Ik moet de Apple fles nog open maken, maar zal je op de hoogte houden van de smaakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lijkt me goed te drinken. Bacardi Razz is trouwens echt geweldig.....!
Geef ze dan weg? Verkoop ze? Of ga tegen je zin daar toch zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
Ga rellen met alle vipsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
ja de eerste tennisrellen in nederlandquote:
Vertel dan op zijn minst de 'topper'quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Die telefoonverhalen... hou op schei uit, ik heb er ook nog wel een paar honderd liggen hier
* -Vaduz- jaloers isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
O is OK, Limon is beter. Ik heb het niet zo op Coco en Vanilla, wel aardig maar niet echt mijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind de Bacardi O niet zo.
En de Limon blijft toch mijn favoriet!
Nou Robbie .... speel dan een keer voor Sinterklaas voor Vaduzquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
<span class="me">* -Vaduz- jaloers is</span>
Wat let je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Klinkt verdomme zeer interessant....
Klinkt inderdaad niet slecht als het all-in isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga in augustus al naar Egypte....quote:
reunie van?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hadden ze me de vorige keer serieus aangeboden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?
* FrankyMcG heeft een half jaar stagegelopen op Curacao.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
reunie van?
neem je ook nieuwe spelers voor feyenoord mee?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga in augustus al naar Egypte....
Geld groeit me niet op mijn rug, eerst maar es kijken wie er van de oude kern ook daar heen willen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |