Ik ook! (en verder?) Ik een 2800+ en 1 gig geheugen...quote:
3,08 ghz en 512mb geheugenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook! (en verder?) Ik een 2800+ en 1 gig geheugen...
Hmm, misschien ook maar eens de shadows op high zetten..
Teamspeak is een los programma. De ingebouwde VOIP (Voice Over IP) werkt ook, heb al regelmatig op een server nadat ik een squadje joinde heftige gesprekken van oerengelse mensen gehoordquote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Teamspeak zit nog niet in de demo voor zover ik weet.
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef IntruderAlert het volgende:
Moest wel de 77.30 drivers instaleren die bij de demo zaten want met de laatste van nvidia (71.xx) had ik een glitch in de graphics. De grond werdt niet goed geshade. Alles waar een voorwerp op stond werdt een donker vierkant.
waarschijnlijk omdat Nvidia nog niet klaar is met testen. Hij werkt bij mij prima hoor, zelfs KOTOR2 loopt er weer wat soepeler door.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?
Tja dat dacht ik ook. eerst. Toen toch maar billen bij elkaar ogen dicht en op de install knop gedrukt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?
Aha. dus dat VOIP werkt als je een squad ingaat. Nou dan zal ik mijn mic maar weer eens configureren.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Teamspeak is een los programma. De ingebouwde VOIP (Voice Over IP) werkt ook, heb al regelmatig op een server nadat ik een squadje joinde heftige gesprekken van oerengelse mensen gehoord
Valt wel mee, Roger Wilco was geloof ik iets van 150 bytes/seconde.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Aha. dus dat VOIP werkt als je een squad ingaat. Nou dan zal ik mijn mic maar weer eens configureren.
Trekt dat trouwens veel bandbreedte? Of valt dat wel mee i.v.m. lag en zo.
Persoonlijk zou ik eerder een betere chip nemen met minder geheugen voor t zelfde geld.. Een 9800 PRO met 128mb bijvoorbeeld.. Veel in prijs schelen die dingen toch niet en de performance is een stuk beter van die 9800quote:Op maandag 13 juni 2005 17:45 schreef JK het volgende:
Zou het een beetje draaien op een ATI Radeon 9600 PRO 256mb ? Geen zin om een shitload aan geld uit te geven voor maar 1 spel wat ik op de PC speel.![]()
Het is behoorlijk wennen inderdaad, vind het niet echt gweldig werken om eerlijk te zijn. Als is dat spotted wel heel erg fijn, zeker omdat je dan de tegenstander op de radar krijgt.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef jacco het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe interface die achter de Q schuil gaat. Vind het wel even wennen ipv de functie toetsen.
Commander kan met T klooien, ik weet niet of de normale soldaat dat ook kanquote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef jacco het volgende:
Hoe zit het btw met dat commander gedoe? en hoe kan je die artilerie afvuren?
Voor de rest een erg gaaf spel... ga maar weer ff spelen
*Videoquote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hier crashed ie gelijk na het opstarten weer terug naar de desktop.
Kan dat liggen aan me VC?
het is een ati mobility radeon 7000 IGP.
Scheelt idd maar 20 euro ofzo... dan ga ik daar wel even wat geld voor opzij leggen. Heb nog een berg console games die ik verkoop.. als die weg zijn kan ik mooi die kaart kopen... geen zin om nu 'extra' geld uit te geven deze maand.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik eerder een betere chip nemen met minder geheugen voor t zelfde geld.. Een 9800 PRO met 128mb bijvoorbeeld.. Veel in prijs schelen die dingen toch niet en de performance is een stuk beter van die 9800
Uhm zat net op een italiaanse server.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
waar zitten jullie te spelen
BF2 maakt gebruik van pixelshaders 1.4, als je videokaart daar niet aan voldoet crasht het spel gewoon. Het is niet zo van "oh, hij voldoet niet aan de eisen, dus mogen ze niet spelen".quote:Op maandag 13 juni 2005 19:22 schreef Roellio het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de systeemeisen belachelijk vind. Dat een spel traag is is 1 ding, maar expres compleet laten crashen omdat een pc niet aan de specs voldoet is erg sneu.
Een 9800 Pro op de kop zien te tikken, kost je ¤140 ofzo. Als je wat langer vooruit wilt moet je een 6600GT kopen (rond de ¤200).quote:Op maandag 13 juni 2005 17:45 schreef JK het volgende:
Tijd op mn Geforce 4MX eens te vervangen voor een ander videokaartje die het wel aan kan... gister BF2 demo gespeeld bij m'n zwager... mooi spel... must have
Ik heb alle specs om het spel perfect te kunnen draaien op de videokaart na...
Zou het een beetje draaien op een ATI Radeon 9600 PRO 256mb ? Geen zin om een shitload aan geld uit te geven voor maar 1 spel wat ik op de PC speel.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:14 schreef jacco het volgende:
Heeft er ook al iemand met die raketten gevuurd waarbij je ze met de camera kan besturen?
Ik heb nu een FX5200 en om deze game ga ik een 6600GT kopenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:01 schreef TiGG het volgende:
Dus EA games gaat er weer voor zorgen dat alle fijne mensen die nu een mooie videokaart hebben een nieuwe moeten kopen?![]()
Lijkt een beetje alsof ze een dealtje hebben met de fabrikanten van de videokaarten, zo van 'als wij ervoor zorgen dat onze game alleen werkt met de nieuwe kaarten krijgen jullie weer lekker geld binnen' en daar zal vast voor ome EA ook nog wel een leuk dealtje in zitten.![]()
Ik vind het ronduit achterlijk dat je de demogame niet kan spelen terwijl je nog een goed functionerende kaart hebt die in vrijwel alle andere games (halflife2, guildwars enz.) wel gewoon ondersteund wordt.
Vidn wat je wilt, maar aan ome EA wil ik zeggen, wat mij betreft hebben jullie afgedaan als er in de final zelf geen ondersteuning is voor de wat oudere hardware.![]()
(en ja ik heb de fix geprobeerd, met dat rotte framework, en nee het werkte niet.)
Specs: GF4 Ti4200, P4 3GHZ, 1GB DC.
Of een 6800LE? prijs lijstjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:06 schreef SwordMen het volgende:
[..]
Ik heb nu een FX5200 en om deze game ga ik een 6600GT kopen![]()
Daar gaat 185 euro.
Nog nooit een videokaart zo duur gekocht, tja voor deze keer dan. Hoop dat het beeld super eruit gaat zien net of ik in Irak bent
Hmmm, dat is voo mij dus ook wel een oplossingquote:Op maandag 13 juni 2005 22:59 schreef Varr het volgende:
Ik heb een 2e hands 9800PRO gekocht voor 80 euro, niet duur om weer up to date te zijn.
1800XP
512DDR
GF4MX ----> Radeon 9800PRO
Draait als een zonnetje, medium settings, vieuw range 100%, 2x AA
Hangt er vanaf hoeveel Watt je power supply is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef Takje het volgende:
En hoe zit dat met eventuele voeding van de 9800 pro? Ik heb er nu een Geforce 4 Ti4200 inzitten. Wordt het niet te warm dan of kan mijn pc het gewoon aan?
AMD XP2000+
1024 MB RAM
Wat voor pc heb jij dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:05 schreef Maud_Dib het volgende:
Maar het ziet er allemaal erg gelikt uit.
Niemand die dat ook heeft gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:57 schreef Calella het volgende:
Ik heb de demo en na wat singeplay wilde ik online gaan, maar hij blijft op "Creating Account" hangen...
Wat doe ik fout?
Neen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef Takje het volgende:
Gevonden: ik heb een Kapara midi atx pc-308 met 300 watt
Dit gaat problemen geven met de ATI 9800 pro 128 mb?
Ik heb gister zelfs een 4e account aangemaakt, geen problemen daarmee. Kan me wel voorstellen dat ie dat net via een ander portje ofzo doet, maar hij moet na zo'n 30 sec. op creating account te staan gewoon doorspringen naar t main menu, ingelogd en welquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:29 schreef Xante het volgende:
[..]
Neen.![]()
Werkt prima, de 9800 Pro is (qua stroomvreten) niet zo heel zwaar.
Ik heb het ook gehad, maar als er staat creating account, dan klik je 1 keer, dan back, retrieve account, vul die zooi in die je hebt ingevuld om een account te maken en voilá, hij doet hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |