Als dit zo doorgaat mag een Fok!ker binnenkort dus inderdaad een flink bedrag gaan overmakenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:46 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Grappig. Temeer daar de gek die 999 biedt volgens de wet verplicht is, dat er ook voor te betalen als de aanbieder accepteert![]()
Jawel hoor. Daar is jurisprudentie over. Was een tijdje terug ook bij de Rijdende Rechter, ook over een marktplaats-bod. En Marktplaats is onderdeel van Ebayquote:Op zondag 12 juni 2005 12:07 schreef tonks het volgende:
het is geen ebay hoorje bent niks verplicht
de Rijdende Rechterquote:Op zondag 12 juni 2005 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Daar is jurisprudentie over. Was een tijdje terug ook bij de Rijdende Rechter, ook over een marktplaats-bod. En Marktplaats is onderdeel van Ebay
Alsof brEez44444444hs dat weten ?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Daar is jurisprudentie over. Was een tijdje terug ook bij de Rijdende Rechter, ook over een marktplaats-bod. En Marktplaats is onderdeel van Ebay
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:07 schreef tonks het volgende:
Nee. Het is zondag. Werkloos zeker.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Zal ze al trots op school vertellen hoeveel ze wel niet voor haar cu2 kan krijgen ?
Zij doet een aanbod, jij doet een tegenbod. Als zij dat accepteert is er gewoon een overeenkomst tot stand gekomen en zul je ook gewoon moeten betalen voor dat geweldige CU2 profiel.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:07 schreef tonks het volgende:
Ik weet niet over welke wet je het precies hebt maar misschien moet je eens de algemene voorwaarden van MP lezen.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:46 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Grappig. Temeer daar de gek die 999 biedt volgens de wet verplicht is, dat er ook voor te betalen als de aanbieder accepteert![]()
Gelul.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij doet een aanbod, jij doet een tegenbod. Als zij dat accepteert is er gewoon een overeenkomst tot stand gekomen en zul je ook gewoon moeten betalen voor dat geweldige CU2 profiel.
consumentenkoop?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan moet het wel een consumentenkoop zijn, ik vraag me af of dat zo is.
En die regels zijn in dit geval NIET van toepassing, want je hebt te maken met een consument die verkoopt en niet een professionele verkoper. Je hebt dus ook geen wettelijke bedenktermijn van 7 dagen.quote:
En consumentenkoop is:quote:Artikel 46a
In deze afdeling wordt verstaan onder:
b. koop op afstand: de overeenkomst op afstand die een consumentenkoop is;
Marktplaats is in deze niet de verkoper, maar een tussenpersoon. En dus is er gewoon een overeenkomst tot stand gekomen!quote:In deze titel wordt verstaan onder "consumentenkoop": de koop met betrekking tot een roerende zaak, elektriciteit daaronder begrepen, die wordt gesloten door een verkoper die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, en een koper, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
Niet dus.quote:Zijn er ook voorwaarden verbonden aan het bieden?
Nee, Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, de advertentie en dus tevens het bod worden verwijderd als de advertentie ouder is dan twee maanden.
Inmiddels 44012,38quote:Op zondag 12 juni 2005 12:01 schreef Conflict het volgende:
3999 geboden.
Voor héél CU2 misschien..quote:Op zondag 12 juni 2005 12:39 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Inmiddels 44012,38
Heb je dat er echt voor over?
vrienden kopenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:33 schreef Aurelianus het volgende:
Voor een paar centen ben je wél 443 vrienden rijker.
Ik krijg echt een enorme laag kippenvel. Zulks een intelligente post in ONZ, zulks niveauquote:Op zondag 12 juni 2005 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die regels zijn in dit geval NIET van toepassing, want je hebt te maken met een consument die verkoopt en niet een professionele verkoper. Je hebt dus ook geen wettelijke bedenktermijn van 7 dagen.
[..]
En consumentenkoop is:
[..]
Marktplaats is in deze niet de verkoper, maar een tussenpersoon. En dus is er gewoon een overeenkomst tot stand gekomen!
Inderdaad, als je geen pizza's kan maken koop je ze maar. Hetzelfde gelft voor vrienden.quote:
Oh wacht, dit is NIET wgr?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:37 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik krijg echt een enorme laag kippenvel. Zulks een intelligente post in ONZ, zulks niveau
We zitten nu op 414141,00quote:Op zondag 12 juni 2005 14:12 schreef Jonathon het volgende:
Dit is echt gewoon zielig![]()
er is 133333,37 geboden...![]()
zelfs buiten het breezertopic lach je ze uitquote:Op zondag 12 juni 2005 21:41 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik ben dus Annabel,, Ik ben 16 jaar..
wOon in Gouda..
Zit oP d Goudse Waarden.. dOe nu havO 4..
ben blijven zitten.. Beetjj jammer..
K fitnesSz iedere week 2/3 x.. & ik zit al 7 jaar op paardrijden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16 JAAR EN NOG ZO ZIELIG![]()
![]()
_O-
EN NOG HAVO 4 OOK!![]()
![]()
![]()
DIT ZOU IK ZELFS NIET VERWACHTEN VAN EEN 16JARIG VMBO-K BRUGGERTJE![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ANNABEL DE JONG
http://server2.uploadit.org/files/annabeldejong-Afbeelding010.jpg
De rest valt te vinden op http://server2.uploadit.org/files/ onder annabeldejong![]()
Sja, dan moet ze het maar niet op internet zetten hequote:Op zondag 12 juni 2005 22:21 schreef Rainboww het volgende:
Hey omdat ik haar foto had gepost in het
Br33zer topic, heb ik een dreigmail gekregen!
Naam: ikkk duss
-mail: <doe ik maar niet>@hotmail.com
Bericht: wat denk je wel niet, mijn foto ook nog op die fok kut topic zetten,
waar bemoei je je mee,, kijk dat je het grappig vind, whateverr,, maar kappen
met die onzin,,
het was een grapje, klaar.
Hoe maak je nou het onderscheid tussen een (echt) blondje en een blonTje![]()
Wij moesten toch hard om haar grapje lachen? zo van: Ha-Ha, wat doe jequote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Sja, dan moet ze het maar niet op internet zetten he
quote:Geachte Nuecken
Hierbij meld ik u, dat ik uw bod accepteer en dat u nadat u het geld op mijn rekening heeft gestord, de wachtwoorden kunt overnemen
bart, je bent gek![]()
Xx-jjs Anna
Nee, marktplaats is een marktplaats, dus niet een veilingsite, bij een veilingsite is je bod bindend, bij een marktplaats zoals marktplaats.nl of speurders.nl niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:46 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Morphieus het volgende:
FOK!ers, jullie zijn n00bs, jullie hebben m'n sugababes nog niet eens gevonden
![]()
![]()
# Rook je?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:47 schreef TheFrankey het volgende:
wat erg....en nog serieus ook
gaat om dit profiel www.cu2.nl/0-------------AE
watskebutquote:Op maandag 13 juni 2005 18:03 schreef LomarVe het volgende:
Och, de jeugd van tegenweurdig.Schellen, schellen doet niet zeer Annabelletje.
![]()
ik geef hem toch nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef kloely het volgende:
[..]
kijk hoe je doet, sukkel! Heb jij hem dan al?? Nee!![]()
wat meen ik serieus??quote:
darling, zie je mij echt schelden dan? en trouwens je bent zelf ook maar 5 jaar ouder, maar goed als jij je bejaard voelt, hou ik je niet tegenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:03 schreef LomarVe het volgende:
Och, de jeugd van tegenweurdig.Schellen, schellen doet niet zeer Annabelletje.
![]()
Ik kan wel een blauwe lay out voor je maken hoorrquote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef Niwa het volgende:
Jammer dat hij roze is, anders had ik hem wel gekocht.
Maaaaar,, 't is wel de waarheid!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Morphieus het volgende:
FOK!ers, jullie zijn n00bs, jullie hebben m'n sugababes nog niet eens gevonden
![]()
![]()
Leuke grap. Echt. Geweldig. Hier zullen we het jaren later vast nog steeds over hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef kloely het volgende:
[..]
wat meen ik serieus??
dat van die cu2 was heus een grap, dus als je dat nou nog niet door hebt![]()
mjja,,, je bent dus zelf zielig,, kijk dat zielige plaatje van je maar..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:40 schreef junkiesietze het volgende:
Kom op man, doe is ff niet zo zielig..:{
[afbeelding]
Ik ben weer weg vroemmmm
dat snap ikquote:Op maandag 13 juni 2005 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Leuke grap. Echt. Geweldig. Hier zullen we het jaren later vast nog steeds over hebben.
Hey je hebt je zelfs aangemeld hierquote:Op
maandag 13 juni 2005 20:33 schreef kloely het volgende:
[..]
Maaaaar,, 't is wel de waarheid!
Niemand heeft hem nog gevondenn![]()
Waarom voel je je zo aangevallen?quote:Op
maandag 13 juni 2005 18:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
op mij reageerde ze ook nietzo lief
12-06-05 ► waarom zou je een gratis cu2, verkopen?
◄ 12-06-05 het is een grapje, waar iedereen zich nu opeens mee bemoeit,, net als jij, steek je neus in je eigen zaken,, get a life![]()
Je bent trouwens een vrouwelijke newbie...quote:Geregistreerd op: woensdag 14 april 2004 @ 14:37
Aantal posts: 20 (gemiddeld 1 per dag)
Ze gaat www.sugababes.nl/=*Anna*= verkopen en verhuizen naar Happygirls.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bedankt voor dit hilarische moment annabel.... Hoe is het nu met je sugababes? Al klaar om te koop te zetten....?
Sugababes mooi?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef kloely het volgende:
weetje waarom ik gister niet meer gereageerd heb, omdat ik wel iets beters te doen hadleren.. ofzo.. maar goed, ik ben trots op jullie dat jullie mijn sugababes hebben ontdekt
![]()
![]()
Jullie zijn gewoon TE slim! Maar, me sugababes verkoop ik tochhh maar even niet![]()
hijs te mooii, voorderest, is het heus niet zo gek dat ik zo reageer, want er zijn hier echt kansloze mensen op dit forum ( ik niet
)
Da ben je wel.quote:
Lezen is zeker niet jouw sterkste vak??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:05 schreef ymme het volgende:
Wat was dat voor een advertentie dan?
Hij is al weggehaald
waarom hebben alle FOK!ers zoals jij van die irritante vragen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom hebben al die domme breezahsletjes zo'n 'Loserrrr' foto van zichzelf?
met jouw lelijke grafkop,, mag je er wel een heel huis met een zwembad bij gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef Dos37 het volgende:
10 euro toe
je kent me niet eens ..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:37 schreef LadyDanae het volgende:
naief
???? wattttttttttttttttt ?????quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef kebabkever het volgende:
Ik:
>dit meen je toch niet?
>
>zet je je cu2 te koop?
zij: Het is een grap
hahaha maar iedereen denkt nu datk een breEzah slUt ben ofzo..
terwijl ik het juist grappig vindt
ik: owja nou, je bent nogal bekend geworden op forum.fok.nl
zij: ja, dankzij een klasgenootje van me... Ik vond het eerst wel grappig, maar nu vind ik 't niet zo tof meer
![]()
Ik zou nog geen drol (nee... dat bedoel ik letterlijk... nog geen poep) geven voor CU2... wat een ongelooflijke kut-site is dat, zeg...quote:
hou je bek joh teringsukkelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik zou nog geen drol (nee... dat bedoel ik letterlijk... nog geen poep) geven voor CU2... wat een ongelooflijke kut-site is dat, zeg...
"ik heb een site gemaakt"... flikker toch op, je hebt gewoon dat kut-vragen-formulier ingevuld, hoer!
Never trust a fokkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:03 schreef kloely het volgende:
[..]
???? wattttttttttttttttt ?????
ga je alles wat ik tegen je zeg, nadat je me mailt nou openbaar maken ofzo
wat ben jij voor persoon zonder leven
SUKKEL!![]()
![]()
Doe eens ff chill johquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef kloely het volgende:
[..]
hou je bek joh teringsukkel
als je het zo dom vindt, waarom denk je er dan aan! supernerd
Goh dat ik dat nou niet door had zegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:49 schreef kloely het volgende:
( oja... die foto is spiegelbeeld van hoe het echt was... Ik had jullie slimmer verwacht. )
whahhahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:54 schreef kloely het volgende:
[..]
met jouw lelijke grafkop,, mag je er wel een heel huis met een zwembad bij geven![]()
zelfkennisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom hebben al die domme breezahsletjes zo'n 'Loserrrr' foto van zichzelf?
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef kloely het volgende:
[..]
darling, zie je mij echt schelden dan? en trouwens je bent zelf ook maar 5 jaar ouder, maar goed als jij je bejaard voelt, hou ik je niet tegen![]()
Ik houd niet van dat halve werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:52 schreef Pool het volgende:
[[url=http://img235.echo.cx/img235/8244/mishandeld9oq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pest dat meisje eens niet zo. Ze is al mishandeld.
Kijk, nu weet je waarom dit forum het het FOK! forum heet. Welkom.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:52 schreef kloely het volgende:
[..]
waarom hebben alle FOK!ers zoals jij van die irritante vragen?![]()
Je MSN-smiley doet het niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef kebabkever het volgende:
en owja mailen is strafbaar :$
Ik zie nog wat plaats vrijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:52 schreef Pool het volgende:
[[url=http://img235.echo.cx/img235/8244/mishandeld9oq.th.jpg]afbeelding][/url]
Zo, inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:52 schreef Pool het volgende:
Ja hallo, zíj noemt ons kansloosquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:21 schreef ymme het volgende:
Wat zijn we aardig hier, tegen elkaar
Kop op mensen beleefd blijven nou he!
slimmerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Goh dat ik dat nou niet door had zeg
mishandeld?? nee, ongelukje gehad..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:52 schreef Pool het volgende:
een echtequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef J-Will het volgende:
een heusBreezertrutje
die
van zich afbijt
jouw geboorte? een ongeluk en tevens een natuurrampquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Savannah was ook een ongelukje aldus haar moeder
je vader is een nicht, oooooquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:08 schreef kebabkever het volgende:
@ kloely , jij hebt geen recht van spreken met zo'n nichterige hoeren site
Bij mij gebeurde er tenminste watquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef kloely het volgende:
[..]
jouw geboorte? een ongeluk en tevens een natuurramp
???quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:34 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Zo, inderdaad. Da's niet goed voor je, meisje. Maar je doet het wel goed, in de lengte
altijd,, maar niet zulk onzinnig nieuws als jij hebt te meldenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Wat kan jij goed zoeken! Mijn dank is groot en zal eeuwig blijven groeien.
Heerlijk, dat onzinnig replyen. Heb je nog meer?
![]()
Haha... mjah, dit weerspiegelt het CU2-niveau wel een beetje, ja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef kloely het volgende:
[..]
hou je bek joh teringsukkel
als je het zo dom vindt, waarom denk je er dan aan! supernerd
je begint toch zeker zelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Haha... mjah, dit weerspiegelt het CU2-niveau wel een beetje, ja...
hahah,quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef StofjeB het volgende:
Ik ben fan van deze dame! Ze gebruikt het woord 'tevens'. En ik me maar druk maken om de nieuwe generatie mensen. Ik dacht dat ik ongeveer, met mijn 24 jaar, bij de laatste generatie hoorde met fatsoenlijk onderwijs.
Tof wijf. [afbeelding]
Whehe, twee onafhankelijke posts, GMTA.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef kloely het volgende:
[..]
hahah,danku, toch nog aardige mensen hier...
nou en? moet ik toch zeker zelf weten. Dat jij nou te lelijk bent om een superdudes aan te makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze is zeker zo'n sugababes gebruiker
Ik ben gewoon niet kansloos om zo'n site aan te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef kloely het volgende:
[..]
nou en? moet ik toch zeker zelf weten. Dat jij nou te lelijk bent om een superdudes aan te maken
tsja, Extreme make over dan maar? of ken je dat programma niet...
niet voOr jouw neequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan ze al die reactie's niet in 1 bericht doen
ik ben geen breezer, ik drink het niet eens, geef mij maar baileys..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet kansloos om zo'n site aan te maken.
Die Breezers
cu2 in de TT en je ontwaarde bijna niveau? legendarisch topic ditquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht even dat ik niveau ontwaarde.
O en bedankt. Typ jij al je zinnen dan wel altijd in correct Nederlands?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht even dat ik niveau ontwaarde.
Maar aan die foto te zien ben je wel meteen getekend voor het levenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:09 schreef kloely het volgende:
[..]
En dat ik zo'n site aan maak, moet ik zelf weten.
ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
cu2 in de TT en je ontwaarde bijna niveau? legendarisch topic dit
valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar aan die foto te zien ben je wel meteen getekend voor het leven
Ik doe m'n best. Ik geef je nog niet op, volgens mij kan je het wel. Maar op een jou/jouw fout moest ik toch even zeiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:10 schreef kloely het volgende:
[..]
O en bedankt. Typ jij al je zinnen dan wel altijd in correct Nederlands?
oke, je doet je naam wel eer aan: De sukkel..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef Tha_T het volgende:
Zolang jij dat voor jezelf blijft denken is dat prima voor mij
Nou, ik schrijf meestal wel gewoon goed, maar met typen is het makkelijker af en toe...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Ik geef je nog niet op, volgens mij kan je het wel. Maar op een jou/jouw fout moest ik toch even zeiken.
heb je mijn sugababes nog niet eens gezien? Matig hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey post je sugababes eens kunnen we eens lachen met je.
Jij zag het ook alleen maar door mijn dikke groene pijl.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef Tha_T het volgende:
Zolang jij dat voor jezelf blijft denken is dat prima voor mij
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
ROLFMOA !!111!!!!1111!!!!:D:D:D:D:DDD:D:D:D
Je hebt fok!smileys in je sugababes staan!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:16 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je mijn sugababes nog niet eens gezien? Matig hoor![]()
Maar goed: www.sugababes.nl/=*AnnA*=
Ow jij bent diequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:16 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je mijn sugababes nog niet eens gezien? Matig hoor![]()
Maar goed: www.sugababes.nl/=*AnnA*=
Ja, dat klopt...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij zag het ook alleen maar door mijn dikke groene pijl.![]()
Hee maar kloely, het is wel echt een flink litteken!
Ah, oké, good for youquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow jij bent die
Ik heb je foto al eens voorbij zien komen op fok in het breezer topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |