quote:Bei Volllast rauschen problemlos bis zu 60 Liter Super in die Brennräume, im Mix immer noch knapp 30 Liter. Auch wenn der Motor dank Kompressorumbau Euro 4 schafft statt serienmäßiger Euro 3: Das Umwelt-Gewissen von Hummer-Fahrern darf nicht allzu sehr ausgeprägt sein. Und sie sollten immer ein Bündel Euros für Betriebsstoffe bereithalten. Nicht zu vergessen auch die Einstandssumme von 95.500 Euro für das luxuriöse 533-PS-Monster. Nein, ein Auto für arme Leute ist der Hummer nicht.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
Tjabbo, ik ben blij dat je weer terug bent want ik ben een incapabele kansloze knakker
quote:
tis een gewoon kuiken johquote:
een rotterdamse zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 01:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk trekjes van een uilskuiken
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:57 schreef hermandeperman het volgende:
M'n pa heeft trouwens ook weer NOG een deukje in zijn auto
Alleen was de auto waar hij tegenaan zat half verrotEen Ford Focus
Hij had op een lastige plek geparkeerd en wilde wegrijden. Was er een vent die op zijn plekje wilde. Maar omdat het zo lastig uitrijden was en hij niets kon zien wilde mijn pa nog even 1x steken. Dat vond die vent in die focus niet nodig dus die prikte hem alvast even half in het gaatje. Mijn pa keek niet, en HOP zo er tegenaan![]()
Schadeformuliertje ingevuld enzo, maar mijn pa stelt hem gewoon aansprakelijk
Hij heeft trouwens ook een keer Top Gear gezien en hij kon het bijna niet laten om te zeggen toen hij die focus zo aan puin zag liggen "Tja, Jeremy Clarcson zei al: Een Ford koop je in tijden van recessie"
Maar hij heeft zich kunnen inhouden
utrechts kuiken danquote:
Halfquote:Op zondag 12 juni 2005 02:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
je pa reed toch niet achteruit he want dan is hij zowiezo schuldige![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles beter dan een Italiaan die bijna in Duitsland woont
Trustenquote:Op zondag 12 juni 2005 02:03 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
2 uur alweer......
weg is anders gaat dat niet goed morgen straks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16 graden lekker?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:51 schreef MewBie het volgende:
Beter word het vandaag lekker weer aan het strand
Je weet al als je de topictitel ziet, wat het verloop van het topic isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |