dat wel maar als de NFL Europe hun geloofwaardigheid wilt houden zullen ze toch minsten 1 niet Duits team erbij moeten houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Slecht is het zeker niet, maar heb de indruk dat het in Duitsland meer leeft.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat wel maar als de NFL Europe hun geloofwaardigheid wilt houden zullen ze toch minsten 1 niet Duits team erbij moeten houden.
Jammer,ze missen de kans op 10-0
Precies, anders kan je het net zo goed NFL Germany gaan noemen. Zou het overigens leuker vinden als de league wat meer Europees zou zijn, zoals die eerst wasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat wel maar als de NFL Europe hun geloofwaardigheid wilt houden zullen ze toch minsten 1 niet Duits team erbij moeten houden.
Jammer,ze missen de kans op 10-0
Goed hoor, koppijn is weer wegquote:
Als ze winnen wel jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:55 schreef pfaf het volgende:
Lekker bezig, eerste titel voor de Admirals?
Nee, ben daar vaak genoeg geweest en ik kon vandaag sowieso niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef pascalheister het volgende:
Golfer moet je niet in Hilversum zitten ?
Eensch.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:01 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige die American Football niks vind?
Ik vind NBA, MLB en NHL super, maar inderdaad NFL is saai. Rugby daarintegen:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:01 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige die American Football niks vind?
Ik vind geen enkele Amerikaanse Sport iets, rugby ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind NBA, MLB en NHL super, maar inderdaad NFL is saai. Rugby daarintegen:![]()
idd,met Barcelona,London en de Scottish Claymores maar helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
Precies, anders kan je het net zo goed NFL Germany gaan noemen. Zou het overigens leuker vinden als de league wat meer Europees zou zijn, zoals die eerst was
Postkantoor was dicht. Maandag gaat ie op de post.quote:
Heb je weer een uitjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Postkantoor was dicht. Maandag gaat ie op de post.
Dus niet naar Turkije v China?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je weer een uitje![]()
Ik ga zo naar Panama - Oekraine - heb ik nou een leeg leven?![]()
Je zoekt de topwedstrijd wel uit zeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo naar Panama - Oekraine - heb ik nou een leeg leven?![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zoekt de topwedstrijd wel uit zeg.
Je kent me tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus niet naar Turkije v China?racist!
Je bent echt een boer ehquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:14 schreef pascalheister het volgende:
gvd wat een knal net bij dat tractor pulling op sbs, hele blok uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |