Ja ik ook laatste jaar nou.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef CoolyBoy het volgende:
Asmooh
*edit*
ROC van Rhijn college te Almelo.
gek hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is er iemand nu heel druk bezig met het registreren van een nick
Ja sorry hoor, maar ik wist binnen een minuut wat je andere nick wasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
gek hefok/tweak mensjes moet je maar zekere voor t onzekere nemen
Ja, dat weet ik ook wel.quote:
ircers van #fok weten het al 2 jaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik wist binnen een minuut wat je andere nick wasEn ik ben niet eens een twiekert!
Ik bedoel maar te zeggen dat het dus kul is om je andere naam niet te willen posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ircers van #fok weten het al 2 jaar?
dat is jou mening?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Stevie Wonder is ook gospel, maar dát draaien ze niet bij de EO. Enkel poep, en af en toe een nummer van U2.
En dan alleen de slappe nummertjes... Een beetje goeie gitaar zit er vast niet in... Maar goed, ik zap de EO vaak weg eigenlijk. Was vroeger altijd EO op 3FM op zondagavond als ik van mijn ouders naar huis reed. Op de een of andere manier was dat nooit aantrekkelijk genoeg om geen cd te pakken.quote:
ik zie mensen nog wel voor aan om dan de nick op forum te reggen om dan te klooienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat het dus kul is om je andere naam niet te willen posten.
Neuh...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ik zie mensen nog wel voor aan om dan de nick op forum te reggen om dan te klooien
of heb ik teweinig vertrouwen?
Die kon geen kaartjes meer krijgen. Kut EO!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:18 schreef Viperdesign het volgende:
Komt God ook ?
Ook niet via voorrondes zoals Liverpool?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die kon geen kaartjes meer krijgen. Kut EO!
Die reistijden ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat jij die 'relicrap-muziek' niet kan waarderen moet je ff hier kijken en luisteren, en dan zeggen of je gospel nog steeds 'relicrap-muziek' vindt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Stevie Wonder is ook gospel, maar dát draaien ze niet bij de EO. Enkel poep, en af en toe een nummer van U2. Dat laatste is een beetje een tautologie.
Ga dr naar toe, kun je het zelf zien (of niet).quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:18 schreef Viperdesign het volgende:
Komt God ook ?
zou jij als mod niet beter moeten weten met zulke reacties?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jep. Meld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Omdat jij die 'relicrap-muziek' niet kan waarderen moet je ff hier kijken en luisteren, en dan zeggen of je gospel nog steeds 'relicrap-muziek' vindt.
Schijnt uitverkocht te zijn vernam ik net.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ga dr naar toe, kun je het zelf zien (of niet).
Defineer "zulke".quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
zou jij als mod niet beter moeten weten met zulke reacties?
't Is geen R&P hier.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
zou jij als mod niet beter moeten weten met zulke reacties?
Ja, Bert van Leeuwen neemt z'n familie mee...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Schijnt uitverkocht te zijn vernam ik net.
lijkt me juist coolquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:25 schreef VeX- het volgende:
Mijn zusje gaat meehelpen organiseren. Mij lijkt het niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |