Nee ken zeker nog wel een paar fokkers uit vriezenveen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:03 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
*edit*, Vriezenveen hier ook, ik dacht dat ik alleen vertegewoordigd was op fok
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Croupouque het volgende:
Kijk; dat je van God houdt kan ik nog wel begrijpen hoor, maar dat je die relicrap-muziek weet te waarderen is iets wat ik me absoluut niet voor kan stellen. Tenzij je een langzame pijnlijke dood door muzikale marteling ziet als iets dat je dichter bij je God brengt, natuurlijk.
ja en Anthraxx ook, als je alleen Swahili spreekt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]gospel muziek is heel verschillend, net als 'gewone muziek'. U2 is trouwens ook gospel.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Croupouque het volgende:
Kijk; dat je van God houdt kan ik nog wel begrijpen hoor, maar dat je die relicrap-muziek weet te waarderen is iets wat ik me absoluut niet voor kan stellen. Tenzij je een langzame pijnlijke dood door muzikale marteling ziet als iets dat je dichter bij je God brengt, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Nog even en dan is het podium in het Gelredome weer gevuld met superartiesten.
Rachael Lampa, Paul Colman en de Newsboys gaan samen met ons zorgen dat het dak eraf gaat!
[..]
Vind ik ook, voor iedere groep moet er iets zijn waar je je op kunt verheugen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en ik uit Vriezenveen maar ook helemaal niets voor mij
maar toch leuk dat zoiets nog bestaat.
Ja ik ook laatste jaar nou.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef CoolyBoy het volgende:
Asmooh
*edit*
ROC van Rhijn college te Almelo.
gek hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is er iemand nu heel druk bezig met het registreren van een nick
Ja sorry hoor, maar ik wist binnen een minuut wat je andere nick wasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
gek hefok/tweak mensjes moet je maar zekere voor t onzekere nemen
Ja, dat weet ik ook wel.quote:
ircers van #fok weten het al 2 jaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik wist binnen een minuut wat je andere nick wasEn ik ben niet eens een twiekert!
Ik bedoel maar te zeggen dat het dus kul is om je andere naam niet te willen posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ircers van #fok weten het al 2 jaar?
dat is jou mening?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Stevie Wonder is ook gospel, maar dát draaien ze niet bij de EO. Enkel poep, en af en toe een nummer van U2.
En dan alleen de slappe nummertjes... Een beetje goeie gitaar zit er vast niet in... Maar goed, ik zap de EO vaak weg eigenlijk. Was vroeger altijd EO op 3FM op zondagavond als ik van mijn ouders naar huis reed. Op de een of andere manier was dat nooit aantrekkelijk genoeg om geen cd te pakken.quote:
ik zie mensen nog wel voor aan om dan de nick op forum te reggen om dan te klooienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat het dus kul is om je andere naam niet te willen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |