Ik was er maar drie dagenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:46 schreef Pippi het volgende:
Ik mis iets in je reisverslag...
Een parachutesprong!![]()
Terschelling toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef kless het volgende:
IETS met oerol festival... moet op ander eiland zijn toch?
Nee, dat heeft ze niet. Maar het maakt het wel leesbaarderquote:Op zondag 12 juni 2005 12:23 schreef harlingen het volgende:
Heb je voor het eerst ontdekt dat je smiley's kan gebruiken?
Da's dus niet echt een aanraderquote:Wat betreft parachute springen:
Je brevet halen om parachute te springen kost 600 euro. Dan maak je 20 sprongen. Vervolgens moet je om je brevet te behouden 4 keer per jaar springen, dat kost 35 euro per keer.
En het Texel Blues festival.quote:
Nee, dat vonden we net ff niks.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Zijn jullie in Oosterend nog naar het juttersmuseum geweest?
.. en niet te vergeten: het Tevoko buitentoernooi.quote:
Ben ik ooit een keer met een Fokker naartoe gevlogen vanaf Schipholquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, dat vonden we net ff niks.
Overigens vond ik het wel mooi dat Texel een vliegveld heeft
Dat is dus in Oudeschild, zo'n 200 meter voor mijn huisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Je kan ook een duo-sprong maken. Dat kost een stuk minder.Of alleen een rondvlucht boven het eiland. De prijzen daarvan vielen best mee. Maar dan praat ik wel over 15 jaar terug of zo.
Zijn jullie in Oosterend nog naar het juttersmuseum geweest?
Tja, jij woont dichter bij, maar ik zit weer dichter bij de havenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat is dus in Oudeschild, zo'n 200 meter voor mijn huis
He bolle, jij hoort op school te zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, jij woont dichter bij, maar ik zit weer dichter bij de haven![]()
Oh en als je texel nu al druk vond, moet je in de zomer eens komen...
Ik zit op school... Net Nederlands mondeling gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
He bolle, jij hoort op school te zitten.
Moet hij om acht uur op school zijn voor z'n mondeling, terwijl hij voor de rest de eerste twee uur vrij hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zit op school... Net Nederlands mondeling gehad![]()
Klikt lachen, hoe duur was die?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ik ben een paar weken terug op Texel geweest, we zaten bij een boer in een huisje. Die had zijn schuur verbouwd en daar een appartement van gemaakt. Het heette geloof ik 'De Oorsprong', het was vlakbij Cocksdorp. Ik ga er zeker nog wel een keer terug, Texel heeft me hart gestolen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef 513.guzzstyle het volgende:
maar iedereen zegt gewoon fonteins-snol
Uhhh, Oudeschild. Dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef errrrr het volgende:
Dat is dus in Oudeschild, zo'n 200 meter voor mijn huis
Voor een paar pilsjes doe ik het graag voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef 513.guzzstyle het volgende:
leuk verslag, misschien als weer een keer terugkomt, moet je een texelse fokker als reisleider aanstellen. dr zijn stuk of wat plekken op texel die wel de moeite ijn om te bekijken. maar niet bekend zijn voor de toerist.
Ik zeg toch echt fonteins-nol, alleen dan met een korte pause, dus zegmaar tussen nol/snol in!quote:oh ja
je schrijft misschien fonteins-nol
maar iedereen zegt gewoon fonteins-snol
Hij ging vorige week ook ieder half uur, maar het is toch geen vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rond de vakanties vaart de bootdienst altijd om het halve uur. In het laagseizoen inderdaad om het uur.
Dan was het vast een Duits vakantieweekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
Hij vaarde vorige week ook ieder half uur, maar het is toch geen vakantie
Zodra er kans is op een wachttijd, zoals de wisseldagen maandag/vrijdag, worden er extra boten ingezet. In de echte drukke periode kan de wachtijd namelijk nog steeds best wel oplopen... Varen ze tot 's avonds een uur of 12 door etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij vaarde vorige week ook ieder half uur, maar het is toch geen vakantie
Ik ben er tussen dinsdag en donderdag geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zodra er kans is op een wachttijd, zoals de wisseldagen maandag/vrijdag, worden er extra boten ingezet. In de echte drukke periode kan de wachtijd namelijk nog steeds best wel oplopen... Varen ze tot 's avonds een uur of 12 door etc.
Afgelopen weekend was de Ronde van Texel, daarom voeren ze vorige week vaak met twee boten. Het ligt een beetje aan de drukte, maar in het hoogseizoen varen ze overdag eigenlijk altijd wel om het half uur.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben er tussen dinsdag en donderdag geweestEn toen vaarde er ieder half uur een boot.
Overigens ging er op woensdag alleen maar op het hele uur een boot... Heel vaag.
Is de Toekomst niet wat voorheen de Metro was?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
De Toekomst, grootste disco van Texel, 5 euro entree en muntjessysteem. Persoonlijk hou ik er niet van, kille sfeer, kutmuziek en onnodig duur.
Ik heb geen discotheek gezien op Texelquote:Op maandag 20 juni 2005 05:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is de Toekomst niet wat voorheen de Metro was?
Ben je op de verkeerde plekken geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb geen discotheek gezien op Texel![]()
Nee, zie ook lulverhaal hieronder:quote:Op maandag 20 juni 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb geen discotheek gezien op Texel![]()
Metro bestaat niet meerquote:Op maandag 20 juni 2005 05:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je op de verkeerde plekken geweest
De Metro was een ontzettende kuttent qua publiek en muziek. Het enige goede dat ik me ervan kan herinneren is dat er één deur was aan de binnenkant die uitkwam op een rock café. En DAT was wel een relaxte toko!
En tja.. "discotheek" zal ik dan maar zeggen...
Ik ben bij Ecomare geweest toen ze een kleine zeehond wilden vangen (in kist doen) om weer uit te zetten in de natuur. Erg lief zeehondje natuurlijk, tot de vang-meneer in de buurt komt om te pakken... Wat een tanden en wat een mega grote mond.. Dan zijn ze ineen toch minder lief hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:33 schreef inkie1010 het volgende:
Leuk verslag!!!! Ik ben nog nooit op Texel geweest, wel op Schiermonnikoog, 1 dagje, maar vond het zeer de moeite waard. Enne zeehondjes blijven natuurlijken schaapjes vink ook lief
Jij hebt het nog niet allemaal gezien, check dit maar even: Hét OSG de Hogeberg Slowchattopic #100 FEEST!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Kiwitje het volgende:
By the way... Ik woon op Texel (please don't ask!) en heb het toch wel gezien... Ik maak mijn school af (nog 2 jaar vwo) en gan dan ver ver weg, "de bewoonde wereld in". Het meest negatieve aan Texel (voor mij+(veel) leeftijdgenoten) is de boot.. Je zit gevangen op een eiland! Positief is wel de natuur, vooral als je een tijdje niet op Texel bent geweest is de lucht lekker schoon en........ Je ziet er sterren! (in tegenstelling tot Amsterdam en omgeving.. verder weet ik eigenlijk niet.. maar denk dat je op de meeste plaatste in Nederland niet zo mooi sterren kunt zien als op Texel (mits het neit bewolkt is).
Een boeiend verhaal en bovendie een nuttige post![]()
Bedank voor de aandacht![]()
Is er eik wel een middelbare school op Texel? Ik weet niet hoeveel jeugd er is en hoe rendabel een school (met ook nog vwo) is nl... Overigens moet je na het VWO wel van het eiland af, wil je verder kunnen studerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Kiwitje het volgende:
By the way... Ik woon op Texel (please don't ask!) en heb het toch wel gezien... Ik maak mijn school af (nog 2 jaar vwo)
Ja, middelbare schoo. vmbo havo en vwo, ongeveer 900 leerlingen. En uiteraard moet je daarna van het eiland af, dat is ook het leuke eraanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is er eik wel een middelbare school op Texel? Ik weet niet hoeveel jeugd er is en hoe rendabel een school (met ook nog vwo) is nl... Overigens moet je na het VWO wel van het eiland af, wil je verder kunnen studerenWaarbij thuiswonen me sowieso geen optie lijkt, Amsterdam is nog best ver.
Het lijkt me dat je je wereld inderdaad wel eens wil verbreden daarnaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, middelbare schoo. vmbo havo en vwo, ongeveer 900 leerlingen. En uiteraard moet je daarna van het eiland af, dat is ook het leuke eraan![]()
Mijn vriend woont in Purmerend, update: woonde in Purmerend, waar ik bijna ieder weekend heen ging. Dat is erg goed te doen. Nu woont (en studeert) hij in Maastricht (!!!) wat iets wat verder is (:Y) Ben er een keer heen geweest tot nu toe (hij zit er pas 4 dagen ofzo) en het is echt ver en lang reizen. Hoe dan ook: het komt allemaal best wel goed.quote:
Hij zit nú al in Maastrichtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef Kiwitje het volgende:
Mijn vriend woont in Purmerend, update: woonde in Purmerend, waar ik bijna ieder weekend heen ging. Dat is erg goed te doen. Nu woont (en studeert) hij in Maastricht (!!!) wat iets wat verder is (:Y) Ben er een keer heen geweest tot nu toe (hij zit er pas 4 dagen ofzo) en het is echt ver en lang reizen. Hoe dan ook: het komt allemaal best wel goed.
Mwah, hij heeft gewoon zijn huisje een beetje op orde gebracht zodat hij daar na de vakantie gewoon in kanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hij zit nú al in MaastrichtWat doettie, z'n kamer reserveren voordat iemand anders intrek neemt
...
Whieeee is Texels voor...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:06 schreef Kiwitje het volgende:
Mwah, hij heeft gewoon zijn huisje een beetje op orde gebracht zodat hij daar na de vakantie gewoon in kan. Erg leuk daar trouwens, echt whieeee
![]()
Ik snap nu dat slowchattopic pasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:17 schreef Kiwitje het volgende:
Mijn school heet (ook) De Hogeberg en die is toch 2 verdiepingen hoog hoor!
Ehm... Tell me!quote:
http://forum.fok.nl/topic/724829quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:24 schreef Kiwitje het volgende:
Ehm... Tell me!
(Heb wel een bepaald beeld bij 'slowchat' maar dat kan misschien afwijken, dus als je mij wilt inwijden...)
Prima tent hoor de Toekomst in de zomer. Zit dus in zomer ook het liefst daar.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
De Toekomst, grootste disco van Texel, 5 euro entree en muntjessysteem. Persoonlijk hou ik er niet van, kille sfeer, kutmuziek en onnodig duur.
muziek idd veeels te hardquote:Wijsneus, tent die altijd helemaal vol zit. Hier moet je ook niet heen voor een goed gesprek, muziek staat tiefushard. Persoonlijk vind ik het een leuke tent, ondanks dat de helft van het publiek 25+ is. Muziek is prima.
Is helemaal niks mis met het speelkwartier. Zit daar vaak genoeg na mijn werk hopsakee uit de snackbar gelijk ff voorpilsen in het speelkwartier. Leeftijd ligd daar ook zeker wel hoger als 15+quote:Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef NerdoNielso het volgende:
speelkwartier (15+) etc. Leuk om goedkoop voor te drinken / shotjes nemen, maar verder moet je er niet te veel komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |