Ik ook! (en verder?) Ik een 2800+ en 1 gig geheugen...quote:
3,08 ghz en 512mb geheugenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook! (en verder?) Ik een 2800+ en 1 gig geheugen...
Hmm, misschien ook maar eens de shadows op high zetten..
Teamspeak is een los programma. De ingebouwde VOIP (Voice Over IP) werkt ook, heb al regelmatig op een server nadat ik een squadje joinde heftige gesprekken van oerengelse mensen gehoordquote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Teamspeak zit nog niet in de demo voor zover ik weet.
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef IntruderAlert het volgende:
Moest wel de 77.30 drivers instaleren die bij de demo zaten want met de laatste van nvidia (71.xx) had ik een glitch in de graphics. De grond werdt niet goed geshade. Alles waar een voorwerp op stond werdt een donker vierkant.
waarschijnlijk omdat Nvidia nog niet klaar is met testen. Hij werkt bij mij prima hoor, zelfs KOTOR2 loopt er weer wat soepeler door.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?
Tja dat dacht ik ook. eerst. Toen toch maar billen bij elkaar ogen dicht en op de install knop gedrukt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?
Aha. dus dat VOIP werkt als je een squad ingaat. Nou dan zal ik mijn mic maar weer eens configureren.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Teamspeak is een los programma. De ingebouwde VOIP (Voice Over IP) werkt ook, heb al regelmatig op een server nadat ik een squadje joinde heftige gesprekken van oerengelse mensen gehoord
Valt wel mee, Roger Wilco was geloof ik iets van 150 bytes/seconde.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Aha. dus dat VOIP werkt als je een squad ingaat. Nou dan zal ik mijn mic maar weer eens configureren.
Trekt dat trouwens veel bandbreedte? Of valt dat wel mee i.v.m. lag en zo.
Persoonlijk zou ik eerder een betere chip nemen met minder geheugen voor t zelfde geld.. Een 9800 PRO met 128mb bijvoorbeeld.. Veel in prijs schelen die dingen toch niet en de performance is een stuk beter van die 9800quote:Op maandag 13 juni 2005 17:45 schreef JK het volgende:
Zou het een beetje draaien op een ATI Radeon 9600 PRO 256mb ? Geen zin om een shitload aan geld uit te geven voor maar 1 spel wat ik op de PC speel.![]()
Het is behoorlijk wennen inderdaad, vind het niet echt gweldig werken om eerlijk te zijn. Als is dat spotted wel heel erg fijn, zeker omdat je dan de tegenstander op de radar krijgt.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef jacco het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe interface die achter de Q schuil gaat. Vind het wel even wennen ipv de functie toetsen.
Commander kan met T klooien, ik weet niet of de normale soldaat dat ook kanquote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef jacco het volgende:
Hoe zit het btw met dat commander gedoe? en hoe kan je die artilerie afvuren?
Voor de rest een erg gaaf spel... ga maar weer ff spelen
*Videoquote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hier crashed ie gelijk na het opstarten weer terug naar de desktop.
Kan dat liggen aan me VC?
het is een ati mobility radeon 7000 IGP.
Scheelt idd maar 20 euro ofzo... dan ga ik daar wel even wat geld voor opzij leggen. Heb nog een berg console games die ik verkoop.. als die weg zijn kan ik mooi die kaart kopen... geen zin om nu 'extra' geld uit te geven deze maand.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik eerder een betere chip nemen met minder geheugen voor t zelfde geld.. Een 9800 PRO met 128mb bijvoorbeeld.. Veel in prijs schelen die dingen toch niet en de performance is een stuk beter van die 9800
Uhm zat net op een italiaanse server.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
waar zitten jullie te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |