad enz had je dat omschreven als je ideale vriendin." Nee, dat is dus niet waar, ik heb dus net uitgelegd dat ik voor een combinatie ga tussen voor mij het ideale uiterlijk als het voor mij ideale innerlijk, en die heb ik dus in dit meisje (mijn vriendin) gevonden
Nou zeggen jullie misschien dat ik oppervlakkig ben of weet ik veel wat voor commentaar ik krijg, maar dat mag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en dit is mijn mening

CoolGuy

Wieha das een verhaal maar het is zeker helemaal waar je hebt echt gelijk!!! Maar zoals je al zegt niet iedereen is (helaas) zo... tenminste niet al die vriendjes die ik gehad heb.....maar ooit zal ik mijn "menneke" ook tegen komen...

doeii

Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 11:35:53 #57
16180 crew  CoolGuy
pi_1926282
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 11:30 schreef flowerpinky het volgende:

[..]

Wieha das een verhaal maar het is zeker helemaal waar je hebt echt gelijk!!! Maar zoals je al zegt niet iedereen is (helaas) zo... tenminste niet al die vriendjes die ik gehad heb.....maar ooit zal ik mijn "menneke" ook tegen komen...

doeii

Nou jou lukt het ook wel hoor, om je ideale "menneke" tegen te komen, je moet er alleen niet naar op zoek gaan, hij vind jou wel...

CoolGuy

woensdag 17 oktober 2001 @ 11:46:42 #58
16991 flowerpinky
No Pain No Gain!
pi_1926434
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 11:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou jou lukt het ook wel hoor, om je ideale "menneke" tegen te komen, je moet er alleen niet naar op zoek gaan, hij vind jou wel...

CoolGuy

je hebt hoop ik ook hierin gelijk....:)
  woensdag 17 oktober 2001 @ 11:54:39 #59
17131 ODOL
's Ochtends op z'n b
pi_1926527

Stem voor Leefbaar Fok! met als lijsttrekker Witchfynder.
  Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 11:55:10 #60
16180 crew  CoolGuy
pi_1926533
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 11:46 schreef flowerpinky het volgende:

[..]

je hebt hoop ik ook hierin gelijk....:)

vast wel er zijn toch niet zoveel mensen die hun HELE leven alleen blijven, beetje zelfvertrouwen meis, en jezelf niet van tevoren al toewijzen aan dat percentage van de bevolking die geen partner hebben/kunnen vinden

CoolGuy

woensdag 17 oktober 2001 @ 12:14:52 #61
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1926757
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:45 schreef Riann het volgende:
Heeeeee, dat ben ik
Je moet niks!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 12:15:29 #62
989 Jeromar
pi_1926765
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:58 schreef jerney het volgende:
Heeeeee, dat ben ik
Je moet niks!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 12:16:39 #63
989 Jeromar
pi_1926778
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:09 schreef bl0emetjE het volgende:
ik val op jongens die een lieve uitstraling hebben.. ze hoeven niet knap te zijn, als ze er maar super kjoet uitzien.. lang haar vind ik wel lekker, maar bij sommige staat kort haar ook mooi.. en heldere oogjes.. verder moeten ze ook heel liev zijn..
Heeeeee, dat ben ik
Je moet niks!
pi_1926779
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 10:41 schreef Oquo het volgende:
Ik val altijd op vrouwen met psychische problemen. Liefst moeten ze een moeilijke jeugd hebben gehad en daardoor reeds een paar jaar voorsprong hebben qua volwassenheid op hun lieftijdsgenoten.

Ik wou dat het niet zo was...

Ik val altijd op mentaal en verbaal niet zulke sterke vrouwen... Dat zorgt wellus voor problemen

woensdag 17 oktober 2001 @ 12:17:42 #65
989 Jeromar
pi_1926788
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 02:04 schreef xLenorex het volgende:
Het uiterlijk maakt me niet zo heel veel uit, als hij maar echt iets eigens heeft een goede uitstraling . Verder moet hij absoluut niet arrogant of bekrompen overkomen
Heeeeee, dat ben ik
Je moet niks!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 12:18:06 #66
989 Jeromar
pi_1926793
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Nonchalance.

Geen opgedirkte types, merkfreaks, felle verkondigers van de waarheid. Niet het type de-leukste-thuis of snel-op-de-pik-getrapt. Er moet iets in zitten dat niet met de rest van de wereld gedeeld wordt.

Heeeeee, dat ben ik
Je moet niks!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 12:18:25 #67
989 Jeromar
pi_1926798
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

Hij moet gewoon lief zijn, hij moet wel wat gevoel voor humor hebben, en tja er een beetje goed uitzien

Heeeeee, dat ben ik
Je moet niks!
  Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 12:24:00 #68
16180 crew  CoolGuy
pi_1926850
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 12:18 schreef Jeromar het volgende:

[..]

Heeeeee, dat ben ik

Ben jij zoveel personen tegelijk ?

CoolGuy

pi_1927096
voor 1 avond :
Blond/brunette, maar geen roodharige .
En innerlijk boeit me dan niet, zolang ze maar gewoon lekker is.

Voor langer :
Het liefst brunette, maar verder boeit het mij niet. Niet extreem knap ofzo, maar ook niet lelijk.
En innerlijk, tja... ik val meestal voor de gehele persoon, en niet op bepaalde kenmerken.
Of een persoon spreekt me aan, of niet. Dan maakt lief, arrogant of etc niets uit.
Zolang ze maar interessant blijft.

alleen geen alto's of gothics

Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 12:54:45 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_1927165
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 12:48 schreef Passione het volgende:

Zolang ze maar interessant blijft.

Dan maakt het dus ook niet uit als ze op een negatieve manier interessant is ?

CoolGuy

pi_1927219
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 12:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan maakt het dus ook niet uit als ze op een negatieve manier interessant is ?

CoolGuy

nou... het is vaak wel zo dat een meisje interessant wordt na een felle ruzie ofzo.
Of dat je elkaar eerst echt niet mocht, maar ja, opposite attracts.
  Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 13:03:33 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_1927279
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 12:59 schreef Passione het volgende:

[..]

nou... het is vaak wel zo dat een meisje interessant wordt na een felle ruzie ofzo.

Die snap ik niet, die mag je even uitleggen

CoolGuy

pi_1927465
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

Oewwwwww

ennuh wie zou dat zijn ?........ meneer turkse pizza ?

veel , met um

offuh was het nou konijnuhvlees

hobba bobbaa
  woensdag 17 oktober 2001 @ 13:27:15 #74
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_1927601
Uiterlijk..mjah..verschillend. Het liefst een grote knuffelbeer met lang haar . Innerlijk; tegen sarcasme moeten kunnen, humor, lief zijn, beetje levenservaring hebben, van de natuur houden...

