pfffff.... dat deed mijn instructeur zelfs in de oude afgetrapte golf 4 die op dat moment al zo goed als ingeruild was, zeiken dat zn velgen wieldoppen er aan gingenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef highworker het volgende:
[..]
Dat ken ik, mocht met de BMW 320, ook nooit in de buurt van een stoep komen, en als je een keer een stoep raakte ging m'n instructeur helemaal over de zeik dat z'n velgen er aan gingen..
pfff
Late reactie maar moet toch even..quote:Op zondag 12 juni 2005 11:43 schreef Kaj_A het volgende:
Of is er een nieuwe regel/wet?
Naar mijn weten niet, dus dan zullen ze wel een eigen oefenterrein hebben.
Apart? Hier in Alphen rijden daar een stuk of 4 van rond. (die gele beetles dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:01 schreef rekenwonder het volgende:
Ik heb in deze gelest:
[afbeelding]
Daarvoor reden ze in knalgele Volkswagen Beetles. Toch best apart?
What's wrong with that?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Burner2000 het volgende:
Vorige week zag ik nog een oudere Opel Kadett als leswagen. :lol:![]()
[afbeelding]
Deze lijkt er veel op, maar mist alleen de L
Wat maakt het nou uit waar je in lest... 4 wielen, een stuur en instructeur is all you need... OK hoeft geen brik te zijn, maar of het nou een mercedes of twingo is, maakt geen reet uit.quote:
Het is niet de auto waar ik in les hoor. Volgesn mij hebben ze m niet eens meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit waar je in lest... 4 wielen, een stuur en instructeur is all you need... OK hoeft geen brik te zijn, maar of het nou een mercedes of twingo is, maakt geen reet uit.
Mensen die denken status te ontlenen aan de lesauto waarin ze rijden zijn pas zielig...![]()
Die stond om de hoekquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef tjAb het volgende:
[..]
hehe ja deze ken ik..
das een automaat....
heb daar bij de anwb gelest...in een 323f
Heb medelijde met je! Mn ma heeft zo'n Cruiser, opzich best fijne autotjes, tot dat je ze ergens moet parkeren... Die draaicirkel van dat dingquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:01 schreef rekenwonder het volgende:
Ik heb in deze gelest:
[afbeelding]
Daarvoor reden ze in knalgele Volkswagen Beetles. Toch best apart?
Die gele 1 serie is vast van Louana.. Zie ik veel rijden in de omgeving, en stilstaan in Zevenaar..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef berc het volgende:
ik heb gelest in een opel astra![]()
wel jammer want hier in arnhem rijd ook een peugeot 407 en een gele 1 serie
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Burner2000 het volgende:
Vorige week zag ik nog een oudere Opel Kadett als leswagen. :lol:![]()
[afbeelding]
Deze lijkt er veel op, maar mist alleen de L
Parkeervakken zijn gewoon te kleinquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Heb medelijde met je! Mn ma heeft zo'n Cruiser, opzich best fijne autotjes, tot dat je ze ergens moet parkeren... Die draaicirkel van dat ding![]()
yep, een 1.9 TDI.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef -pinguin- het volgende:
ik leste in een golf 1.8 tdi
kan het meer standaard :s
Mijn Lesauto.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die stond om de hoek
[afbeelding]
lijkt me sterk maargoed. Misschien is jou definitie van een dikke bak wat andersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik reed in een mercedes benz, zo n hele dikke bak
Het ging om een mercedes dus heb et niet over lambo's enzo. Meestal zie je C-klasse en dan vaak 200/220 CDI. Sterker nog ik heb nog nooit een dikke gezien omdat dat gewoon niet rendable is. Vriend van me is rij-instructeur en van hem weet ik dat zo'n dikke bak gewoon niet rendabel is.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Chokeme het volgende:
Wat is jouw definitie van een dikke bak dan ? Een S vindt ik wel redelijk dik hoorOf dacht jij meer aan een Murcielago ofzo ?
Theorie examen kun je dan al doen..quote:Op zondag 12 juni 2005 11:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
óf ze hebben een eigen terrein, of ze zijn niet goed bezig :|
Geen diesel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:45 schreef Electrified het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In zo'n wagen als deze heb ik les gehad, de BMW 120i.
Jammer dat m'n eigen kar niet zo lekker rijdt![]()
Of hij exotisch is voor een leswagen, ik weet het niet. In iedergeval is het de enige rijschool die ik ken die deze wagens gebruikt.
Zo een 155 1.6 (120 pk) heeft meer vermogen dan de gemiddelde les daisel dus zoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef idiotforaliving het volgende:
Ik les in een Alfa Romeo 155 1.6![]()
Ding heeft al 2,60 ton gelopen![]()
Maar als je in gaat voegen en boven de 3500/4000 toeren komt is het wel weer aardig
Volgens mij heb ik die ook wel eens zien rijden, ook met lexus-look achterlichten oid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:00 schreef mx_player het volgende:
hier in de buurt (eindhoven) rijdt ook een enorm foute zwarte golf rond, met sjonnie accesiores. incl. remus regenpijp
Alfa powuhrquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een 155 1.6 (120 pk) heeft meer vermogen dan de gemiddelde les daisel dus zovind ik het niet hoor.
hij doet net alsof hij het niets vindt,zodat hij dan stoer overkomt y0quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een 155 1.6 (120 pk) heeft meer vermogen dan de gemiddelde les daisel dus zovind ik het niet hoor.
Wel lelijk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:58 schreef Molluck het volgende:
Audi A2, niet bepaald exotisch, maar ook niet standaard
Lessen in een Opel Calibraquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit ik zonet op een Pools autoforum te kijken, loopt er daar iemand te pimpen met zn leswagen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier heb je ook opkomst van sjonnie wagens hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:
In Uden rijdt een les-BMW 525 tds uit 1998 die 1 cm van de grond af ligt, 20 inch chrome wielen, spoilers, bumpers weetik veel wat die vent er allemaal op heeft gebouwd. Ramen zijn zo zwart als wat... ik snap niet dat die vent les MAG geven in die pooierbak.... Hij zegt zelf dat ie van 2000 is (kenteken is gewoon van '98) en dat ie 120.000 km heeft gelopen
![]()
Maar blijft voor hem spamquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft geluk dat het ontopic is
gezien zijn zelf aangemaakte topic meer spam dan ontopicquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft geluk dat het ontopic is
hij is nog niet geband, maar ik denk dat het weinig uitmaaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god ook nog een topic aangemaaktDaar ga je de fout in ja
*Jaloers isquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:54 schreef Magic75 het volgende:
les gehad in een dikke audi a3 nieuwste model
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |