abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28867394
Ik ben op zoek naar een puzzelgame voor de NES, yoshi speelde er een hoofdrol in, verder kon je tegen elkaar speler

het spel draaide erom om vallende blokjes zo te laten vallen zodat ze weer verdwenen

beetje vage beschrijving maar het is ook al weer superlang geleden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 17 juli 2005 @ 00:04:43 #52
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_28872096
Dr Mario, als ik me dat nog kan herrineren.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_28874405
Was dat niet Yoshi's Cookie voor de SNES?

Anyway, ik zoek ook een spel, ik speelde het vroeger altijd bij m'n oom op de PC, ergens tussen 1992-1995 ofzo. Je was een taxichauffeur en moest door de stad rijden en iemand oppikken (de passagiers leken vaak op travestieten) en binnen een bepaalde tijd afzetten op het stipje op de map. Volgens mij had het wel een beetje dezelfde graphics als Carmageddon 1 of 2...
pi_28876779
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dr Mario, als ik me dat nog kan herrineren.
die zeker niet
pi_28877105
Yoshi's Cookie is het ook niet
pi_28882769

? Beetje zoeken doet wonderen hoor
pi_28886986
jaa dat was em, tnx

nu nog de titel zoeken...

edit: Yoshi heet de game, ook gangbaar als Mario & Yoshi
  maandag 18 juli 2005 @ 10:15:55 #58
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28903229
Ik zoek:
WWF Wrestlemania....

Geweldig spel... ondertussen heb ik trouwens al een linkje gevonden
-- ViPeRII --
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:15:28 #59
101852 kokos
mividaloca
pi_28964000
Ik zoek: Z .

Je weet wel Z . Met die robotjes. Heeft iemand een download link?
Viva los Vatos Locos
pi_28971462
quote:
Op zondag 17 juli 2005 02:00 schreef Chanty87 het volgende:Anyway, ik zoek ook een spel, ik speelde het vroeger altijd bij m'n oom op de PC, ergens tussen 1992-1995 ofzo. Je was een taxichauffeur en moest door de stad rijden en iemand oppikken (de passagiers leken vaak op travestieten) en binnen een bepaalde tijd afzetten op het stipje op de map. Volgens mij had het wel een beetje dezelfde graphics als Carmageddon 1 of 2...
Beschrijving lijkt op het spel Quarantine, of de opvolger, Road Warrior. Coole games, vooral deel 2 is ook leuk!
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:42:16 #61
33610 wabbit
we'we hunting wabbits
pi_28978149
ik ben op zoek naar een spel dat een tijdje geleden hier op fok! ook actief werd gespeeld, het ging er om dat je een hele industrie opbouwde, dus al die transport lijnen enzo. naar wat ik nog van weet is dat veel mensen hem hier uit duitsland hebben gehaald...
off all the things I've lost I miss my mind the most
pi_29026374
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:25 schreef bouvrie het volgende:

[..]

Beschrijving lijkt op het spel Quarantine, of de opvolger, Road Warrior. Coole games, vooral deel 2 is ook leuk!
Quarantine issem! Dankjedankjedankje
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:41:39 #63
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_29065250
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef wabbit het volgende:
ik ben op zoek naar een spel dat een tijdje geleden hier op fok! ook actief werd gespeeld, het ging er om dat je een hele industrie opbouwde, dus al die transport lijnen enzo. naar wat ik nog van weet is dat veel mensen hem hier uit duitsland hebben gehaald...
Transport Giant volgensmij
pi_29069364
Kutgeheugen heb ik, maar gelukkig heb ik wel de details onthouden.
Een karakter in een circus, die sprong van touw tot touw.
Volgens mij zaten er ook leeuwen en 'hoepels'/grote ringen (waar je doorheen springt).
Hij was volgens mij op de NES. Ik ga even wat anders doen en dan ga ik het proberen te vinden.
Weet iemand de naam ervan?
pi_29070637
Circus Charlie was het.
Ik kwam ook nog Ice Climber en Kung Fu tegen.
pi_29098488
Ik ben op zoek naar een spel waarin je met meerdere vikings tegelijk door een platform levels moest lopen. Ik speelde het zo'n 8 jaar geleden denk ik, maar het spel is waarschijnlijk wel ouder dan 8 jaar. Het was op de PC maar op de vorige PU Gameplay heb ik het ook op een oude console gezien, maar toen ben ik vergeten de naam van het spel op te schrijven.

Je kon met meerdere mensen tegelijk spelen (op hetzelfde toetsenbord ). Ik herriner me dat je een kleine in het groen geklede viking had, een wat grotere blonde viking in het rood en volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) een andere grote viking in het blauw. Ze hadden bijlen als wapen, en volgens mij herriner ik me iets met draken, maar ook dat weet ik niet zeker.

Ik zou het erg mooi vinden als jullie mij aan de titel kunnen helpen, en prachtig topic trouwens 'de jeugdherinneringen '.
Fok!en is nu toevallig één van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd: "Pa", zegt ze, "zoals jij kan Fok!en, zo, ja, zo Fok! ik, hè!
pi_29098638
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:59 schreef SoeperdweeP het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel waarin je met meerdere vikings tegelijk door een platform levels moest lopen. Ik speelde het zo'n 8 jaar geleden denk ik, maar het spel is waarschijnlijk wel ouder dan 8 jaar. Het was op de PC maar op de vorige PU Gameplay heb ik het ook op een oude console gezien, maar toen ben ik vergeten de naam van het spel op te schrijven.

Je kon met meerdere mensen tegelijk spelen (op hetzelfde toetsenbord ). Ik herriner me dat je een kleine in het groen geklede viking had, een wat grotere blonde viking in het rood en volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) een andere grote viking in het blauw. Ze hadden bijlen als wapen, en volgens mij herriner ik me iets met draken, maar ook dat weet ik niet zeker.

Ik zou het erg mooi vinden als jullie mij aan de titel kunnen helpen, en prachtig topic trouwens 'de jeugdherinneringen '.
Bij de eerste zin wist ik het al. LOST VIKINGS. Prachtspel!
pi_29098819
Het spijt me, maar dat is 'm dus niet. Het zag er een stuk minder cartoony uit...

Toch bedankt voor de hulp (en de snelle reactie )
Fok!en is nu toevallig één van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd: "Pa", zegt ze, "zoals jij kan Fok!en, zo, ja, zo Fok! ik, hè!
pi_29100652
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef SoeperdweeP het volgende:
Het spijt me, maar dat is 'm dus niet. Het zag er een stuk minder cartoony uit...

van de Sega misschien?
ik denk dat ik weet wat je bedoelt. ik zal morgens eens proberen te zoeken.
  maandag 25 juli 2005 @ 02:43:38 #70
33610 wabbit
we'we hunting wabbits
pi_29102956
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Transport Giant volgensmij
ja dat is em! thnx!
off all the things I've lost I miss my mind the most
pi_29104499
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef SoeperdweeP het volgende:

Dan zou het wel eens de opvolger kunnen zijn, Norse by Norsewest. Echt een prachtspel, beter dan deel 1 IMO...

Kun je ook andere personages in spelen, waaronder een wolf en een draak.
pi_29110880
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

van de Sega misschien?
ik denk dat ik weet wat je bedoelt. ik zal morgens eens proberen te zoeken.
Dat zou zo maar kunnen
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:22 schreef bouvrie het volgende:

[..]

Dan zou het wel eens de opvolger kunnen zijn, Norse by Norsewest. Echt een prachtspel, beter dan deel 1 IMO...

Kun je ook andere personages in spelen, waaronder een wolf en een draak.
Nee die was het ook niet...
  maandag 25 juli 2005 @ 15:08:25 #73
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_29112301
Omdat 't zowat het enige écht originele spel lijkt te zijn van de afgelopen jaren. Een (web)winkel die Katamari Damacy voor de PS2 verkoopt. Het liefst een versie waarbij ik géén semi-legale region-code modchip hoef te plaatsen.
pi_29113387
Hey, SoeperdweeP, check deze pagina:

hopelijk is het die. wereldspel. m'n broertje en ik hadden die jaren geleden uitgespeeld.

[ Bericht 17% gewijzigd door Tain op 25-07-2005 16:29:11 ]
  maandag 25 juli 2005 @ 16:26:43 #75
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29114620
Ja, Golden Axe had ik ook voor de SEGA. Ik weet niet meer of het deel I of II was, want die screenshots die ik zo zie zijn anders dan mijn herinneringen. Maar het waren we dezelfde personages. Op het laatst had je toch zoiets van "Sorry, als je het spel wil uitspelen moet je opnieuw beginnen en "normal" of "hard" nemen, want met "easy" mag je niet verder"?
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')