*kan nog lang blijven zoeken*

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_1927824
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:45 schreef Riann het volgende:
heb ik n geluk
im just like einstein but not that smart :)
pi_1928054
Meeste van de tijd van ik op eikels.. Echte klootzakken..

En ja behalve nu dan.. Nu heb ik een hele lieve vriend..
Niet echt mijn tiepje maar ja..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator woensdag 17 oktober 2001 @ 14:22:03 #77
16180 crew  CoolGuy
pi_1928129
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:14 schreef Tally het volgende:

Ik bedoel het niet verkeerd of zo hoor, maar dit vind ik nou niet direct een hele leuke opmerking voor jou vriend. Als hij niet jou type is, waarom heb je dr dan mee ?

CoolGuy

woensdag 17 oktober 2001 @ 14:24:22 #78
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_1928150
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:09 schreef CaPS_ het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet veeleisend

Zijn maar 2 dingen!
Insanus sum
pi_1928410
Ik val op donkerharige jongens met uitstraling, het meest val ik op innerlijk!

Hij moet lief, prettig gestoord, gezellig, eerlijk en perfect zijn

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
  woensdag 17 oktober 2001 @ 14:49:53 #80
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_1928434
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:47 schreef -Mellowdy- het volgende:

Riep u mij?
Insanus sum
pi_1928591
quote:
Ik val op donkerblonde jongens met uitstraling, het meest val ik op innerlijk!

* Tranceptor is a professional wordjuggler

woensdag 17 oktober 2001 @ 20:07:52 #82
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1932009
Op driftkikkers.
Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1932530
mijn ideale man, moet iemand zijn waar ik veel dingen mee gemeen heb, raakvlakken! Ben hem nog niet tegen gekomen, maar weet dat hij nog wel ergens rond loopt...
<dat zeg ik dan maar tegen mezelf als ik een beetje alleen ben>
  woensdag 17 oktober 2001 @ 21:16:32 #84
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_1932609
Winona Ryder ? Zoals ze d'r normaal bij loopt, dus geen photoshoots. Alhoewel, als CALL [alien resurrection] is ook mooi ja, zo'n type.
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
  woensdag 17 oktober 2001 @ 21:54:58 #85
6290 Dr_Crouton
pi_1932985
In een perfecte wereld:
Onze ogen moeten vanaf de eerste blik op elkaar gefixeerd staan, dromerig, begerig kijkend stappen, nee, zweven we naar elkaar toe..
Ze is klein, heeft een prachtig slanke lichaam, een amandelvormig gezichtje met heldere sprekende ogen en halflang lichtbruin haar. Haar lippen zo zacht en vochtig... Ze draagt stijlvolle sexy doch niet ordinaire hoge hakken waarop ze sensueel en verlegen haar stapjes maakt met haar kleine voeten en heerlijk gladde benen. Haar innerlijke is ontwikkeld, verzorgend, begrijpend, een beetje verlegen maar erg ondeugend

In de huidige wereld: Elke leuke vrouw die me fascineert is onveilig

The Internets, I needs it..
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:34:27 #86
14925 Little_Plough
fladder fladder fladder
pi_1933391
Ik val op de jongen met de grootste mond, de opvallendste van de groep zal ik maar zeggen... Een beetje de gangmaker, prettig gestoord. Ik moet met hem kunnen lachen, beetje dezelfde interesses. Iets om over te praten. Een jongen die ongeveer (niet precies hoor) weet wat ie wilt met z'n leven... Niet zo'n puber die van voor nog niet weet hoe hij van achteren in elkaar zit.

En ja, pas als je elkaar dan echt beter kent weet je of het jou type is of niet, je kan hem (of haar) natuurlijk ook totaal verkeerd ingeschat hebben.

Soms is iemand met wie je verschrikkelijk gelukkig bent als de zon schijnt, niet de juiste persoon om je te troosten als het regent...
pi_1935168
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:34 schreef Little_Plough het volgende:
Niet zo'n puber die niet weet hoe hij van achteren in elkaar zit.
Homo
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_1935427
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet verkeerd of zo hoor, maar dit vind ik nou niet direct een hele leuke opmerking voor jou vriend. Als hij niet jou type is, waarom heb je dr dan mee ?

CoolGuy

Omdat je toch iemand leuk kan vinden terwijl je weet dat je niet bij elkaar past..
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 11:08:10 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_1935844
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 09:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Omdat je toch iemand leuk kan vinden terwijl je weet dat je niet bij elkaar past..

Oh op die manier niet je type zijn..niet bij elkaar passen qua interesses en zo bedoel je dus dan neem ik aan. Ik ga ervan uit dat je hem wel aantrekkelijk en zo vind, en dat zijn karakter je ook bevalt...toch

CoolGuy

donderdag 18 oktober 2001 @ 11:45:20 #90
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1936245
quote:
Ik val op de jongen met de grootste mond, de opvallendste van de groep zal ik maar zeggen... Een beetje de gangmaker, prettig gestoord.
Hard, gemeen en snel
  donderdag 18 oktober 2001 @ 11:45:21 #91
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1936248
quote:
Ik val op de jongen met de grootste mond, de opvallendste van de groep zal ik maar zeggen... Een beetje de gangmaker, prettig gestoord.
Hard, gemeen en snel
  donderdag 18 oktober 2001 @ 11:48:39 #92
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1936282
Innerlijk: lief, spontaan, eerlijk, humoristisch, intelligent
Uiterlijk: Blond haar, mooie ogen (vaak blauw/groen), beetje babyvet, lekker figuurtje
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 11:50:24 #93
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_1936294
lief sexy humor origineel
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_1936414
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh op die manier niet je type zijn..niet bij elkaar passen qua interesses en zo bedoel je dus dan neem ik aan. Ik ga ervan uit dat je hem wel aantrekkelijk en zo vind, en dat zijn karakter je ook bevalt...toch

CoolGuy

Ik vind hem aantrekkelijk ja.. Zijn karakter bevalt wel op een paar punten na.. Jij snapt het misschien niet.. Maar ik wel en das belangrijkste..
  donderdag 18 oktober 2001 @ 12:21:40 #95
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1936509
Eentje met tietuh.....

maar dan nu serieus:

Donker haar, rond de 1,70 en sprekende ogen. Verder gewoon een net, vriendelijk, lief meisje....... met tietuh...

Maak me gek!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 12:50:25 #96
15731 hydRox
Trans-Humanist
pi_1936800
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 12:21 schreef JBravo het volgende:
Eentje met tietuh.....

maar dan nu serieus:

Donker haar, rond de 1,70 en sprekende ogen. Verder gewoon een net, vriendelijk, lief meisje....... met tietuh...

Tieten zijn het belangrijkste! Vooral de Tepels moeten intelligentie en passie uitstralen!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 13:06:10 #97
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_1936937
Zelfstandig, spontaan, intelligent, lekker, humor, iniatiefnemend.. dat zijn zo enige kenmerken wat ik wil van een vrouw.
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 13:39:47 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_1937236
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 12:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind hem aantrekkelijk ja.. Zijn karakter bevalt wel op een paar punten na.. Jij snapt het misschien niet.. Maar ik wel en das belangrijkste..

Het was geen aanval hoor... ...t was gewoon een vraag...

CoolGuy

donderdag 18 oktober 2001 @ 14:19:05 #99
12888 Skull-splitter
pi_1937586
quote:

Rrrrrrrrrrrooom service!

[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 18-10-2001 14:56]

pi_1937742
uiterlijk: goed figuur (dus niet dik/dun), blanke huid (of heel licht getint). Niet te donker haar. Verder ook een beetje verzorgd uiterlijk, en geen gezicht vol met puistjes/pukkels/andere soortgelijke dingen.

innerlijk: zelfde soort humor als ik, moet van ongeveer dezelfde muziek houden, hetzelfde niveau hebben (waar ik dus normaal mee kan praten over wat ik maar boeiend vind), niet te serieus, spontaan en plakkerig.

Zo, da's best wel een lijst...

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 18 oktober 2001 @ 15:10:28 #101
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1938146
Redelijk lang en (vaak) donkerharig

Verder: lief, eerlijk, betrouwbaar, jaloers, recht voor zn raap, niet verlegen, sportief, stoer.

BABY where ru

Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 15:26:58 #102
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_1938317
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:10 schreef bruintjuh het volgende:

Verder: lief, eerlijk, betrouwbaar, jaloers, recht voor zn raap, niet verlegen, sportief, stoer.

BABY where ru

Here i am!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 15:31:02 #103
11983 bruintjuh
pi_1938363
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:26 schreef Emizea het volgende:

[..]

Here i am! [afbeelding]

donderdag 18 oktober 2001 @ 15:38:10 #104
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_1938427
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:31 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

Alhoewel stoer? Ligt er aan hoe je stoer definieert? NM!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 15:40:30 #105
11983 bruintjuh
pi_1938451
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:38 schreef Emizea het volgende:

[..]

Alhoewel stoer? Ligt er aan hoe je stoer definieert? NM!

NM

Stoer = geen watje

donderdag 18 oktober 2001 @ 15:43:39 #106
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_1938492
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:40 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

NM

Stoer = geen watje

NM = nevermind

Maar geen watje.....ok dan ben ik net zoals heeeeeel veeeeeel stoer!

pi_1938494
quote:
Eentje met tietuh.....

maar dan nu serieus:

quote hans teeuwen:
met pronte borstjes ... met uhm ... met van die tepels derop, ja want anders ist ook geen gezicht huh
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_1939084
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 09:41 schreef Tally het volgende:

[..]

.... als je hem leuk vind dan passen jullie in iets bij elkaar....

Is toch een gevoel wat je GEZAMENLIJK genereert zeg maar

pi_1939086
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het was geen aanval hoor... ...t was gewoon een vraag...

CoolGuy

Snap ik.. En ik snap ook dat jij niet snap dat ik er mee kan leven..
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 16:56:10 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_1939127
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 16:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Snap ik.. En ik snap ook dat jij niet snap dat ik er mee kan leven..

Ik snap het nu wel degelijk na je uitleg...volgens mij voel jij je gewoon op je teentjes getrapt door mijn vraag die overigens helemaal normaal bedoeld was...stelde me zo voor wat je vriend zou denken/zeggen als ie die bewuste post zou lezen van je...maar na de uitleg snap ik het wel...
pi_1939341
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 16:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap het nu wel degelijk na je uitleg...volgens mij voel jij je gewoon op je teentjes getrapt door mijn vraag die overigens helemaal normaal bedoeld was...stelde me zo voor wat je vriend zou denken/zeggen als ie die bewuste post zou lezen van je...maar na de uitleg snap ik het wel...

Ik voel me niet op mn teentjes getrapt hoor.. Wat ik hier vertel is voor mijn vriend niets nieuws.. Hij weet zelf ook dat we "eigenlijk niet" bij elkaar passen.. Dussuh op mn teentjes getrapt : neuh.. Ennuh ben blij dat je t begrijpt.. No hard feelings
pi_1940421
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:10 schreef bruintjuh het volgende:

BABY where ru

* Tranceptor is bezet

had je je tijd maar niet moeten verdoen toen ik beschikbaar was

pi_1942056
quote:
Beetje stoer toch wel, liev, betrouwbaar, sportief als het kan... en intelligent! hij moet toch wel wat te melden hebben verder ehmmm, beetje leuk koppie en humor is belangrijk! daz alles

[Dit bericht is gewijzigd door SoeperKoe op 18-10-2001 21:46]

pi_1942063
-edit-
2 x
pi_1943666
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:40 schreef emerey het volgende:
klein, blond, lief gezicht, beetje verlegen
Wij hebben toch wel redelijk dezelfde smaak
alleen mag ut bij mij ook een brunette zijn, en het liefst met golvend haar wat ong. tot iets onder de schouders komt
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 01:10:33 #116
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_1944467
Waar ik naar zoek lijkt niet meer mogelijk...

Uiterlijk : niet van toepassing op 2 dingen na... geen piercings en/of tattoos. Liefst ook niet rokend. Ongeloofwaardig misschien maar wel waar.

Innerlijk : geen arrogante/egoistische vrouw (waarvan nederland steeds voller van wordt) , vriendin moet ook vriend zijn....goeie communicatie tussen beiden is erg belangrijk voor me. Dat is mijn grootste prioriteit want niet serieus rond te tafel (kunnen) gaan zitten met je partner zal op den duur de gevolgen met zich brengen.

Geen type dat om de haverklap met mobieltje in bus belt om te laten weten dat ZE er echt zo is. Een vrouw die het dus nog kan schelen wat anderen van haar vinden en daardoor respect toont voor ieder.Uitgebreid bellen in bus om als voorbeeld te nemen vindt ik persoonlijk gewoon associaal.

Verder moet ze lief, attentvol, gevoelig, een groot gevoel voor humor hebben en niet TE dominant zijn.

Aangezien ik het niet altijd makkelijk heb zou ze er dus wel vaak voor me moeten zijn, met welk contact dan ook.

Aan de andere kant ben ik ook wel weer een clown en zoek ik dus ook dat meisje om gein mee te maken. Hoop veel te kunnen leren van haar in allerlei opzichten zoals het meer plezier krijgen in het leven of er samen voor te gaan vechten.

Als je hier uren over gaat nadenken zijn er altijd wel weer nieuwe dingen die bij je opkomen maar zo blijf je bezig.

Eerlijk gezegd hoop ik zo iemand te ontmoeten maar ben ook realistisch wanneer ik mezelf vertel dat het heel lastig wordt.

vrijdag 19 oktober 2001 @ 01:26:15 #117
11766 eymey
koning één-oog
pi_1944568
Uiterlijk:
- Haar in een staartje of knotje
- Mag ietwat stevig gebouwd (niet dik, maar zeker niet overdreven slank)
- GEEN piercings of tattoo's

Maar goed, uiterlijk zegt niet alles he, dus daarom waar het echt om draait:

- Lief (goh, cliché)
- Waardeert me voor wie ik ben en heeft het voor me over om m'n handicap op de koop toe te nemen...
- Lichtelijk (prettig) gestoord.
- Niet 'popi'
- Oprecht, recht door zee
- Houdt van knuffelen
- Wil niet persé ieder weekend stappen ofzo maar vindt lekker saampjes thuis blijven ook heel fijn

Nou ja... wat voor zin hebben verlanglijstjes op dit gebied eigenlijk uberhaupt...

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_1944799
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:14 schreef Tally het volgende:

o jee.....FlASHBACK!!!!!

In zo'n situatie heb ik 2,5 jaar geleden ook gezeten. Ik viel altijd voor de good-looks en tja...die staan er om bekend dat ze eikels zijn. Dus ging ik in feite desperate een 'verstands-relatie' aan met een donderslieve jongen. Ik probeerde mij zelf maar wijs te maken dat ik verliefd was...want tja 'zo'n goeie jongen kan je niet zomaar laten lopen'....ik heb echt mijn best gedaan...anderhalf jaar lang...maar goed, onbewust begon ik eigenlijk van hem te 'walgen' en seksueel gebeurde er ook nauwelijks wat. We leefden net als broer en zus....als ik er op terugkijk...hoe heb ik mijzelf zo voor de gek gehouden. Dus hij maakte het uiteindelijk uit, want hij kon mijn gedrag (want ik werd een echte bitch) niet meer aan. Toen vond ik het verschrikkelijk, maar het was eigenlijk DE VERLOSSING haha.

Meid als je nu al denkt van...'nah hij is niet mijn tiep' dan zit je al fout. Je gaat in feite een 'verstands-relatie' aan, omdat alle andere jongens alleen maar eikels zijn. Een relatie begin je natuurlijk met je verstand....maar ook met je HART. Ik weet dat het moeilijk is om die ene speciale jongen te vinden...maar geloof me, hij loopt vast wel ergens rond! IK heb hem zelfs gevonden!!!! en het is toch heeeel wat fijner als er ook liefde bij komt kijken. Dus bespaar je de frustaties!!! (ook voor hem, want je kan er iemand heel ongelukkig mee maken).

I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
pi_1945164
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:18 schreef l_Charlize_l het volgende:

[..]

o jee.....FlASHBACK!!!!!

In zo'n situatie heb ik 2,5 jaar geleden ook gezeten. Ik viel altijd voor de good-looks en tja...die staan er om bekend dat ze eikels zijn. Dus ging ik in feite desperate een 'verstands-relatie' aan met een donderslieve jongen. Ik probeerde mij zelf maar wijs te maken dat ik verliefd was...want tja 'zo'n goeie jongen kan je niet zomaar laten lopen'....ik heb echt mijn best gedaan...anderhalf jaar lang...maar goed, onbewust begon ik eigenlijk van hem te 'walgen' en seksueel gebeurde er ook nauwelijks wat. We leefden net als broer en zus....als ik er op terugkijk...hoe heb ik mijzelf zo voor de gek gehouden. Dus hij maakte het uiteindelijk uit, want hij kon mijn gedrag (want ik werd een echte bitch) niet meer aan. Toen vond ik het verschrikkelijk, maar het was eigenlijk DE VERLOSSING haha.

Meid als je nu al denkt van...'nah hij is niet mijn tiep' dan zit je al fout. Je gaat in feite een 'verstands-relatie' aan, omdat alle andere jongens alleen maar eikels zijn. Een relatie begin je natuurlijk met je verstand....maar ook met je HART. Ik weet dat het moeilijk is om die ene speciale jongen te vinden...maar geloof me, hij loopt vast wel ergens rond! IK heb hem zelfs gevonden!!!! en het is toch heeeel wat fijner als er ook liefde bij komt kijken. Dus bespaar je de frustaties!!! (ook voor hem, want je kan er iemand heel ongelukkig mee maken).

Ik hou van hem.. En hij van mij.. Walgen doe ik niet van hem.. De sex is goed.. Maar niet genoeg.. Maar ja ben er nog nie een tegen gekomen die dat me wel genoeg gaf.. Ik ben nog steeds verliefd.. Althans zo voel ik het.. Ik heb geen frustraties hoor.. We weten allebei dat we eigenlijk niet bij elkaar passen.. Maar we houden wel van elkaar.. En zolang het goed gaat gaat het goed..
pi_1946188
Tsja, waar ik op val... Zelf ben ik altijd meer iemand geweest die de combinatie uiterlijk/innerlijk belangrijk vind, maar om toch een indruk te geven:

Verzorgd uiterlijk, slank/dun mag, normaal postuur, zelfs ietswat stevig kan, maar absoluut niet dik. Zolang alles maar mooi in verhouding is.
Zelf ben ik 1.80m lang, waardoor zij liever niet langer dan 1.82 is. Te klein is trouwens ook niet echt iets, zeg rond de 1.50. Ik heb dan het gevoel zo'n reus te zijn, of dat ik naast een kind loop (niet rottig bedoeld voor de kleinere meiden/vrouwen onder ons hoor, ik denk dat jullie je ook wat ongemakkelijk voelen bij een te groot iemand, je kan zo moeilijk spontaan bijvoorbeeld een zoen op z'n wang geven zonder eerst een klim te moeten maken).
Echt kort haar vind ik niet echt iets. Het hoeft echt niet meteen tot op de billen te vallen, maar op stekeltjes oid knap ik gewoon af. Mooi is bijvoorbeeld tot over de schouders.
Sprekende ogen, het is gewoon heerlijk om in haar ogen te kijken.
Huidskleur maakt daarbij niet echt uit, of haar roots nu uit Afrika, Azie of Scandinavie komen, het is echt niet belangrijk.

Innerlijk is natuurlijk wel het belangrijkste.
Ze moet echt een lief karakter hebben.
Verlegen mag best wel (een beetje), zolang ze maar (naarmate we elkaar beter kennen) kan communiceren met me (ja, met elkaar kunnen praten is echt heel belangrijk).
Niet te dominant (al is het in bed best wel eens spannend ).
Arrogantie en egoisme is nu niet echt iets waar ik op val.
Roken is uit den boze, ik kan daar echt niet tegen (in mijn huis word ook niet gerookt, ik zet ook geen asbakken neer)

Wat ik trouwens ook belangrijk vind, zijn de hobbies.
Zo ben ik bijvoorbeeld helemaal niet het type wat in disco's of kroegen rond zit te hangen, ik hou daar absoluut niet van. Als zij nu een discoganger zou zijn, zou dat al en minpuntje zijn. Ik zou zo al echt niet meegaan en ik denk dat ik dan toch een beetje last zou krijgen van jaloezie (ik weet het, is ook niet echt goed). Samen naar bijvoorbeeld de bioscoop gaan is natuurlijk weer wel wat, of uit eten gaan...
Muziek sluit daar ook wel een beetje op aan. Bij mij komt in huis echt niet het soort house, trance of andere soortgelijke herrie waarbij alleen de boem telt (of rikketikketikke enz.)... Ze hoeft nu echt niet alleen mijn eigen soort muziek te draaien, maar er moet toch wel overeenkomsten genoeg zijn dat we niet elkaars muziek uitzetten (ik luister bijvoorbeeld graag naar britpop, alternative, rock, ook muziek van de jaren 60 en 70, maar ook bepaalde klassiek, jazz en andere stromingen)
Ze moet absoluut varen niet afwijzen. Ik heb zelf een motorbootje en het is toch prachtig als je samen op die manier op vakantie kan gaan. Ik zal dat echt voor geen goud opgeven. Ze hoeft ook weer niet zelf al te varen, zolang ze maar openstaat om het te ervaren (en dan ook eerlijk haar mening geeft). En nee, ik heb geen speedboat (gelukkig!).

Okee, dat was het geloof ik wel, maar ik besef ook wel dat er best een hoop staat. En zoals ik al aangaf, het is meer de combinatie die telt, dus een bepaald positief punt kan weer een klein negatief punt wegdrukken...
Nadeel is wel dat er maar heel weinig vrouwen zijn die dus EN geen uitgaanstype zijn EN dus positief tegenover varen staan...

[edit]
Hmmm... Ik kon me weer eens met typen niet inhouden, gelijk een heel boekwerk moeten neerzetten
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Johan1977 op 19-10-2001 11:15]

vrijdag 19 oktober 2001 @ 14:47:17 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_1948464
* Sportief
* Ze moet van reizen houden
* Ze moet van dieren houden ( * knep kan niet zonder huisdieren)
* Interesse hebben in wat er in de wereld gebeurt

En tja uiterlijk:
* Niet te klein (ben zelf 2 meter )
* Slank
* Lang haar

pi_1950181
Mijn vrouw:

Lief (maar geen watje)
Zeer intelligent (maar geen betweter)
Communicatief (maar geen kwebbelmuts)
Strijdvaardig (maar niet agressief)

Tussen de 1.55m en 1.75m
Lang blond of rood haar
Slank, maar met de juiste ronde vormen.
Beetje fijn/spits gezichtje.
Mooie blanke zachte huid.

Eentje die me laat voelen alsof ik het enige ben wat ze nodig heeft.

vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:45:31 #123
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1953087
Zelf ben ik 1.80m lang, waardoor zij liever niet langer dan 1.82 is. Te klein is trouwens ook niet echt iets, zeg rond de 1.50. Ik heb dan het gevoel zo'n reus te zijn, of dat ik naast een kind loop (niet rottig bedoeld voor de kleinere meiden/vrouwen onder ons hoor

Zelf ben ik 1.93 en ik heb wel degelijk een zwak voor kleine vrouwen Ik vind dat iets liefs en knuffeligs hebben *zucht* . Maarja zelf ben ik ook niet de "shortie"

FourX Bitter
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:11:13 #124
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1953400
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:45 schreef Toebroodjie het volgende:

Zelf ben ik 1.80m lang,

Zelf ben ik 1.93

Huh??
Ach, het kan nog veel erger
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:27:04 #125
11983 bruintjuh
pi_1953580
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:11 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Huh??

De bovenste is volgens mij een quote..
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:50:01 #126
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1953807
'k zie 't nu...
Ach, het kan nog veel erger
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:39:49 #127
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1954041
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:27 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

De bovenste is volgens mij een quote..

idd sorry voor de vage post. Ik ben strontverkouden dus niet helemaal met m`n kop erbij
FourX Bitter
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:48:26 #128
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1954144
* Smots valt op mooie meiden met een flknke sjonis.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1970497
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:48 schreef Smots het volgende:
* Smots valt op mooie meiden met een flknke sjonis.
/whattis flknke sjonis

pi_1970640
Ik val op meisjes met twee benen en twee armen en bij voorkeur een neus.

Hokjesgeesten, sjies...

maandag 22 oktober 2001 @ 18:07:23 #131
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_1974148
quote:
..maar dan nu serieus:

.. zoiets misschien?:

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 22 oktober 2001 @ 18:10:46 #132
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_1974177
* BdR valt op meisjes met een lief koppie, een lekker kontje en dikke tieten

maar 2 van de 3 komt ook in de buurt..

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_1976085
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:50 schreef hoogl298 het volgende:
'k zie 't nu...
Ik val op deze mooie jongen...

http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=9741

*deze reactie is alleen bedoeld voor hoogl en geen ander onverlaat mag zich hier tegenaan bemoeien*

maandag 22 oktober 2001 @ 22:12:20 #134
7858 Assimilator
6'4" 102 Kilo
pi_1976864
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 21:09 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=9741

bah
Money is better than poverty, if only for financial reasons
pi_1980521
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 22:12 schreef Assimilator het volgende:

[..]

bah

pi_1981144
lang Slank meisje, donker lang krullend haar en mooie lichte ogen, met uitstraling, verder maakt het niks uit want uiteindelijk wordt je niet verliefd op een uiterlijk,
greetz
Ik ben best wel blij nu
pi_1981530
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:32 schreef krekelaar het volgende:
lang Slank meisje, donker lang krullend haar en mooie lichte ogen, met uitstraling, verder maakt het niks uit want uiteindelijk wordt je niet verliefd op een uiterlijk,
greetz
Hmm ik word wel verliefd op uiterlijk, is er dan iets mis met me? Ik val op het innerlijk, maar ik word verliefd op het uiterlijk. Vaak op kleine dingetjes, zoals een lief koppetje of een bepaalde houding.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 20:52:33 #138
14543 nra
...i get that a lot.
pi_3354263
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:09 schreef nra het volgende:
ze moet van (tikkeltje harde) muziek houden

(tool, korn, pitchshifter, linkingpark, disturbed, nickelback, orgy, nin, incubus, fearfactory, system of a down enzo)

ik moet er mee kunnen praten
beetje bijdehand en lief en niet vies zijn van sacrastische humor,

mooie ogen

en als het ff kan een fenomenaal achterwerk

nou ja..... ach...... 2 van de 5 dan maar
aditie, een dikke kop. (ik vrees permanent)
pi_3354619
okay...

figuur:
slank, aan de magere kant mag ook (maar dik vind ik gewoon niet mooi), borsten wel aanwezig, maar formaat boeit niet zo (bij voorkeur wel zichbaar onder een trui); belangrijker vind ik in dit verband een mooi achterwerk+bovenbenen. verder een lief gezicht zonder bergen make up (vooral geen arrogante/bitchy blik).

(belangrijker) innerlijk:
intelligent (zij moet mij niet vervelen en mij snappen); verlegen; dominant; progressief denkend; emotioneel gevoelig; 'decent', maar niet preuts; ontvankelijk voor mijn affectie.

verder word ik vaak spontaan bij dames met rood haar.

vrijdag 1 maart 2002 @ 21:34:02 #140
12888 Skull-splitter
pi_3354722
Sterk karakter, sensuele/leuke uitstraling hebben, mooie ogen, leuk koppie en als het even meezit moet ze intelligent zijn. Humor is ook wel een vereiste, maar de meeste dames kunnen mijn humor wel waarderen.
pi_3354745
owja. roken is een enorm groot minpunt.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 21:51:40 #142
23376 BugsBunny
Klefmaster
pi_3354970
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:32 schreef krekelaar het volgende:
donker lang krullend haar en mooie lichte ogen, met uitstraling
Zeer zeker mee eens Als ze dan ook nog een prettig gestoorde openminded lovebunny blijkt te zijn...
quote:
verder maakt het niks uit want uiteindelijk wordt je niet verliefd op een uiterlijk
Nee, uiteindelijk ga je houden van haar hele wezentje... maar verliefd worden op (alleen) een uiterlijk? Niks mis mee! Je moet toch ergens beginnen...
pi_3355387
Meestal de meiden die er iets anders uitzien als de rest van de meiden, maar datn toch best mooi daarmee zijn
Meestal val ik ook op bruin/zwart haar dat stijl hangt. Stijl haar rulez
En ze moeten er liev uitzien en niet te bitchig gezicht hebben en van mijn levenstijl houden -> (betekent dus dat ze me accepteren zoals ik ben)
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_3355677
Nobody's perfect, laat dat duidelijk zijn.

Maar ja, ik heb natuurlijk ook een ideaal. Ik zal het eens heel erg exact omschrijven.....

Uiterlijk:
-Blond of rood haar. Kort graag.
-Lichte ogen.
-Gemiddeld postuur. Geen eng scharminkeltje, geen hangbuikzwijn en ook geen Schwarzenegger. Maar liever een klein beetje teveel vlees/spieren/beiden dan te weinig.
-Lekker casual en sportief maar ook verzorgd gekleed. Geen driedelig pak-type. Van die yuppen,
-Geen trainingspakken, gouden kettingen, matjes, enzovoort please.
-Scandinavische types of juist de standaard oer-Hollandse kaaskop vind ik mooi.

Innerlijk:
-Lief
-Trouw
-Beetje verlegen. Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig en bij zo'n popi brulkikker voel ik me echt niet lekker. Een beetje stilletjes vind ik juist wel charmant. Let wel: Dat is dus wat anders dan suf. Er moet onder dat zachte buitenlaagje wel (veel) leven in zitten!
-Moet mij accepteren zoals ik ben.
-Levensgenieter, een relaxte figuur die van lekker eten enzo houdt. En af en toe eens een lekker dagje weg met de trein ofzo.
-Humoristisch, ik houd wel van droge humor en van een beetje sarcasme.
-Volwassen, maar alsjeblieft niet tè. Een eventuele vriend zal door mij in de zomer geregeld mee gesleurd worden naar pretparken en kermissen (daar kan ik echt úren doorbrengen) en het is leuk als 'ie dat kan waarderen en een beetje gek kan doen.
-Anti Studio Sport (maar dat zal moeilijk worden). Alleen de allerbelangrijkste wedstrijden waar zo'n zeven miljoen andere Nederlanders naar kijken bekijken is meer dan genoeg voor mij.
-Moet een beetje brede muzieksmaak hebben (hoewel niet te underground maar ook niet zo'n Britney-freak) en in het bijzonder minstens een hééééél klein beetje van dancemuziek houden (anders vlucht 'ie na één dag al gillend weg). Gek zijn op muziek is sowieso een pré.

Maar ja, zoëen loopt er natuurlijk niet rond op de wereld. Postinggirl blijft realistisch en neemt ook met (veel) minder genoegen.

pi_3355797
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 22:47 schreef postinggirl het volgende:

Maar ja, ik heb natuurlijk ook een ideaal. Ik zal het eens heel erg exact omschrijven.....

Innerlijk:
-Lief
>check
-Trouw
>check
-Beetje verlegen. Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig en bij zo'n popi brulkikker voel ik me echt niet lekker. Een beetje stilletjes vind ik juist wel charmant. Let wel: Dat is dus wat anders dan suf. Er moet onder dat zachte buitenlaagje wel (veel) leven in zitten!
>check
-Moet mij accepteren zoals ik ben.
>check
-Levensgenieter, een relaxte figuur die van lekker eten enzo houdt. En af en toe eens een lekker dagje weg met de trein ofzo.
>sinds kort check
-Humoristisch, ik houd wel van droge humor en van een beetje sarcasme.
>check
-Volwassen, maar alsjeblieft niet tè. Een eventuele vriend zal door mij in de zomer geregeld mee gesleurd worden naar pretparken en kermissen (daar kan ik echt úren doorbrengen) en het is leuk als 'ie dat kan waarderen en een beetje gek kan doen.
>check
-Anti Studio Sport (maar dat zal moeilijk worden). Alleen de allerbelangrijkste wedstrijden waar zo'n zeven miljoen andere Nederlanders naar kijken bekijken is meer dan genoeg voor mij.
>CHECK
-Moet een beetje brede muzieksmaak hebben (hoewel niet te underground maar ook niet zo'n Britney-freak) en in het bijzonder minstens een hééééél klein beetje van dancemuziek houden (anders vlucht 'ie na één dag al gillend weg). Gek zijn op muziek is sowieso een pré.
>mwoah... metal is meer mijn idee
Maar ja, zoëen loopt er natuurlijk niet rond op de wereld. Postinggirl blijft realistisch en neemt ook met (veel) minder genoegen.

vrijdag 1 maart 2002 @ 23:46:05 #146
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_3356559
Volgens mijn omgeving zit er totaal geen systeem in op wat voor jongens ik val... en moet ze nog gelijk geven ook eigenlijk....
Kweetniet, tis iets dat iemand heeft... Soort gevoel dat iemand me geeft... heeft vooral met karakter te maken geloof ik...

Maar qua uiterlijk? Beetje manier waarop iemand uit z'n ogen kijkt... en een karaktistiek gezicht... vind ik wel erg mooi....

Maar vooral een kwestie van "het" wel of niet hebben.......

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_3356687
- Jong (<25, liefst <22)
- Niet te lang (<1.70)
- Warm
- Sociaal
- Intelligent
- Redelijk ontwikkeld
- Brede belangstelling
- Zelfstandig
- Positief ingesteld
- Open/ extrovert
- Geen probleemtype
- Stabiel
- Geen sletje

Verder is het leuk (maar geen voorwaarde) als:
- Niet graatmager
- Donker haar, minimaal schouder lengte
- Lichtbruin

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 02-03-2002 10:51]

vrijdag 1 maart 2002 @ 23:57:46 #148
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_3356708
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 23:55 schreef Aernout het volgende:
- Jong (<25, liefst <22)
- Niet te lang (<1.70)
- Warm
- Sociaal
- Intelligent
- Redelijk ontwikkeld
- Brede belangstelling
- Zelfstandig
- Positief ingesteld
- Open/ extrovert
- Geen probleemtype
- Stabiel
- Geen sletje

Verder is het leuk (maar geen voorwaarde) als:
- Niet graatmager
- Donker haar, minimaal schouder lengte
- Licht/ medium getint

Pfew...........
Je zou maar aan al die eisen moeten voldoen.........
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  vrijdag 1 maart 2002 @ 23:58:11 #149
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_3356716
da's onmogelijk uit te leggen...
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zaterdag 2 maart 2002 @ 00:28:35 #150
6290 Dr_Crouton
pi_3357141
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 22:47 schreef postinggirl het volgende:

Uiterlijk:
-Blond of rood haar. Kort graag. [X] (zwart, kort)
-Lichte ogen. [X]
-Gemiddeld postuur. Geen eng scharminkeltje, geen hangbuikzwijn en ook geen Schwarzenegger. Maar liever een klein beetje teveel vlees/spieren/beiden dan te weinig. [V] (twijfel)
-Lekker casual en sportief maar ook verzorgd gekleed. Geen driedelig pak-type. Van die yuppen, [V]
-Geen trainingspakken, gouden kettingen, matjes, enzovoort please. [V]
-Scandinavische types of juist de standaard oer-Hollandse kaaskop vind ik mooi. [X]

Innerlijk:
-Lief [V]
-Trouw [V]
-Beetje verlegen. Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig en bij zo'n popi brulkikker voel ik me echt niet lekker. Een beetje stilletjes vind ik juist wel charmant. Let wel: Dat is dus wat anders dan suf. Er moet onder dat zachte buitenlaagje wel (veel) leven in zitten! [V] (twijfel, ik vind mezelf wel een beetje suf, maar ook wel vaak opvliegend)
-Moet mij accepteren zoals ik ben. [?] (accepteren komt pas bij omgang met elkaar, dat kan niemand nu achter een beeldscherm zeggen)
-Levensgenieter, een relaxte figuur die van lekker eten enzo houdt. En af en toe eens een lekker dagje weg met de trein ofzo. [V]
-Humoristisch, ik houd wel van droge humor en van een beetje sarcasme.[V] (is het maken van een bordje "<<< freestyle jumping - for free!" bij m'n zolderraam, droge humor?)
-Volwassen, maar alsjeblieft niet tè. Een eventuele vriend zal door mij in de zomer geregeld mee gesleurd worden naar pretparken en kermissen (daar kan ik echt úren doorbrengen) en het is leuk als 'ie dat kan waarderen en een beetje gek kan doen. [V] (mijn leeftijdsgenoten en zelfs jongere mensen uit mijn omgeving zijn vaak volwassener)
-Anti Studio Sport (maar dat zal moeilijk worden). Alleen de allerbelangrijkste wedstrijden waar zo'n zeven miljoen andere Nederlanders naar kijken bekijken is meer dan genoeg voor mij. [V] (ik kijk graag naar F-1 of een leuke tenniswedstrijd e.d., maar hoef het niet persé te volgen)
-Moet een beetje brede muzieksmaak hebben (hoewel niet te underground maar ook niet zo'n Britney-freak) en in het bijzonder minstens een hééééél klein beetje van dancemuziek houden (anders vlucht 'ie na één dag al gillend weg). Gek zijn op muziek is sowieso een pré. [V]

Zakje chips? Nee, deze komt 'schoon' uit de verpakking.
The Internets, I needs it..
pi_3357256
Qua uiterlijk maakt het mij eigenlijk niet echt uit hoe iemand er uit ziet, zoals er maar geen "te" in voor komt...

dus niet te dik, te dun (ja dames dat kan ook, dan zou ik eerder gaan voor mollige (??) vrouwen), te lang, te kort enz...

Ik heb wel een zwak voor vrouwen met zwart of (echt) rood haar, maar haar kleur is tegenwoordig geen probleem meer een spoelinkje doet wonderen

Verder moet ze een eigen mening hebben, dus niet van dat kudde gedrag vertonen, gewoon doen waar ze zelf zin in heeft en zich niet veel (niets?) aantrekken van de rest van de wereld (erg he!) En wel een beetje breede intresses hebben zodat je ook nog eens een goed gesprek kunt voeren (want dat is soms bijna niet meer mogelijk, of ik ontmoet natuurlijk de verkeerde meisjes )

"If you didn't win today, you can always win tomorrow"
pi_3357395
qua uiterlijk: donker haar. beetje breed gebouwd (niet zo'n grasspriet dus. je moet wel kunnen knuffelen) en et mooist vinnik dan nog lichte (blauw of groen) ogen bij dat donker haar .

qua innerlijk: hij moet zelfverzekerd en spontaan overkomen..

pi_3357705
waarom die exipliete scheiding tussen innerlijk en uiterlijk? uit iemands gezicht kun je buiten uiterlijk ook innerlijk aflezen volgens mij hoor. ik denk meer in totaalbeelden.
pi_3357804
Jongens die een beetje bookish zijn...
  zaterdag 2 maart 2002 @ 01:33:15 #155
19962 Sandbunny
Als het maar werkt
pi_3357884
Je ziet meestal wel aan een persoon (man of vrouw) wat voor uitstraling ze hebben of hij/zij bij je past of niet. Je kan eigenlijk niet zeggen op wat voor typen je valt, het is iets persoons verbonden (vind ik).
Het is altijd moeilijk om iemand te vinden die bij je past.
  zaterdag 2 maart 2002 @ 01:59:39 #156
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3358061
ikval om te beginnen op vrouwen die een mooi innerlijk hebben maar die er zeker ook van houden om er verzorgd uit te zien! als ik namelijk kies voor een meisje of vrouw, dan is dat toch wel een beetje in de hoop dat het voor de verdere rest van mijn leven zal zijn en dan is het wel zo prettig dat een vrouw er verzorgd uit ziet en een goed karakter heeft!...vind ik

verder hoeft ze niet knap te zijn... als ze maar een lief, warm, aardig karakter heeft met een hoop humor!

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
  zaterdag 2 maart 2002 @ 02:07:31 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_3358119
Ik val op, wat in Engeland, een BOAT heet.
Bordering On A Tart.
Wel met de nadruk op 'bordering' natuurlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 2 maart 2002 @ 02:59:20 #158
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_3358399
Ik val op donker haar, tikje arro, en over het algemeen door mensen beschouwd als knap zijnde meisjes...

Helaas blijken deze meisjes ook altijd als eigenschappen te hebben: toch maar goede vrienden willen zijn en daarna heel lang een relatie aangaan met een of andere stumperd met eigenschappen waar zij eerst zoveel commentaar op had...

Vrouwen!

No compromise... 100% BAUKstEr
  zaterdag 2 maart 2002 @ 08:41:57 #159
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_3359112
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 01:11 schreef smvs het volgende:
waarom die exipliete scheiding tussen innerlijk en uiterlijk? uit iemands gezicht kun je buiten uiterlijk ook innerlijk aflezen volgens mij hoor. ik denk meer in totaalbeelden.
heb je oook weleens van het spreekwoord, schijn bedriegd gehoord
pi_3359239
daar kan ik een heel nauwkeurige beschrijving van maken:
ik hou van mannen die half tsjechisch zijn
erg mannelijk eruit zien
vooral niet iel zijn (zodra ik blaas moet ie wel kunnen blijven staan)
erg lief en behulpzaam
humor hebben
eigen smaak hebben (tussen de grijze massa zul je hem niet zien lopen)
betrouwbaar
kortom: alles wat een andere man graag zou willen zijn

Laura

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  zaterdag 2 maart 2002 @ 10:34:35 #162
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3359270
Wat 'n eisen.. zo te zien ben ik tot nu toe voor niemand nog de juiste partner... hier komt mijn 'eisenlijstje'

Qua uiterlijk ben ik nietzo heel erg kieskeurig eigenlijk, als de damen in kwestie iig niet groter is dan arme Vork met z'n 1.82.. Aan de kleine kant is niet erg, eerder erg goed.

Niet rokend, absoluut niet, da's zo'n beetje de grootste afknapper in mijn ogen.

Verder wat karaktereigenschappen.. Sociaal, Trouw, Lief, Geduldig, Rustig (beetje pit kan geen kwaad, maar zo'n druk figuur liever niet), Een eigen mening hebben, een eigen smaak hebben, Impulsief, Creatief (niet zo zeer alleen in tekenen o.i.d. maar een beetje Eigen inbreng, originaliteit wordt zeker gewaardeerd). Ze moet absoluut een gevoel voor humor hebben, en open staan voor andere, nieuwe culturen/muziek/of andere dingen en houden van lekker eten, vegetarisch eten (is overgens geen voorwaarde):P

Qua muzieksmaak zal het misschien nog wel lastig worden, hoe meer die overeenkomt met de mijne hoe beter.. als het alleenal een deel overlapt ben ik overgens al meer dan blij denk ik. In elk geval niet te commercieel beinvloedbaar, zowel in de muziek als andere dingen.

Jemig wat een standaard dingen allemaal eik zeg. Goed,
als jij jezelf hierin herkent, m'n E-mail adres staat in m'n Profiel

zaterdag 2 maart 2002 @ 10:53:10 #163
23449 Weedfreak
Toppie...!!! (FBU) *)
pi_3359355
Klein, Mooi, Lekker ...... en een goed karakter ......... Wa kan je nog meer wensen!! (EN als ze blowt is het helemaal fantastisch )
Nix te doen Visit my website ... http://Nyles.isstoned.nl
pi_3359967
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Zakje chips? Nee, deze komt 'schoon' uit de verpakking.

pi_3360298
owja. in de keiweek zat er een meisje in m'n groep die even groot was als ik (1.94). ik vond dat best wel spannend.

en idd, meelopers hoef ik niet.

pi_3362994
Het maakt me allemaal niks uit als ie maar GEEN bindingsangst heeft, dan vind ik alles best
  zaterdag 2 maart 2002 @ 19:32:33 #167
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_3363107
Klein stevig ding met een leuke set borsten erop, lang haar.....
Eentje die van diverse stijlen muziek houdt ( van Techno tot metal ).
Ze moet even makkelijk naar een party willen gaan als met een filmpje op de bank thuisblijven.
Een vlotte babbel is wel gewenst, beetje brutaal, kinky, uitdagend, goed stel hersens, geen kinderen willen en ook niet al TE erg carrieregericht s.v.p.

Ziehier mijn droomvrouw. ( helaas was m,n vorige droomvrouw te carrieregericht. )

ALarm generale!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')