* Vom belt AIVDquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:14 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij heeft zich aangesloten bij Al-Qaida![]()
Leuk misschien wordt het toch nog iets met soccer in the states. Hoe was Freddie Adu ?quote:
Die speelt toch voor Nigeria?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk misschien wordt het toch nog iets met soccer in the states. Hoe was Freddie Adu ?
Dan heb ik wat gemist.quote:
Was het maar waarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Freddie Adu voor Nigeria speelt, dan speelt Ron Vlaar zeker voor China?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Freddy speelt bij Amerika hoor. Je bent een beetje van de kaart na dat Songfestival gebeuren SCH.
Maakte geen indruk op me. Hij had wat leuke acties maar ik had niet iets van "wow". Owusu maakte gister veel meer indruk en ik vond Messi van Argentinië beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk misschien wordt het toch nog iets met soccer in the states. Hoe was Freddie Adu ?
Ik dacht dat je over China ook ongelijk hadquote:
Jammer dat ze er zojuist niet doorheen kwamen,anders was het beslist geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze moeten ze niet te dichtbij laten komen ... het blijven Duitsers![]()
Je hebt twee soorten olifanten. De Aziatische en de Afrikaanse, ze zijn te onderscheiden doordat de Afrikanen grotere oren hebben. Hun draagtijd is hetzelfde gemiddeld 20 maanden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb de hele dag in Ouwehands rondgelopen tussen de sjonnies en anitas, mag ik even van de wereld zijn?
Ja, bij de zeeleeuwenshow zaten ze voor me.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat begrijp ik, heb je Koos en Hermien ook nog gezien?
Dan heb je de show ook nog eens niet gezien zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, bij de zeeleeuwenshow zaten ze voor me.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |