Netwerken is coel!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik twijfel nog, meestal is het toch meer eten, drinken en lullen dan tennis kijken. Kan ik ook weer een beetje netwerken. Komen ook altijd "belangrijke" mensen van Den Bosch.
Belangrijk en Den Bosch in één zin?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik twijfel nog, meestal is het toch meer eten, drinken en lullen dan tennis kijken. Kan ik ook weer een beetje netwerken. Komen ook altijd "belangrijke" mensen van Den Bosch.
ah waar woont ze?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef Suijk het volgende:
Overigens een rondje van mijn zusje, ze is 22 geworden vandaag!
Vrouwen vallen meestal op oudere mannenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah waar woont ze?
over iets meer dan een maand ook 22 is
Ni waar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vrouwen vallen meestal op oudere mannen
![]()
Dus waar woont ze ook al weer ?
Mannen ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
Meer info pleasequote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Mijn zus woont vanaf de zomer in Den Bosch.
quote:
Feliquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef Suijk het volgende:
Overigens een rondje van mijn zusje, ze is 22 geworden vandaag!
Is dat je bijnaam in Den Haag?quote:
auw.... dat was de verwachte natuurlijkquote:
Stel je voor, een hool als zwagerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
auw.... dat was de verwachte natuurlijk
ik val op oudere vrouwenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Dus waar woont ze ook al weer ?
Paps hier, maar alles is goed hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
EW![]()
Hoe is het daarbinnen?
Of spreek ik met Paps
Den Haagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Is dat je bijnaam in Den Haag?
Is het nu weer EW of paps?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
![]()
Afspraak 7 Juli, Gelredome?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Appelsientje, ga je backpacken in Australie ?
Maakt dat wat uit, eindresultaat blijft toch 2 blauwe ogenquote:
Nog erger: een psv-er als zwager!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |