quote:
Met een beetje moeite van beide kanten valt het wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef chairman.fx het volgende:
Hoe klinkt Zuid-Afrikaans? Is het makkelijk als Nederlands spreker om je aan te passen aan het Zuid-Afrikaans?
Ik nie weet niequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef chairman.fx het volgende:
Hoe klinkt Zuid-Afrikaans? Is het makkelijk als Nederlands spreker om je aan te passen aan het Zuid-Afrikaans?
Dat beweer ik toch ook niet? Maar of die mensen die naar agressieve muziek luisteren ''alleen maar willen feesten'', betwijfel ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoewel Ali B het lievelingetje is van de publieke omroepen zijn er veel kindjes die zijn muziek prachtig vinden. Je kunt het kutmuziek vinden, of z'n petje hekelen, maar hij heeft niemand kwaad gedaan met z'n muziek.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar klowjow, welke filmervaringen wilde je nu hebben?
Gordon mag wat mij betreft ook verplicht een tijdje naar Marokko. Te werkgesteld als waterdrager ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoewel Ali B het lievelingetje is van de publieke omroepen zijn er veel kindjes die zijn muziek prachtig vinden. Je kunt het kutmuziek vinden, of z'n petje hekelen, maar hij heeft niemand kwaad gedaan met z'n muziek.
Gordon wel.
Hand-in-hand lopen in Rabat?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Gordon mag wat mij betreft ook verplicht een tijdje naar Marokko. Te werkgesteld als waterdrager ofzo
handjes afgehakt omdat iemand hem beschuldigt van pikken ofzoquote:
Ik wilde vanavond naar de bioscoop gaan (ga ik trouwens niet doen) en vroeg mij af welke leuke films er op het moment draaien. Ik heb het aanbod bekeken en vond het nogal matigjes.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook niet? Maar of die mensen die naar agressieve muziek luisteren ''alleen maar willen feesten'', betwijfel ik.
nooouhhh...quote:Paul Rosenmöller en... Ali B
5-delige serie portretten. Het is niet verrassend om bekende Nederlanders op tv te zien, vaak zijn ze niet van het scherm te branden. Maar door hen gedurende meerdere dagen op de voet te volgen, wordt een heel andere kant van hen belicht. In Marokko kwam de ommekeer. Hoewel hij wel vaak zo genoemd wordt, is rapper Ali B zélf zo Nederlands als het maar kan. Zijn ouders komen wél uit Marokko. Ali groeit op in Amsterdam, op zijn veertiende verhuist de familie naar Almere. Daar dreigt het mis te gaan met de puberende Ali. Hij steelt af en toe en raakt verslaafd aan drugs en gokken. Ali's moeder heeft de situatie niet meer in de hand en stuurt zoonlief naar familie in Marokko. Daar, waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan, bedenkt Ali dat hij het in Almere misschien toch niet zo slecht getroffen heeft. De reis naar Marokko betekent een ommekeer in zijn leven. Hij besluit zijn talenten te gebruiken om er iets positiefs mee te gaan doen. Rappen bijvoorbeeld. Dat gaat hem goed af. Inmiddels kent nagenoeg iedereen Ali B als die sympathieke jonge Marokkaan. Ali reist terug naar de streek in Marokko waar de roots van zijn familie liggen en waar hij erachter kwam, dat hij meer van zijn leven moest gaan maken. Afl.4. Presentatie: Paul Rosenmöller. Samenstelling en regie: Martin Maat.
Star Wars 3, binnenkort War of the Worlds.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond naar de bioscoop gaan (ga ik trouwens niet doen) en vroeg mij af welke leuke films er op het moment draaien. Ik heb het aanbod bekeken en vond het nogal matigjes.
Ik heb dus maar mijn tv-tuner aangesloten.
Ik ben even 'uitgetoornd'.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef Monidique het volgende:
Toon blauwmonidique je toorn!
Heb je wel eens iemand ontmoet die Afrikaans spreekt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met een beetje moeite van beide kanten valt het wel te begrijpen.
Ali over AHA, hou je bek mongool!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef Monidique het volgende:
Toon blauw"mantra"monidique je toorn!
Star Wars 3 heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Star Wars 3, binnenkort War of the Worlds.
Sommige mensen houden ergens niet van omdat het populair zou zijn. War of the Worlds met Tom Cruise is dan per se al slecht. Mij boeit dat niet.
Hij zou eens krititsche vragen moeten stellen over het Peterselie-eilandquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Rosenmoller doet alsof hij hem hard interviewt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |