zal even de tijd proberen te nemen om zoveel mogelijk te beantwoorden aan vragen in mijn richting.
quote:
Op zondag 12 juni 2005 04:31 schreef livEliveD het volgende:Persoonlijk geloof ik niet zo in een grootschalige verandering anders dan logische veranderingen (andere tijden, dus andere dingen zeg maar). Ik denk wel dat mensen op een gegeven moment meer behoefte gaan krijgen aan spiritualiteit omdat dit gebied steeds meer terrein verliest ergens (aan de wetenschap). Misschien dat meer mensen daardoor spirituele boeken gaan lezen en dus op de hoogte worden gebracht van een eventuele verandering. De tijd zal het leren.
Persoonlijk (Dus mening) denk ik dat mensen meer behoefte krijgen aan spiritueliteit vanwege wat anders. de mens is de wetenschap aan het voorbij gaan en steeds meer mensen beginnen dingen waar te nemen die de wetenschap nog niet in staat is te verklaren. dus dan gaan veel mensen zelf op onderzoek uit en vinden dan de antwoorden die de wetenschap nog niet kan leveren. door middel van onderzoek doen, ieder vanuit zijn eigen ingevings hoek, komt dat uiteindelijk uit bij een geloofs vorm. een vrije religie gebaseerd op waarheden die we in de toekomst steeds meer zullen gaan zien.
@Plae
Van wat ik geleerd heb op het Astrale zit zo goed als overal wel een waarheid. Het astrale gaat over alles in het universum. dus een levensvorm buiten deze planeet daar ken ik al een paar van. Heel veel daarvan zijn op spiritueel niveau al verder dan wij zijn. ze zitten al op een hoger trillings niveau. of ze allemaal "liefdevol" zijn (vind het een kutwoord maar kan geen ander verzinnen die het beter omschrijft) is niet zo. de "greys" die zo wel bekend zijn, zijn dus wetenschappelijk en niet spiritueel aangelegd.
de mens zelf en ook de menselijke wetenschap is nog niet ver genoeg gevorderd, maar dat komt nog wel. dus omdat we nog iets niet wetenschappelijk kunnen bewijzen kan ik ook niks aan doen. dus als je iemand bent die puur op de wetenschap of puur op paranormale zaken toe legt dan kom je kort en bedrogen uit op langer termijn. moet een goede balans vinden
ik ben iemand die meer met het paranormale bezig is en ufo's intereseren me niet zo echt. maar dit is iets wat wel te maken heeft met hetzelfde doel. het bijstaan van het evolueren van de mens.
@Natalie
ik heb ook veel verklaringen proberen te verzinnen en complot theorien. een boer die toestemming geeft aan mensen om overdag, een week lang, aan zo'n cirkel te werken en dan in te bellen naar authoriteiten van "ja ik heb sinds gisteravond opeens zo'n cirkel in mijn tuin liggen". maar ja klinkt allemaal ver gezocht voor 15minutes of fame.
trouwens ik heb weer een paar nieuwe edelstenen aan mijn collectie toegevoegd en zo'n boek gekocht met allerlei info over die dingen. apart om te lezen wat je allemaal met ze kan doen. dat wordt weer experimenteren.
Research en Experimenteren, daar gaat het om
![]()
@Coz
interesante post. veel plaatjes. cirkels zijn inderdaad makkelijk te makken. maar die laatste met die "message" er in. das wel erg letterlijk genomen
![]()
waar haal je die info trouwens vandaan lijkt me interesant om eens wat meer over te lezen.
@muus
1. als je die eerste quote leest dan zie je al meteen het antwoord op je reactie.
"Greys" zijn een hard volkje dat ons van tijd tot tijd bestudeerd. ze zijn erg wetenschappelijk gericht. en nee dat zijn niet de gasten waar ik het over had. ze zijn niet de enige die hier ronddwalen, neem de Vesuvianen bijvoorbeeld.
Dit volkje dat de belangrijke graancirkels op zich neemt zijn niet wetenschappelijk ingesteld. tuurlijk zijn ze ver gevorderd, maar ze zijn meer op spiritueel niveau bezig. Daarom zijn ze ver en ver en verder gevorderd dan wij. maar ze staan ons bij. het is moeilijk om hun aanwezigheid te bewijzen, ze bestaan immers op een hoger tirllings niveau. dit is te vergelijken met de wetenschap die lange tijd geesten e.d. ontkende maar die ze nu opeens wel instaat zijn vast te leggen en te documenteren. sommige mensen konden geesten toen al zien. Zo ook met deze jongens, veel mensen kunnen ze zien maar de wetenschap nog niet.
Waarom presenteer ik het als feit en niet als mening? simpel. zoals met veel dingen doe ik eigen research ernaar en neem niks zomaar aan. ik reis astraal en probeer antwoorden te vinden in de universele bieb/akasha kronieken maakt niet uit hoe je het beestje noemt. het is niets speciaals iedereen kan die antwoorden vinden als ze een beetje moeite doen. maar ipv daarvan blijven ze liever skeptisch en doen er geen fuck aan om het te begrijpen. lekker dom vertrouwen en hopen dat de wetenschap, in zijn huidige vorm, alles weet.
what you want, everyone does it at their own pace. just don't bother me about it
![]()
ik deel gewoon wat ik op het moment weet meer niet. wat jij ermee doet moet jij weten.
@natalie
wat nog een keer?
![]()
ik vond die graancirkels apart en zag er iets in wist niet precies wat. voelde van sommige energie afkomen maar kon het niet plaatsen. die site werd gegeven uit het niets en niks komt zonder reden op je weg. je zult het altijd meteen nodig hebben of in de nabije toekomst. daarom bewaar ik veel tegenwoordig, heb het altijd nodig in korte tijd. dus die site doorgenomen en bekeken en helemaal uit elkaar gehaald. toen wist ik na een tijdje waar ik de energie moest plaatsen.
die bepaalde cirkels zijn mooi en krachtig. ze komen regelmatig in berichten en komen zo in het oog van de simpele mens. niet neerbuigend bedoeld. allerminst, ik ben gewoon niet goed met woorden hehe. het is zo dat het beschikbaar wordt voor iedereen en op een manier dat ze op onderbewuste manier toch de kennis tot zich nemen. vindt ik niet alleen mooi, maar ook effectief gedaan.
die holografische presentaties van die cirkels die zijn nog krachtiger. zo voel ik het wel in ieder geval. nu daar kan ik weer uren naar kijken.
ergens rond september brengt die Josh een boek uit. ben benieuwd wat daar in staat en wat er van waar is en niet. maar zal op zijn minst interesant leesvoer zijn
Skeptisch zijn is goed, maar je kunt het ook overdrijven. daarom moet er in mijn belevenis een goede balans zijn in iedereen tussen blind wetenschappelijk vertrouwen en op paranormaal/spirituele ontwikkeling. kom je een heel stuk verder mee.
[ Bericht 2% gewijzigd door Enyalius op 13-06-2005 12:07:48 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)