Ik zit op school... Net Nederlands mondeling gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
He bolle, jij hoort op school te zitten.
Moet hij om acht uur op school zijn voor z'n mondeling, terwijl hij voor de rest de eerste twee uur vrij hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zit op school... Net Nederlands mondeling gehad![]()
Klikt lachen, hoe duur was die?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ik ben een paar weken terug op Texel geweest, we zaten bij een boer in een huisje. Die had zijn schuur verbouwd en daar een appartement van gemaakt. Het heette geloof ik 'De Oorsprong', het was vlakbij Cocksdorp. Ik ga er zeker nog wel een keer terug, Texel heeft me hart gestolen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef 513.guzzstyle het volgende:
maar iedereen zegt gewoon fonteins-snol
Uhhh, Oudeschild. Dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef errrrr het volgende:
Dat is dus in Oudeschild, zo'n 200 meter voor mijn huis
Voor een paar pilsjes doe ik het graag voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef 513.guzzstyle het volgende:
leuk verslag, misschien als weer een keer terugkomt, moet je een texelse fokker als reisleider aanstellen. dr zijn stuk of wat plekken op texel die wel de moeite ijn om te bekijken. maar niet bekend zijn voor de toerist.
Ik zeg toch echt fonteins-nol, alleen dan met een korte pause, dus zegmaar tussen nol/snol in!quote:oh ja
je schrijft misschien fonteins-nol
maar iedereen zegt gewoon fonteins-snol
Hij ging vorige week ook ieder half uur, maar het is toch geen vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rond de vakanties vaart de bootdienst altijd om het halve uur. In het laagseizoen inderdaad om het uur.
Dan was het vast een Duits vakantieweekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
Hij vaarde vorige week ook ieder half uur, maar het is toch geen vakantie
Zodra er kans is op een wachttijd, zoals de wisseldagen maandag/vrijdag, worden er extra boten ingezet. In de echte drukke periode kan de wachtijd namelijk nog steeds best wel oplopen... Varen ze tot 's avonds een uur of 12 door etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij vaarde vorige week ook ieder half uur, maar het is toch geen vakantie
Ik ben er tussen dinsdag en donderdag geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zodra er kans is op een wachttijd, zoals de wisseldagen maandag/vrijdag, worden er extra boten ingezet. In de echte drukke periode kan de wachtijd namelijk nog steeds best wel oplopen... Varen ze tot 's avonds een uur of 12 door etc.
Afgelopen weekend was de Ronde van Texel, daarom voeren ze vorige week vaak met twee boten. Het ligt een beetje aan de drukte, maar in het hoogseizoen varen ze overdag eigenlijk altijd wel om het half uur.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben er tussen dinsdag en donderdag geweestEn toen vaarde er ieder half uur een boot.
Overigens ging er op woensdag alleen maar op het hele uur een boot... Heel vaag.
Is de Toekomst niet wat voorheen de Metro was?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
De Toekomst, grootste disco van Texel, 5 euro entree en muntjessysteem. Persoonlijk hou ik er niet van, kille sfeer, kutmuziek en onnodig duur.
Ik heb geen discotheek gezien op Texelquote:Op maandag 20 juni 2005 05:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is de Toekomst niet wat voorheen de Metro was?
Ben je op de verkeerde plekken geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb geen discotheek gezien op Texel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |