Daar werken ze net zo hard als jij Bloesiequote:
quote:
Admirals?quote:
voetbalkanaal zendt hem rechtstreeks uit,komt trouwens behoorlijk sfeerloos overquote:
Van de verhalen vooraf had ik de indruk dat het redelijk bezet zou zijn....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
voetbalkanaal zendt hem rechtstreeks uit,komt trouwens behoorlijk sfeerloos over
Grolsch in de Heineken MusicHallquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef Bluezz het volgende:
, over een uur met de trein naar de HMH, lekker grolschjes bestellen![]()
Dat hoorde ik van vaduz ook al. Bij mij doet hij het gewoon.quote:
Oh is dat nu, had het graag gezien.quote:
Doe es CTRL+F5 doet ie het dan wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat hoorde ik van vaduz ook al. Bij mij doet hij het gewoon.
donderdagavond lag mijn hosting eruit maar die werkt weer dus daar ligt het niet aan. Zal te maken hebben met cookies en internetbestanden
de belangstelling valt me niet tegen en er zal best wel sfeer zijn maar het komt absoluut niet over op tv.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van de verhalen vooraf had ik de indruk dat het redelijk bezet zou zijn....
Moet zeggen dat er over het algemeen in de Arena meer sfeer zit als de Admirals spelen dan wanneer die andere bespeler daar voetbalt
Soms wel eens ... dit jaar maar 1x kunnen gaan tegen de Hamburg Sea Devils en dat was een leuke wedstrijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de belangstelling valt me niet tegen en er zal best wel sfeer zijn maar het komt absoluut niet over op tv.
ga je trouwens weleens kijken?
same here,ben in al die jaren een keer of 5 geweest maar het probleem is dat ik bijna nooit iemand mee krijg,anders zou ik absoluut vaker gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Soms wel eens ... dit jaar maar 1x kunnen gaan tegen de Hamburg Sea Devils en dat was een leuke wedstrijd
Ik heb weinig op met Amsterdamse teamsmaar naar de Admirals gaan is wel aardig
Mail maar als ze volgend jaar weer spelen (hopelijk maakt de NFL er geen 'all german' league van) en dan lijkt het me best aardig om een bezoekje te brengen aan dat betonnen gevaarte aan de A2quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
same here,ben in al die jaren een keer of 5 geweest maar het probleem is dat ik bijna nooit iemand mee krijg,anders zou ik absoluut vaker gaan
Zeker als ze vandaag winnen zal de Admirals gewoon blijven bestaan,zo superslecht is de belangstelling daar nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mail maar als ze volgend jaar weer spelen (hopelijk maakt de NFL er geen 'all german' league van) en dan lijkt het me best aardig om een bezoekje te brengen aan dat betonnen gevaarte aan de A2
Slecht is het zeker niet, maar heb de indruk dat het in Duitsland meer leeft. En ik zal het ook onthouden!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeker als ze vandaag winnen zal de Admirals gewoon blijven bestaan,zo superslecht is de belangstelling daar nou ook weer niet.
Zal onthouden!
dat wel maar als de NFL Europe hun geloofwaardigheid wilt houden zullen ze toch minsten 1 niet Duits team erbij moeten houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Slecht is het zeker niet, maar heb de indruk dat het in Duitsland meer leeft.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat wel maar als de NFL Europe hun geloofwaardigheid wilt houden zullen ze toch minsten 1 niet Duits team erbij moeten houden.
Jammer,ze missen de kans op 10-0
Precies, anders kan je het net zo goed NFL Germany gaan noemen. Zou het overigens leuker vinden als de league wat meer Europees zou zijn, zoals die eerst wasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat wel maar als de NFL Europe hun geloofwaardigheid wilt houden zullen ze toch minsten 1 niet Duits team erbij moeten houden.
Jammer,ze missen de kans op 10-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |