abonnement Unibet Coolblue
pi_28073513
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Daar wordt moeilijk over gedaan. "Alleen als we een gratis kopie krijgen" , is onder andere gehoord.
Dit moet ik even rechtspreken omdat dit mijn uitspraken zijn. Ik wacht op de cd die nu door de PR is aangevraagd of we hem krijgen hangt af van het label. Als we hem niet krijgen koop ik hem zelf natuurlijk en review ik hem dan, maar dan is het minder actueel dat is logisch. Ik wil gewoon voorkomen dat ik hem straks 2 keer heb, dat zou jammer zijn.
pi_28085175
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dit moet ik even rechtspreken omdat dit mijn uitspraken zijn. Ik wacht op de cd die nu door de PR is aangevraagd of we hem krijgen hangt af van het label. Als we hem niet krijgen koop ik hem zelf natuurlijk en review ik hem dan, maar dan is het minder actueel dat is logisch. Ik wil gewoon voorkomen dat ik hem straks 2 keer heb, dat zou jammer zijn.
Danku
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_28085295
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef PlanetX het volgende:
Klopt. Bij Octavarium hoor je heel erg invloeden van de jaren '70 prog. symf. sfeer zoals Genesis, Pink Floyd (intro!) en in mindere mate Rush (ik denk trouwens dat ze 11 oktober een van deze bands gaan naspelen...!).

Bij ToT hoorde ik bijvoorbeeld heel erg Pantera invloeden.
Ik heb het al op diverse plaatsen gevraagd maar volgens mij hoort niemand het:

Heeft niemand een meshuggah basgeluid gehoord, en dan diverse malen op het album en soms zelfs meshuggah-achtige baslijnen?
In The Presence Of Enemies!
pi_28085652
Ik ken meshuggah niet, kan er niet over meepraten.
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
  maandag 20 juni 2005 @ 12:55:03 #155
92771 Un4
War....
pi_28086373
Gelukkig kaarten voor de maandag, coveravonden zijn leuk maar sommige invloeden van Octavarium trek ik totaal niet. Ga dus het risico niet nemen dat ik straks een uur naar DT does Muse of U2 sta te kijken.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_28101949
Ik acht de kans dat ze deze spelen niet bijster groot, ondanks invloeden op 8v.
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2005 @ 21:49:03 #157
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_28102040
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:55 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig kaarten voor de maandag, coveravonden zijn leuk maar sommige invloeden van Octavarium trek ik totaal niet. Ga dus het risico niet nemen dat ik straks een uur naar DT does Muse of U2 sta te kijken.
ze doen een klassieker. Albums van Muse zijn dat nog lang niet.
En ze houden heus wel rekening met hun publiek, die wil toch iets stevigers horen dan U2 en Muse.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_28102220
Het zal idd of iets prog zijn of iets metal... hebben ze Operation: Mindcrime al gedaan? Lijkt me een geschikte kandidaat.
  maandag 20 juni 2005 @ 21:55:34 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28102245
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:10 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
BREAKING NEWS!

2 nights in Amsterdam and London confirmed!
Added on 06-12-2005

2 nights in Amsterdam and 2 nights in London confirmed!

October 10th and 11th - Amsterdam, Netherlands - Heineken Music Hall
October 24th and 25th - London, England - Hammersmith Apollo

Note: These shows will be very special "Evening with Dream Theater" shows. In both cases, the 2nd sets of the 2nd nights (Oct 11th and Oct 25th) will be a classic album covered in its entirety.


2x Dream Theater in HMH met een klassiek album bij de 2e showw!!! WHoohooo!! Welke zal et worden? Geen MoP en NotB denk ik.. Rush??
Shit ik lees het nu pas! Maar er zijn geloof ik nog kaarten. Als mijn vriendin nou ff snel terugbelt dan kan ik ze bestellen.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28103597
Wow! Vrouwen die Dream Theater leuk vinden!!!
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
pi_28103820
Ze zijn er wel. Ze hebben alleen nog maar Metallica - Master Of Puppets en Iron Maiden - Number Of The Beasts gespeeld (me top 2)

Maar die spelen ze zeer waarschijnlijk (en helaas) niet

Me 3e favoriet is: Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon (maar The Wall is ook goed )

Duimen dat et 1 van die wordt.
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
  maandag 20 juni 2005 @ 22:49:29 #162
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28104014
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef PlanetX het volgende:
Wow! Vrouwen die Dream Theater leuk vinden!!!
Is dat nieuw voor je?

Ik ken er wel meer!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28104592
Ik niet! Ik heb diverse vriendinnen gehad, maar de reacties over DT waren uiteenlopend van 'walgelijk' tot 'niks aan'.

Zitten er nog vrijgezelle DT-vriendinnen in jouw kennisenkring? Hihi!
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
pi_28104778
Van mij mogen ze wel Moving Pictures van Rush doen
Morgen heb ik kaarten voor de 11e Ga met me pa erheen, goede smaak
pi_28106432
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:49 schreef Tokus het volgende:

[..]

ze doen een klassieker. Albums van Muse zijn dat nog lang niet.
En ze houden heus wel rekening met hun publiek, die wil toch iets stevigers horen dan U2 en Muse.
Maar de andere namen die op veel plekken genoemd worden (Pink Floyd, Rush etc.) is toch ook niet echt knalharde muziek? Of zit ik er nu naast?
Muse is na het luisteren van Octavarium wel de meest logische kandidaat, en eigenlijk weer té logisch. Maar daarnaast vond Portnoy het wel de beste cd van de afgelopen tien jaar.... moeilijk moeilijk moeilijk...
In ieder geval, ik heb (tenminste, als alles goed is gegaan) 2 kaarten
pi_28107332
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:28 schreef Man_Made_God het volgende:

Muse is na het luisteren van Octavarium wel de meest logische kandidaat, en eigenlijk weer té logisch. Maar daarnaast vond Portnoy het wel de beste cd van de afgelopen tien jaar.... moeilijk moeilijk moeilijk...
Dan heb ik nog krap 4 maand om me daarin te verdiepen...
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
pi_28110248
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 02:14 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Dan heb ik nog krap 4 maand om me daarin te verdiepen...
Ach, Bliss & Plug in Baby ben je vast wel bekend mee. En als ik me moet verdiepen in alle muzikale kandidaten voor die avond, ben ik blij dat ik er nu al vanaf weet
Rush ben ik in ieder geval alvast mee begonnen, onder het motto: je weet maar nooit.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:13:25 #168
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28110284
Sowieso is Rush essentieel als je van progrock houdt.
pi_28110312
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef Seborik het volgende:
Sowieso is Rush essentieel als je van progrock houdt.
Dat had ik je al eens eerder horen zeggen inderdaad. Het schoot me weer binnen toen ik voor de "Rush Remasters" stond. En dan heb ik nog niet eens één van de toppers gekocht (geloof ik).
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:16:34 #170
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28110358
Jawel, Roll The Bones is heel tof met een van m'n live-klassiekers Dreamline (die lasers, die lasers!) en nog meer hele goede nummers zoals de titeltrack en Neurotica.
pi_28111492
Moving Pictures moet je luisteren Tom Sawyer en YYZ En als je dan die Rush in Rio DVD ziet, moet ik toch toegeven, hoe goed Mike ook is, Neal is nog een klasse beter
pi_28112619
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef D3nn15 het volgende:
Moving Pictures moet je luisteren Tom Sawyer en YYZ En als je dan die Rush in Rio DVD ziet, moet ik toch toegeven, hoe goed Mike ook is, Neal is nog een klasse beter
Ik ken overigens geen enkele drummer die aan Peart kan tippen.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:53:04 #173
14505 OProg
A Life in Music
pi_28114918
2112 lijkt me dan een logische kandidaat. Ze speelden ook Passage to Bangkok afgelopen tour. Van Pink Floyd lijkt 'Meddle' me ook cool, 'DSOTM'en 'WYWH' zijn zo suf geworden om te coveren.

Hoe komt trouwens iedereen wel steeds terug op Muse en heb ik Radiohead nog amper gehoord? Want dat hoor je er toch ook in terug.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_28115069
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:39 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik ken overigens geen enkele drummer die aan Peart kan tippen.
Idd, als je O Baterista bv vergelijkt met een drum solo van Portnoy, ik ben nooit zo kapot van die solos van Portnoy, zijn solo op Live In Tokyo is nog het beste. Portnoy is gewoon een hele goede banddrummer
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:12:08 #175
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_28116066
Ik heb de eerste vier nummers nog maar gehoord. Ik heb op het moment niet zoveel tijd om me echt in de cd te verdiepen en dat moet natuurlijk met een DT-cd. Ik ben tot nu toe wel tevreden ermee. Gelukkig totaal anders dan TOT, met wat meer pakkende nummers. Vooral These Walls vind ik erg geslaagd. I Walk Beside You dan weer niet, maar heeft misschien een groeibeurt nodig. De opener is lekker (vooral een aantal sterke riffs!!!), maar niet bijzonder.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')