- Een trainer die veelal verdedigend denkt.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef jinmu het volgende:
dank je voor Pinas.
[...]
Hoe komt het eig dat die jongen bij jullie nooit doorgebroken is?
Bron: rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - Bruno Silva zal een meerjarig contract bij FC Groningen tekenen.
De drievoudig international van Uruguay krijgt op korte termijn een Italiaans paspoort. Hij heeft Italiaanse grootouders. Door het paspoort is hij voor FC Groningen betaalbaar. Silva is al drie weken bij de FC in training. De 25-jarige rechtsback wordt opvolger van Kurt Elshot, die is vertrokken naar NAC. De selectie van FC Groningen telt nu 18 spelers.
Als het kan, waarom zou je het dan niet doenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Keurig. Fijn een paspoort geronseld ergens. Blijft toch lachen altijd.
RTVNoord.nl meldt dat Silva ¤340.000 zal gaan verdienen in zijn eerste seizoen bij Groningen zodat men niet hoeft te wachten op een Italiaans paspoort voor Silva. Toch wel een riant salaris voor een rechtsback...quote:Bruno Silva speelt komend seizoen voor FC
FC Groningen heeft overeenstemming bereikt met de club Danubio FC en met speler Bruno Silva, over een contract dat de Uruguayaan voor één seizoen met een optie voor nog eens drie seizoenen aan FC Groningen zal verbinden. Dat is zojuist bekend gemaakt op de jaarlijkse persdag.
Inmiddels heeft FC Groningen een tewerkstellings- en verblijfsvergunning aangevraagd voor Silva en heeft de club de hoop dat dit alles voor de start van de competitie in orde zal zijn.
Bruno Silva is twee weken bij de FC op proef geweest en heeft in deze periode aangetoond een absolute versterking te kunnen zijn voor onze club. De zoektocht naar een nieuwe rechtervleugelverdediger was niet eenvoudig.
Met het aantrekken van Silva, bestaat de spelersgroep nu uit achttien spelers. Er is nog steeds financiële ruimte om de selectie te versterken. De technische staf en de scouting blijven dan ook alert en we zullen, wanneer zich de mogelijkheid aandient, de selectie verder versterken.
Bron: FCGroningen.nl
Ze zijn daar niet zo moeilijk. De leukste vind ik nog altijd Nol Solano, die ineens een - naar later bleek vals - Griekse pas had.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt wel of elke Zuid-Amerikaanse speler voorouders in Europa heeft, wel leuk voor Groningen.
Jammer van die laatste goal, maar toch een nette prestatie.quote:28 juli, 20:18 uur - Op het Maritiem Toernooi in Den Helder heeft FC Groningen vanavond met 1-1 gelijk gespeeld tegen het Belgische KAA Gent. Kiran Bechan scoorde na ruim een uur spelen de 1-0. In de laatste minuut maakten de Belgen van elf meter gelijk. In de penaltyserie benutte FC Groningen alle vijf strafschoppen.
bron: FcGroningen.nl
Heerenveen heeft wel geprobeerd hem te contracteren, maar VD Laak ging liever naar Groningen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef raptorix het volgende:
Vd Laak is een nuttige inkoop, imo hebben veel subtoppers lopen slapen, die jongen zou zeker niet misstaan bij AZ, Heerenveen of Twente.
Overmorgenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:58 schreef RedGuy het volgende:
Oh kut ja, dat was vandaag..
Morgen maar ff kijken dan.
Omdat hij bij Heerenveen geen basisplek kreegquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wel geprobeerd hem te contracteren, maar VD Laak ging liever naar Groningen...
Nee,Groningen wilde meer betalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat hij bij Heerenveen geen basisplek kreeg
En heeft en krijgt een mooier stadionquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,Groningen wilde meer betalen
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:12 schreef Noca het volgende:
Seizoen kaart binnen
Krijg er weer erg veel zin in!!
Mooi uitshirt idd!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
Mooi shirt. Die witte vlakken onder de mouwen i.p.v. donkerblauwe van vorig jaar, zijn zeker een verbetering. Het thuisshirt blijft nog altijd te weinig groen houden en is dus wederom 'net niet', maar met dit uitshirt kunnen we zeker voor de dag komen. Misschien eens aanschaffen.
Jup, maar schijnt dat er meer kapers op de kust zijn. Even afwachten dus...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Groningen wil Demy de Zeeuw van Go Ahead Eagles contracteren. Voor een ton kunnen ze hem krijgen.
Als je op tijd terug bent mag jij hem hebben, anders vechten we er wel omquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
mijn eerste post vanuit Parijs. Topic is bijna vol toch? voor wie is de OP deze keer?
Dat ben ik dus niet, ik had er wel voor gesoliciteerd na het laatste topic, naar heb nu niet echt tijd; En voor een goede OP ,moet je uiteraard wel even gaan zittenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je op tijd terug bent mag jij hem hebben, anders vechten we er wel om
Spammen we de volgende snel vol, kun je dan de OP voor de volgende weer makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet, ik had er wel voor gesoliciteerd na het laatste topic, naar heb nu niet echt tijd; En voor een goede OP ,moet je uiteraard wel even gaan zittenbovendien ligt dit azerty-toetsenbord me ook niet echt. Maak er jij dus maar wat moois van Noca
En deze natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Spammen we de volgende snel vol, kun je dan de OP voor de volgende weer maken
quote:De komende maanden nemen FC Groningen en haar supporters afscheid van het Stadion Oosterpark. Speciaal daarvoor ontwikkelden enkele partijen een officieel afscheidsshirt. Het ontwerp, afkomstig van communicatiebureau Open, is gebaseerd op het eerste shirt dat FC Groningen droeg in het Oosterpark in het seizoen 1971/1972.
Het shirt is er in drie kleuren: paars, zwart en groen. Het is verkrijgbaar met zowel lange als korte mouw. De shirts zijn van katoen en voorzien van een geweven badge met daarop de tekst: Stadion Oosterpark 1933-2005. FC Groningen-sponsor Henk ten Hoor zorgde voor de productie. In samenwerking met de Supportersvereniging van FC Groningen wordt het shirt op 7 augustus, tijdens de Open Dag van FC Groningen in het Oosterpark, geïntroduceerd.
Het shirt is gemaakt in een beperkte oplage. De shirts die na de Open Dag nog over zijn, zullen verkrijgbaar zijn in de winkels van Henk ten Hoor en op wedstrijddagen bij het merchandise-verkooppunt. De shirts worden, net als destijds de Nevlandmuts, tegen zeer scherpe prijzen verkocht. Shirts kosten op de Open Dag namelijk 10 euro.
Een deel van de verkoopopbrengst op de Open Dag gaat naar de Supportersvereniging. Dit mooie aandenken aan het Oosterpark zal in een advertentiecampagne geshowd worden door ex-spelers van FC Groningen. Clubtopscorer aller tijden Peter Houtman trapt af.
Van fcgroningen.nl
Ook bij Henk ten Hoor na die tijd dacht ik...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is ook mooi.![]()
Alleen op de open dag zelf een tientje?
Whehequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
Shirt is idd tof en bovenstaande sjaal was ook al bestelbaar en die poten van die teddybeer maken het geheel af
Hoe kom je aan dat nieuws? Is er een website met dit soort geruchten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Groningen wil Demy de Zeeuw van Go Ahead Eagles contracteren. Voor een ton kunnen ze hem krijgen.
Ben nog steeds erg benieuwd wat er met de Zeeuw gaat gebeuren. AZ schijnt ook geinteresseerd te zijn en die hebben wat meer te besteden...volgens sommigen wil AZ hem nu Kromkamp weggaat, maar ze spelen toch niet op dezelfde posities?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
RTV Noord bracht dit nieuws.
leuke actiequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
Tof nieuws trouwens:
[..]
Ik las dat het shirt ¤10, - moet gaan kosten, koopie dus!!
Denk dat je er dan vroeg bij moet zijn af en toe, vooral bij de laatste wedstrijd in het Oosterpark.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
ik ga dit seizoen ook maar kaartjes proberen te kopen voor een wedstrijd in het oosterpark stadion, ik ben er nog nooit geweest
De selectie is al wat smal en dan kun je deze spelers niet missen...klotenzooi.quote:Seedorf, Van der Linden en Matthijs zijn langdurig geblesseerd en zullen de competitiestart niet meemaken.
Matthijs er niet bij is juist mooi, dat Seedorf weer het begin vh seizoen moet missen is wel balen. Denk dat ze het wel kunnen opvangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Denk dat je er dan vroeg bij moet zijn af en toe, vooral bij de laatste wedstrijd in het Oosterpark.
Wat minder nieuws:
[..]
De selectie is al wat smal en dan kun je deze spelers niet missen...klotenzooi.
Ik geloof dat van de Laak geschorst is de eerste wedstrijd, dus dat is nog 1 minder. Hopen dat de Zeeuw wordt binnengehaald, Klompe een (prestatie)contract wordt aangeboden en er eventueel nog een speler kan komen..ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |