die zeker nietquote:Op zondag 17 juli 2005 00:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dr Mario, als ik me dat nog kan herrineren.
Beschrijving lijkt op het spel Quarantine, of de opvolger, Road Warrior. Coole games, vooral deel 2 is ook leuk!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:00 schreef Chanty87 het volgende:Anyway, ik zoek ook een spel, ik speelde het vroeger altijd bij m'n oom op de PC, ergens tussen 1992-1995 ofzo. Je was een taxichauffeur en moest door de stad rijden en iemand oppikken (de passagiers leken vaak op travestieten) en binnen een bepaalde tijd afzetten op het stipje op de map. Volgens mij had het wel een beetje dezelfde graphics als Carmageddon 1 of 2...
Quarantine issem! Dankjedankjedankjequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:25 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Beschrijving lijkt op het spel Quarantine, of de opvolger, Road Warrior. Coole games, vooral deel 2 is ook leuk!
Transport Giant volgensmijquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef wabbit het volgende:
ik ben op zoek naar een spel dat een tijdje geleden hier op fok! ook actief werd gespeeld, het ging er om dat je een hele industrie opbouwde, dus al die transport lijnen enzo. naar wat ik nog van weet is dat veel mensen hem hier uit duitsland hebben gehaald...
Bij de eerste zin wist ik het al. LOST VIKINGS. Prachtspel!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:59 schreef SoeperdweeP het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel waarin je met meerdere vikings tegelijk door een platform levels moest lopen. Ik speelde het zo'n 8 jaar geleden denk ik, maar het spel is waarschijnlijk wel ouder dan 8 jaar. Het was op de PC maar op de vorige PU Gameplay heb ik het ook op een oude console gezien, maar toen ben ik vergeten de naam van het spel op te schrijven.
Je kon met meerdere mensen tegelijk spelen (op hetzelfde toetsenbord). Ik herriner me dat je een kleine in het groen geklede viking had, een wat grotere blonde viking in het rood en volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) een andere grote viking in het blauw. Ze hadden bijlen als wapen, en volgens mij herriner ik me iets met draken, maar ook dat weet ik niet zeker.
Ik zou het erg mooi vinden als jullie mij aan de titel kunnen helpen, en prachtig topic trouwens 'de jeugdherinneringen'.
van de Sega misschien?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef SoeperdweeP het volgende:
Het spijt me, maar dat is 'm dus niet. Het zag er een stuk minder cartoony uit...
Toch bedankt voor de hulp (en de snelle reactie)
Dan zou het wel eens de opvolger kunnen zijn, Norse by Norsewest. Echt een prachtspel, beter dan deel 1 IMO...quote:Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef SoeperdweeP het volgende:
Het spijt me, maar dat is 'm dus niet. Het zag er een stuk minder cartoony uit...
Toch bedankt voor de hulp (en de snelle reactie)
Dat zou zo maar kunnenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
van de Sega misschien?
ik denk dat ik weet wat je bedoelt. ik zal morgens eens proberen te zoeken.
Nee die was het ook niet...quote:Op maandag 25 juli 2005 09:22 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens de opvolger kunnen zijn, Norse by Norsewest. Echt een prachtspel, beter dan deel 1 IMO...
Kun je ook andere personages in spelen, waaronder een wolf en een draak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |