quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:35 schreef DraYtje het volgende:[..]
Rob Uncle Sam?
Is zo een klote missie
![]()
zorg eerst dat je die boxen binnen het depot in de vrachtwagen lost, daarna 2 van buiten, en probeer dat zo snel mogelijk, voordat Ryder dood gaat. Bij mij was het na 5 keer gelukt
![]()
En blijf vooral in je heftruckje, en help ryder niet, want dat kost alleen maar meer tijd
meer kan ik je niet helpen
Oh, ik stapte juist na elke doos uit, crouchen en rechtermuis, 2-3 schoten voor een headshot, soms 1 of 2 soldaten
en dat buiten die 2 kratten ook nog, en dan maar wegknallen,
die paar hummers kon ik eigenlijk redelijk makkelijk afschudden, maar 1 keer getoeterd zodat ie een krat liet vallen.
nu is dat huis dus klaar, en ben ik bezig met die treinmissie..... Verder kan ik ook nog naar die gast met dat bounce autootje gaan voor missies, maar die gast kan wel ff wachten.
Wat is de hint om die gasten van die trein af te schieten, via dat weggetje naast het spoor op de trein springen? Of de trein inhalen? Kan je trouwens niet heel leuk de trein laten ontsporen ala GTA 2?
edit: gewoon goed langs die trein blijven rijden, met die auto op het spoor tegen de trein aan rijden, en met die tegemoetkomende trein rechts passeren zodat je op snelheid blijft, met die brug deed ik iets raars, zodat ik ineens weer naast die trein zat, en toen won ik het ineens makkelijk
![]()
daarna heeft OG een hele coole missie voor je, achterop n motor lekker knallen ook
goed voor je ammo, je kan alles oprapen, al die uzi's
en dan erna achterop n motor alles wat achter je rijdt knallen, superdik
![]()
net die van CJ ? gedaan, die bounceneger iig, en ik had alleen die race, missienaam iets met high stakes, en nu heb ik alleen nog missies bij OG, dat ga ik zo doen, als me wekelijkse norton klaar is.
Ik was zo voor de 3e keer aan het racen, ineens me PC haperen, ik denk neeeee
was het de wekelijkse NIS 2005 scan, ja , dan doet niks het meer flex
[ Bericht 14% gewijzigd door Yildiz op 17-06-2005 20:13:47 ]
Bovenstaande tekst =
C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.