Vrij eng inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ben er klaar voor
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ben er klaar voor
[afbeelding]
Nu moet het alleen nog donker wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ben er klaar voor
[afbeelding]
Wat ga jij doen ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ben er klaar voor
[afbeelding]
Wat ga je doen man ?quote:
Ja doei.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lees maar terug in vorige hools
Hij heeft zich aangesloten bij Al-Qaidaquote:
* Vom belt AIVDquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:14 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij heeft zich aangesloten bij Al-Qaida![]()
Leuk misschien wordt het toch nog iets met soccer in the states. Hoe was Freddie Adu ?quote:
Die speelt toch voor Nigeria?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk misschien wordt het toch nog iets met soccer in the states. Hoe was Freddie Adu ?
Dan heb ik wat gemist.quote:
Was het maar waarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Freddie Adu voor Nigeria speelt, dan speelt Ron Vlaar zeker voor China?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Freddy speelt bij Amerika hoor. Je bent een beetje van de kaart na dat Songfestival gebeuren SCH.
Maakte geen indruk op me. Hij had wat leuke acties maar ik had niet iets van "wow". Owusu maakte gister veel meer indruk en ik vond Messi van Argentinië beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk misschien wordt het toch nog iets met soccer in the states. Hoe was Freddie Adu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |