das waar, ik ga ook zo over 5/10 min slapen denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Lizz-n het volgende:
LoD het was beter geweest dat je dit topic eerder had geopend, want het is morgen al, dus de meeste die er naar toe gaan liggen nu al lekker te slapen.
En trouwens ik ga niet. Maar misschien ooit, als ik tijd heb...![]()
Jij wel, maar ze weten daar toch dat jij niet komtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:58 schreef JaWi het volgende:
Mag je blowen daar?
Not gonna happen. Dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:58 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
iIk heb een mail verstuurt naar forum@fok.nl voor een nickchange. aangezien ik dit beetje zat begin te worden :-/
Volle agendaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef JaWi het volgende:
Owh, ik kom niet. Op zaterdag doe ik alles wat god verboden heeft.
Fijn is dat, dus moet ik de rest van de tijd dat ik op fok zit bij elke topic die ik plaats van die rot reacties krijgen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Not gonna happen. Dat kan ik je nu al vertellen.
Dat is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Fijn is dat, dus moet ik de rest van de tijd dat ik op fok zit bij elke topic die ik plaats van die rot reacties krijgen?
Verplaats je nu de schuld naar FOK! toe?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Fijn is dat, dus moet ik de rest van de tijd dat ik op fok zit bij elke topic die ik plaats van die rot reacties krijgen?
Je kunt ook net zoals 2 jaar geleden, weer de lord of darkness worden en vel anti-god worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
en ik uit Vriezenveen maar ook helemaal niets voor mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom uit Rijssen maar ga toch maar niet, is helemaal niks voor mij.
Wen er maar vast aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Wat wil je dan? Lord of Lightness?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Je kun ook gewoon niet reageren op die reactiesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ik ga mijn vaste nick hier niet zo melden, aangezien ik mensen op fok dr nog wel voor aanzie om die nick dan te reggenquote:
Euhm nee, want ik ben Christelijk opgevoed.. en deze nick en van 2000 - 2003 was een stuk van mn leven waar ik alleen maar fouten heb gemaakt en niks goeds gedaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:03 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je kunt ook net zoals 2 jaar geleden, weer de lord of darkness worden en vel anti-god worden.
Probleem opgelost.
*edit*, Vriezenveen hier ook, ik dacht dat ik alleen vertegewoordigd was op fok
5 seconden rondkijken op de link uit je sig en je profiel hier zegt me dat het met een A begintquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ik ga mijn vaste nick hier niet zo melden, aangezien ik mensen op fok dr nog wel voor aanzie om die nick dan te reggen
Op zo'n moment is de dood natuurlijk wel een bevrijding...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Croupouque het volgende:
Kijk; dat je van God houdt kan ik nog wel begrijpen hoor, maar dat je die relicrap-muziek weet te waarderen is iets wat ik me absoluut niet voor kan stellen. Tenzij je een langzame pijnlijke dood door muzikale marteling ziet als iets dat je dichter bij je God brengt, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |