Hehe ik vind FII een erg goed album juistquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hehe, ik eerder verwacht dat je Falling Into Infinity als voorbeeld zou nemen
Awake is één van de albums die ik later aan mijn collectie heb toegevoegd. Ik vond de nummers op Livetime van die cd al de wat mindere. En natuurlijk waren mijn verwachtingen erg hoog want dit moest het beste werk van DT zijn volgens velen. Maar eenmaal een paar keer geluisterd, viel hij toch wat tegen. LET WEL, het is zeker wel een goede cd. Maar naar mijn mening de minste. jammer he?
Ik had ook meer iets in het verlengde van TOT verwacht, dat album vond ik vanaf de 1e luisterbeurt meteen wel geweldigquote:
Nee. 3x of zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:25 schreef Seborik het volgende:
Heb je hem wel 300x beluisterd, Kipman?
Train of thought vond je toch ook goed?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:36 schreef Seborik het volgende:
Als je het eerste nummer ontleed lijkt het welhaast een medley van Six Degrees (een wereldalbum).
Och, meneer bedient zich van het wapen dat sarcasme heet. Hoe schoon...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:25 schreef Seborik het volgende:
Heb je hem wel 300x beluisterd, Kipman?
Nah, ligt al minimaal een jaar stof te vangen. Enige die ik nog wel met regelmaat draai zijn Awake en Six Degrees. De hardere richting die ze opgingen vond ik wel interessant.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef Djaser het volgende:
[..]
Train of thought vond je toch ook goed?
jij hebt 'm ook besteld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Viel ie maar bij mij snel op de deurmat...
Je vond de hardere kant die ze opgingen wel oké. Vond j T.O.T dan niet interessant? (aangezien hij al een jaar stof ligt te happen?)quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nah, ligt al minimaal een jaar stof te vangen. Enige die ik nog wel met regelmaat draai zijn Awake en Six Degrees. De hardere richting die ze opgingen vond ik wel interessant.
Ja, is dat zo moeilijk? Bepaalde stukken/ontwikkelingen wel interessant vinden, maar het algehele plaatje niet noemenswaardig?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:06 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Je vond de hardere kant die ze opgingen wel oké. Vond j T.O.T dan niet interessant? (aangezien hij al een jaar stof ligt te happen?)
Verwacht je nu een serieus antwoord? Is dat geen normale vraag dan die ik stel? Aangezien het algemeen bekend is dat T.O.T. een 'echte metal' plaat is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, is dat zo moeilijk? Bepaalde stukken/ontwikkelingen wel interessant vinden, maar het algehele plaatje niet noemenswaardig?
Ga die cd toch halen krentenkakkerquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, ben afhankelijk van het label. Of ze ook een cd naar FOK toesturen of niet...
Ik vind het gewoon niet zo'n slimme vraag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Verwacht je nu een serieus antwoord? Is dat geen normale vraag dan die ik stel? Aangezien het algemeen bekend is dat T.O.T. een 'echte metal' plaat is?
Je bent een beetje opgefokt de laatste posts, te heet gedouched ofzo???![]()
Absoluut! De beste LaBrie die ik tot nu toe heb gehoord moet ik zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo'n slimme vraag.
Wel een pluim voor LaBrie op zang trouwens.
Wat vind je dan van het mixwerk van LaBrie? Ik vind de zang (in de auto bij mij) wanneer hij zeg maar uithaalt, irritant hard en hoog... Heb je dat niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo'n slimme vraag.
Wel een pluim voor LaBrie op zang trouwens.
Nee, eigenlijk niet. De zang klinkt nu oorspronkelijker dan op zijn geweldige solo-album... Kun je aangeven waar je het irritant vind, dan zal ik er eens opletten...quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:27 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het mixwerk van LaBrie? Ik vind de zang (in de auto bij mij) wanneer hij zeg maar uithaalt, irritant hard en hoog... Heb je dat niet?
Dat ga ik even doen ja! Mijn wagen staat momenteel in de werkplaats en je raad het al; met de cd erin.. zogauw ik em heb post ik het.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. De zang klinkt nu oorspronkelijker dan op zijn geweldige solo-album... Kun je aangeven waar je het irritant vind, dan zal ik er eens opletten...
Dat is nu net het punt. Verder doet ie waarschijnlijk niets door het ontbreken van een video en wat steun. Het zou mij niets verbazen als ze volgende week de top 100 weer uit zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef Kipman het volgende:
Dream Theater’s "Octavarium" has sold 26,781 copies in the United States in its first week of release to debut at position No. 36 on next week’s The Billboard 200 chart.
Niet slecht. Nu maar afwachten hoe lang die cd het volhoud in die lijst.
Ik ben het wel met je eens. Alhoewel Labrie gewoon beter zingt dan ooit, staat ie te ver voorin de mix. Ik vind het ook irritant.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:27 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het mixwerk van LaBrie? Ik vind de zang (in de auto bij mij) wanneer hij zeg maar uithaalt, irritant hard en hoog... Heb je dat niet?
Same herequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:36 schreef PlanetX het volgende:
Hoe kan je nou weten of het de kaartverkoop snel gaat of niet? Er is maar een 'soort' ticket voor deze hal namelijk.
Heb net via www. ticketmaster.nl 2 kaarten voor de 10e en 2 voor de 11e besteld! Morgen of maandag per post in huis!! YOEHOE!![]()
![]()
Hey toffe!!! als je er niet meer zo aan trekt, zullen we dan eens samen gaan????quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
gaat wel erg snel dan.. dat DT-fans niet een beetje moe worden van twee keer per jaar DT
Toen ik ze 4 keer in 2.5 jaar gezien had, hoefde het voor mij niet meer zo...
DT zal moeilijk worden omdat ik op het moment zit te sparen voor Lowlands.. maarOpeth is vrijwel zeker. Ben gevraagd voor 3voor12/tilburg in elk gevalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hey toffe!!! als je er niet meer zo aan trekt, zullen we dan eens samen gaan????
En ik neem aan dat we ook naar Opeth in Tilburg gaan??
Kut, is de voorverkoop al begonnen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:19 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
IMPORTANT
De kaartjes voor de 10e van October zijn bijna uitverkocht.
IMPORTANT
Ik ga naar 10e en 11e
Fucking hell, wat zijn die service kosten dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:31 schreef PlanetX het volgende:
Wel duur trouwens... Kaartjes voor mn broertje en mij, voor beide avonden: ¤ 190....![]()
Bij mij 3.80... was 41.80 p kaartjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:35 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Fucking hell, wat zijn die service kosten dan?
Ik zit er ook over te denken om beide avonden te gaan, maar als ik er 1tje moet kiezen wordt dat waarschijnlijk toch de 11de.
Daar wordt moeilijk over gedaan. "Alleen als we een gratis kopie krijgen" , is onder andere gehoord.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:05 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Gaat deze masterpiece gereviewed worden op de frontpage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |