Bedankt (Slim Shady trouwens ook), ik speelde deel 1quote:Op maandag 25 juli 2005 16:26 schreef der_weiss het volgende:
Ja, Golden Axe had ik ook voor de SEGA. Ik weet niet meer of het deel I of II was, want die screenshots die ik zo zie zijn anders dan mijn herinneringen. Maar het waren we dezelfde personages. Op het laatst had je toch zoiets van "Sorry, als je het spel wil uitspelen moet je opnieuw beginnen en "normal" of "hard" nemen, want met "easy" mag je niet verder"?
Ik poste die link voor de screenshots. Omdat ik niet zo snel een zelfde site (zonder downloads) kon vinden, besloot ik om het gewoon te posten.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef Tain het volgende:
Abandonwarez valt ook onder warez en is dus niet toegestaan op FOK!
Welk systeem? Want er was zo'n soort game op de NES als ik me goed herrinner.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek een tennisspelletje waarbij je een eigen verzonnen karakter was, waar je zelf je eigenschappen moets instellen (smashen, volley etc) en zelf je tennis rooster moest opstellen. Dus of je met ABN amro trounooi wilde meedoen, of met een grand slam, voordat je daadwerkelijk kon beginnen. Het is iig niet Virtua Tennis 1
http://www.digger.org/quote:Op maandag 25 juli 2005 22:40 schreef Draakjuh het volgende:
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar het spelletje digger weet iemand die te vinden?
hij is best al oud. was het eerste spel dat ik speelde op de pc
Die screenshot's zijn niet van WWF Wrestelmania..quote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef ViPeRII het volgende:
Ik zoek:
WWF Wrestlemania....
Geweldig spel... ondertussen heb ik trouwens al een linkje gevonden
[afbeelding]
je bedoeld adventure games? zie dit topic: Adventure Gamesquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:21 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zoek niet een bepaald spel, maar ik zoek wat een of meerdere namen van spellen die te vergelijken zijn met een oud dos spelletje genaamd: Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Ik weet nog dat ik dat toen de tijd een erg leuk spel vond. En nu leek het me wel leuk om een soort dergelijk spel aan te schaffen die wat nieuwer is. Wie weet een paar namen?
Deel 2 was nog mooierquote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Bij de eerste zin wist ik het al. LOST VIKINGS. Prachtspel!![]()
[afbeelding]
Bedankt! En een mooie site advanturegamers.com. Zo kan ik mooi bijhouden wanneer er weer wat nieuws uit komtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:18 schreef BdR het volgende:
[..]
je bedoeld adventure games? zie dit topic: Adventure Games
en zie ook
http://www.scummvm.org/
http://www.adventuregamers.com/
Dat gebeurt inderdaad op het "Beginner" moeilijkheidsniveau. Wil je het spel compleet uitspelen, moet je "Arcade" kiezen.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:26 schreef der_weiss het volgende:
([Golden Axe). Op het laatst had je toch zoiets van "Sorry, als je het spel wil uitspelen moet je opnieuw beginnen en "normal" of "hard" nemen, want met "easy" mag je niet verder"?
Grappig om te vermelden dat er meerdere spellen zijn met die titel: naast de Adventure game bestaat er ook een Arcade game. Meer actie-gericht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:21 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zoek niet een bepaald spel, maar ik zoek wat een of meerdere namen van spellen die te vergelijken zijn met een oud dos spelletje genaamd: Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
[..]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:17 schreef killermj het volgende:
[..]
Die screenshot's zijn niet van WWF Wrestelmania..
Die op de screenshot is WWF RAW
Ik heb WWF Wrestlemania te koop of te ruil voor de snes
Mag dit hier ook al tegenwoordig?? Doe mij ff een download link voor wat leuke neo geo cd en sega cd/saturn/dreamcast images danquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:15 schreef kokos het volgende:
Ik zoek: Z .
Je weet wel Z. Met die robotjes. Heeft iemand een download link?
Nope dat mag niet, maar misschien kan ik je hier blij mee maken:quote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef am2 het volgende:
[..]
Mag dit hier ook al tegenwoordig?? Doe mij ff een download link voor wat leuke neo geo cd en sega cd/saturn/dreamcast images dan
Het voegt ook geen hol toe aan dit topic. Deze post ook niet, dus die mag ook wegquote:Op zondag 31 juli 2005 14:22 schreef SlimShady het volgende:
(voor de mods: dit is GEEN directe link naar illegale software/games/films)
Niuew zal je denk ik niet meer lukken. Probeer hem tweedehands te krijgen. Ik heb maandenlang V&A en marktplaats in de gaten gehouden. Meestal was ik te laat, maar uiteindelijk voor 10 euro gekocht, in prima staat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef The_Substitute het volgende:
HULP!!!!
Ik zoek nu al een hele tijd naar Sony's "ICO" voor de PS2. Iedereen heeft daar lovende kritieken over, alleen het probleem is dat hij nergens te vinden is, of niet leverbaar is!
Zo is hij bij de FreeRecordShop 4,99 euro, maar niet leverbaar!
Bij Bol.com 24,99 euro, maar niet leverbaar!
En bij andere websites krijg als je bij de zoekopties ICO invoert, "andere" ICO-spellen, zoals tropICO - en crash bandICOot. Daar heb ik dus niet veel aan![]()
Wie weet waar dit spel, en nog andere gouwe ouwe nog te koop zijn?
Jaar of 2 geleden heb ik hem voor een 10tje nieuw bij de frs gekocht via de tip van een fokker. Ik ben hem (weet bij god niet meer wie) daar eeeeuwig dankbaar voor, want ICO is inderdaad een van de meest indrukwekkende spellen die ik in de afgelopen jaren onder ogen heb gekregen. Houd ook Shadow of the Colossus in de gaten, een spel van dezelfde makers als ICO.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef The_Substitute het volgende:
HULP!!!!
Ik zoek nu al een hele tijd naar Sony's "ICO" voor de PS2. Iedereen heeft daar lovende kritieken over, alleen het probleem is dat hij nergens te vinden is, of niet leverbaar is!
Zo is hij bij de FreeRecordShop 4,99 euro, maar niet leverbaar!
Bij Bol.com 24,99 euro, maar niet leverbaar!
En bij andere websites krijg je, als je bij de zoekopties ICO invoert, "andere" ICO-spellen, zoals tropICO - en crash bandICOot. Daar heb ik dus niet veel aan![]()
Wie weet waar dit spel, en nog andere gouwe ouwe nog te koop zijn?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:26 schreef Fathom het volgende:
Hoe heet deze game ook alweer???
[afbeelding]
quote:You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
1. You are not logged in. Fill in the form at the bottom of this page and try again.
2. You may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
3. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |