quote:Bei Volllast rauschen problemlos bis zu 60 Liter Super in die Brennräume, im Mix immer noch knapp 30 Liter. Auch wenn der Motor dank Kompressorumbau Euro 4 schafft statt serienmäßiger Euro 3: Das Umwelt-Gewissen von Hummer-Fahrern darf nicht allzu sehr ausgeprägt sein. Und sie sollten immer ein Bündel Euros für Betriebsstoffe bereithalten. Nicht zu vergessen auch die Einstandssumme von 95.500 Euro für das luxuriöse 533-PS-Monster. Nein, ein Auto für arme Leute ist der Hummer nicht.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
Tjabbo, ik ben blij dat je weer terug bent want ik ben een incapabele kansloze knakker
quote:
tis een gewoon kuiken johquote:
een rotterdamse zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 01:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk trekjes van een uilskuiken
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:57 schreef hermandeperman het volgende:
M'n pa heeft trouwens ook weer NOG een deukje in zijn auto
Alleen was de auto waar hij tegenaan zat half verrotEen Ford Focus
Hij had op een lastige plek geparkeerd en wilde wegrijden. Was er een vent die op zijn plekje wilde. Maar omdat het zo lastig uitrijden was en hij niets kon zien wilde mijn pa nog even 1x steken. Dat vond die vent in die focus niet nodig dus die prikte hem alvast even half in het gaatje. Mijn pa keek niet, en HOP zo er tegenaan![]()
Schadeformuliertje ingevuld enzo, maar mijn pa stelt hem gewoon aansprakelijk
Hij heeft trouwens ook een keer Top Gear gezien en hij kon het bijna niet laten om te zeggen toen hij die focus zo aan puin zag liggen "Tja, Jeremy Clarcson zei al: Een Ford koop je in tijden van recessie"
Maar hij heeft zich kunnen inhouden
utrechts kuiken danquote:
Halfquote:Op zondag 12 juni 2005 02:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
je pa reed toch niet achteruit he want dan is hij zowiezo schuldige![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles beter dan een Italiaan die bijna in Duitsland woont
Trustenquote:Op zondag 12 juni 2005 02:03 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
2 uur alweer......
weg is anders gaat dat niet goed morgen straks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16 graden lekker?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:51 schreef MewBie het volgende:
Beter word het vandaag lekker weer aan het strand
Je weet al als je de topictitel ziet, wat het verloop van het topic isquote:
Waarom kan ik geen Mr2 turbo's vinden?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:00 schreef ook_gek het volgende:
verveel me nog
Nooit geleverd in Europa, het zijn allemaal imports uit de VS, of Japan. Kortom zoveel rijden er dus niet rond.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen Mr2 turbo's vinden?![]()
Ja dat had ik begrepen ja, ik weet dus echt niet meer wat voor auto ik moet kopen zegquote:Op zondag 12 juni 2005 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nooit geleverd in Europa, het zijn allemaal imports uit de VS, of Japan. Kortom zoveel rijden er dus niet rond.
heb het zelfde probleemquote:Op zondag 12 juni 2005 16:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen Mr2 turbo's vinden?![]()
Dan ga je met je pik spelenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb het zelfde probleem![]()
Oh en ik verveel me nog steets
wanneer ga je weerquote:
Staat die zwabber brug d'r nog?quote:
Ja hij staat nog te slingerenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Staat die zwabber brug d'r nog?
Whehe, ik ben gisteravond op een onduidelijke manier in de Bachant beland
Nee...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je nog vuurpijlen afgeschoten?
Ik denk, ik zeg het maar niet te luid
Zijn 4 mensen opgepakt omdat ze voor de grap op een forum (verglijkbaar met ONZ) zeiden dat ze vuurpijlen mee zouden nemen naar de Air Racequote:
Ik denk dat het iets te maken heeft met het effect van de 15 eenheden alcoholhoudende substantie die ik in de 2 uur ervoor heb geconsumeerd.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja hij staat nog te slingeren
En in de Bachant![]()
Je weet zeker zelf ook niet meer waarom?
Dat zou eventueel een goud excuus kunnen zijn jaquote:Op zondag 12 juni 2005 17:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te maken heeft met het effect van de 15 eenheden alcoholhoudende substantie die ik in de 2 uur ervoor heb geconsumeerd.
Maar wat een sneue tent zegquote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou eventueel een goud excuus kunnen zijn ja
Ik zei je toch een paar weken geleden al dat je daar niet heen moest gaanquote:Op zondag 12 juni 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar wat een sneue tent zeg
Drie keer zoveel jongetjes als meisjes daar; 3 kansloze Sjonnie's op ieder breezersletje
Ik weet alweer waarom we daar naar toe gingen trouwens, het bier is d'r 1,50
Maar echt van die gozertjes die zo kansloos staan te gelegenheids roken en een beetje met hun mobieltjes staan te pimpen
Goedkoop bier heiligt alle middelenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei je toch een paar weken geleden al dat je daar niet heen moest gaan
Alles beter dan iemand die geil wordt van Chinese vrachtwagensquote:Op zondag 12 juni 2005 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die Aldi bier naar binnen smokkelt op festivalterreinen?
Wuhanquote:Op zondag 12 juni 2005 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alles beter dan iemand die geil wordt van Chinese vrachtwagens
mwah...quote:
da's dan wel weer een puntquote:Boeiend, wij waren groter dan iedereen daar, dus niemand durfde toch ruzie te maken oid, en de groep was groot genoeg om onszelf te vermaken
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alles beter dan iemand die geil wordt van Chinese vrachtwagens
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:05 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Naar m'n ouders, enne TopGear vanavond
Ik had het niet over jouquote:
Echt erg gaaf.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wanneer ga je weer![]()
maar hoe was het...?
Heb je de SUpra alweer uitgelaten?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou
[..]
Echt erg gaaf.
Veel maya tempels bezocht en beklommen, veel gezopen (tequila is spotgoedkoop daar)
ghehe nog niet.quote:
Gaat de rolla nu OOK weg?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ghehe nog niet.
Eerst nu net bezig geweest met koffers uitpakken.
Hele shit moet gewassen worden en opgeruimtkutwerk man.
Morgen hopelijk weer, hoewel ik de celica ook nog onder handen moet nemen.
De carkit, boxen en de radio moeten er nog uit voor donderdag.
Ja ook.quote:
Ja we hebben een nieuwe corolla gekocht.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:13 schreef PeuRac het volgende:
je gaat dus EN de rolla EN de celica weg doen?
hoezo dat ineens? Of komt er een andere auto voor in de plaats?
Zonde....quote:Op zondag 12 juni 2005 18:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ook.
M'n zus moet aankomende week weten of ze hem wil kopen, en anders komen er op verschillende fora wat ads denk ik. En ik zet hem bij m'n dealer neer zodat hij hem voor me kan verkopen.
Tell me about itquote:
Soort van compromis met de vrouw dus?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik vind het ook absoluut niet leuk, maar als ik serieus wat wil met de supra moeten we besparen op andere dingen. Als ik de supra niet had gehad had ik een andere celica teruggekocht, maar daarvoor moet ik nog een 7000 méér meebrengen dan voor de nieuwe corolla als ik 1 wil met weinig kilometers. (weinig is < 30.000)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |