Unusual high trafficquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
Raar trouwens dat Download.com hem nu ook al aanbied. Hij was toch Gamespot exclusive?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
Nog maar 2.5 uur wachten met deze snelheid
Op gamespot wordt die link gegeven... dus weet het ook niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Raar trouwens dat Download.com hem nu ook al aanbied. Hij was toch Gamespot exclusive?
Of op het verkeerde knopje drukkenquote:
wat een schrale bedoeling dat de hele wereld een demo van 3 servers moet halenquote:
Wil je die demo aub aub aub misschien sharen via bittorrent?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat een schrale bedoeling dat de hele wereld een demo van 3 servers moet halen![]()
wat een prutsers spread die demo gewoon over alle gamesites nonde.
Ik heb een upload van 40KB/squote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wil je die demo aub aub aub misschien sharen via bittorrent?![]()
Dan ben je vanavond de held van FOK!Games.![]()
Gamespot heeft voor dat grapje denk ik wel een paar centjes voor betaald aan EA.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat een schrale bedoeling dat de hele wereld een demo van 3 servers moet halen![]()
wat een prutsers spread die demo gewoon over alle gamesites nonde.
en vervolgends heeft heel de wereld een schurft aan gamespot omdat ze het niet voor elkaar hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Gamespot heeft voor dat grapje denk ik wel een paar centjes voor betaald aan EA.
Maar mogen andere sites die demo aanbieden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:33 schreef nlboy het volgende:
Hou www.filerush.com in de gaten, want dat is DE download plek voor patches, demo's, etc.
(via bittorrent)
Download.com mag het..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar mogen andere sites die demo aanbieden?
Ik ben m aan het installerenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef nlboy het volgende:
Ja het is geen exclusive voor Gamespot (zij mogen eerder de demo aankondigen)
nog een mirror: http://files.filefront.co(...)6589;;/fileinfo.html
waarom is die download kleiner?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef nlboy het volgende:
Ja het is geen exclusive voor Gamespot (zij mogen eerder de demo aankondigen)
nog een mirror: http://files.filefront.co(...)6589;;/fileinfo.html
woei deze gaat wel fullspeed..... Nogquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:41 schreef nlboy het volgende:
Als je die download krijg je als het goed is 500 MB te zien.
bij mij gewoon 546quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:42 schreef nlboy het volgende:
Ik download nu via Filefront een 501.8 MB demo.
Blijft bij mij hangen rond de 200 kb/psquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:46 schreef Jebus het volgende:
shit langzaam maar zeker zakt de DL snelheid op filefront
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef BMH het volgende:
werkt niet NLboy
Als het goed is kan je via zo wel downloaden.quote:ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/
Doet het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:51 schreef nlboy het volgende:
Speciaal voor de Nederlanders GOT/FOK'ers! onder ons: ftp://ftp.snt.utwente.nl/(...)ield_2_Demo_GC-1.zip
Misschien heeft het een maximum aan users bereiktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is kan je via zo wel downloaden.![]()
Moet je op kunnen inloggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is kan je via zo wel downloaden.![]()
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/battlefield2/demo/quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien heeft het een maximum aan users bereikt.
Hoe dan ook, ik wacht wel op fileplanet.com
Er wordt gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoordquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/battlefield2/demo/
![]()
Succes
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/battlefield2/demo/
![]()
Succes
Je hebt toch geen Geforce 4 generatie kaart hoop?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd maar als ik hem wil starten zie ik wat zwarte schermen en gaat ie weer terug naar windows :/
Ik ga meteen aan de slag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:40 schreef Frasier het volgende:
Heeft iemand trouwens zin om een beetje fatsoenlijke OP in elkaar te zetten?
Geforce 4 TI 4200quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Geforce 4 generatie kaart hoop?
342 kbquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ti 4400 ook niet? NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:03 schreef SHERMAN het volgende:
Zoiets?
Is even snel in elkaar gegooid hoor.
Uiteraard breid ik hem nog uit en zet ik een .txt online. Maar daar heb ik op het moment even geen zin in.quote:
Kut je hebt gelijk.quote:
Donequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:03 schreef SHERMAN het volgende:
Zoiets?
Is even snel in elkaar gegooid hoor.
Pak even de versie die ik nu heb.quote:
Aangepast. Eerste indruk van het spel is trouwens goed. Al draait het soms op mijn systeem niet echt top met alles op high. Ga weer verder spelen.quote:
Loopt perfect:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:48 schreef Blinker het volgende:
Ben benieuwd hoe hij bij alle mensen gaat lopen.
Als iedereen hier nou neerzet of hij goed loopt en wat voor systeem je hebt.
Verbaast me ook niks met die specs.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:05 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Loopt perfect:
AMD 64+ 3400+
Geforce 6800 GT
1024 Mb
Alles op high en 2xAA.
Spel maakt wel een grappige indruk (multi) maar ben er nog niet echt weg van.
Wat zijn je specs?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef Jebus het volgende:
Alles draait goed enzo, maar zo'n straaljager vind ik onbestuurbaar. Verder heel cool! Wat doen die special forces btw behalve een crapgun hebben??
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hier:
PIV 2,53Ghz
512mb RAM
Ati Readeon 9000
Alles staat nog op de standard instellingen ( denk aan 800*600 en alles op low ofzo) en het draait goed. Heb nog een zin gehad om het te veranderen. Het is wel érg wennen die nieuwe controls enzo.
Waarom zo'n videokaart, past niet echt bij je systeemquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:14 schreef Blinker het volgende:
Ik heb zelf thuis ook een AMD 64 3000+ en een Ati radeon 9600 pro.
Ben er benieuwd wat hij er van afbrengt. Alleen kan ik het volgende week pas testen
Nee, weet ik. Ik ben toe aan een upgradequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:29 schreef Xante het volgende:
[..]
Waarom zo'n videokaart, past niet echt bij je systeem.
En ik vind het er niet gek uit zien hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Ik ben toe aan een upgrade
Ik gok te oudquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:54 schreef Dark_Killah het volgende:
Betekent dat nou dat mijn kaart te oud of te ''nieuw'' is?
Over 2 weken that is 24 juni.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:56 schreef Beezz het volgende:
Nou nog zien wat ik er van vind over 3 maanden. Als de volle game in de winkels ligt.
Mja maar over 3 maanden als je het al effe gespeeld heb bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over 2 weken that is 24 juni.
Verder topspel tot nu toe
iemand die hier al iets op weet ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:38 schreef RAVW het volgende:
Weet iemand hoe ik die Hulp tekens weg krijgt en die namen want dat vind ik zwaar irritant ?
nerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef alsem het volgende:
ghehehe ik own nog iedereen met me
amd 64 3800+
2* 6800gt in sli
2 gb ram![]()
Gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef alsem het volgende:
amd 64 3800+
2* 6800gt in sli
2 gb ram![]()
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef alsem het volgende:
amd 64 3800+
2* 6800gt in sli
2 gb ram![]()
Tis nog nieuw....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:17 schreef BMH het volgende:
Spel is over internet weer net zo irritant als BF1942. Niemand luisterd ook maar naar een bevel van de commander. De meeste mensen lopen gewoon te zoeken naar een heli of plane waarmee ze vervolgens een looping proberen te maken en zichzelf doden.
Je moet dit spel spelen met bekenden of in een clan anders is het niet zo als het bedoelt is.
Ik kan ook niet meer inloggenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:21 schreef Frasier het volgende:
Jezus zeg. Ik kom het hele spel niet meer in. Account inloggen duurt uren evenals het verversen van de server-lijst.
o verdikkiequote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fix voor geforce 4 kaarten: (van een forum ergens)
Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.
1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)
2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar
3) Extract to a folder on desktop
4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right
5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)
6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt
7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!
I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.
Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com
Ik had ook problemen met BFVquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:54 schreef VoreG het volgende:
Geweldig spel
Ik heb alles op hoog staan en hij draait ongelooflijk soepel, waar ik bij vietnam telkens problemen had.
Alles loopt ook gewoon mooi, hoe die tanks rijden draaien enzovoort
Genieten net als de 1e battefield
Het was ook een baggerspelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik had ook problemen met BFV![]()
Snapte er toendertijd ook niks van![]()
Hehe dat heb ik vandaag ook gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:04 schreef Blinker het volgende:
Ik ga mezelf maar tracteren op een nvidia 6600 GT als ik terug in nederland ben.
Dan moet je em toch wel op high kunnen spelen neem ik aan
Een X700, als je moederboard geschikt is voor pci express that is. Zo niet, dan ben je helaas wat meer kwijt voor een geforce 6xxxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Takje het volgende:
Welke videokaart bevelen jullie mij aan? Ik wil er 1 van rond de 100 euro of goedkoper
Die meegeleverde driver voldoet volgens windows niet aan de eisen voor win xp ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik gebruik nu de meegeleverde nvidia driver 77.30
Je wilt niet weten wat voor video kaart ik heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:35 schreef Blinker het volgende:
Ja, dat is wel veilig en betreft dat zwarte scherm je hebt zeker een Geforce 4 of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu sowieso wel even die driver installeren
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor video kaart ik heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu sowieso wel even die driver installeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordeel dan wel weer is dat ik waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd een nieuwe PC krijgquote:
Battlefield is nooit een realistische game geweest, doordat alles zo redelijk simpel is maakt het zo geweldigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het jammer dat kogelinslag niet wat realistischer is. Je moet bv stuk of 10 kogels in iemands been schieten en dan gaat hij dood. Had liever gezien, dat je als je in je been werd geschoten je neerviel en je medic nodig hebt of dat je nog maar met 1 arm kon schieten.
Dan ben je alleen nog maar zwakker te voet. Nee ik vind het wel best zo anders worden tanks ed te sterk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het jammer dat kogelinslag niet wat realistischer is. Je moet bv stuk of 10 kogels in iemands been schieten en dan gaat hij dood. Had liever gezien, dat je als je in je been werd geschoten je neerviel en je medic nodig hebt of dat je nog maar met 1 arm kon schieten.
Net zoals MOH Allied Assault, speel 't nog iedere dag...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Battlefield is nooit een realistische game geweest, doordat alles zo redelijk simpel is maakt het zo geweldig
`quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef alsem het volgende:
amd 64 3800+
2* 6800gt in sli
2 gb ram![]()
Haha, heb je uberhaupt ooit weleens DC gespeeld? Of omdat het choppers heeft is het hetzelfde?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
nerd
ik vind het spel overigens tegenvallen, het is precies hetzelfde als DC met wat nieuwe maps
Dat heb ik ook al een aantal keren gehad. Ben er nog niet achter waarom...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
Af entoe schopt punkbuster me eraf omdat mijn win32 blah blah empty is?
-Wanneer komt deel drie uit?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:56 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand nog leuke vragen die ik kan stellen op de launchparty van Battlefield 2?
Oggut, zie ik daar wrok?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
-Wanneer komt deel drie uit?
-Hoe vaak hebben jullie Joint Operations gespeeld terwijl jullie Battlefield 2 ontwikkelden?
-Waarom hebben jullie alles uit dat spel gekopieerd maar zijn jullie vergeten om de helicopter controls af te kijken?
Dat vat het wel samenquote:Op zondag 12 juni 2005 08:22 schreef Tom-my het volgende:
clans, get a life!
Zal misschien ergens in je schaduwinstellingen zittenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:49 schreef McDBigMac het volgende:
Ik heb de zelfde spec als alsem (behalve die 2de GT kaart dan, maar ik ben er al wel op voorbereid) en ik heb t volgende probleem als ik BF2 speel. Ik zie de grond onder spelers (voertuigen of te voet) heel donker worden, en dat beweegt mee met de spelers. 't is niet bij alle spelers maar wel vaak (en dan ook continu). Ik heb de forceware 71.89 driver (dacht ik t meest recent). Iemand anders ook dit probleem gezien? t is nogal vervelend omdat de rest van gfx prima verzorgt is.
heb ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:27 schreef MasterMido het volgende:
[..]
o verdikkie
Mijn spec:
P4 3ghz
1gig ddr
geforce 4 4200ti 128mb![]()
Ik heb de fix geprobeerd. Het menu werd opgestart dus dat was al een vooruitgang. Dan gaat hij het spel laden gaat ook goed. Maar wanneer je op join klikt vliegt hij er uit. Ik heb op andere forums dit probleem ook gelezen. Dus ik zal maar naar de winkel moeten om nieuwe te kopen![]()
Installeer de 77.30 driver eens die wordt meegeleverd, een vriend van me had exact hetzelfde probleem met zijn 6800quote:Op zondag 12 juni 2005 11:49 schreef McDBigMac het volgende:
Ik heb de zelfde spec als alsem (behalve die 2de GT kaart dan, maar ik ben er al wel op voorbereid) en ik heb t volgende probleem als ik BF2 speel. Ik zie de grond onder spelers (voertuigen of te voet) heel donker worden, en dat beweegt mee met de spelers. 't is niet bij alle spelers maar wel vaak (en dan ook continu). Ik heb de forceware 71.89 driver (dacht ik t meest recent). Iemand anders ook dit probleem gezien? t is nogal vervelend omdat de rest van gfx prima verzorgt is.
Nee hoor, helemaal geen wrok, het viel me gewoon op. Ik vlieg toch nooit, geef mij maar een fijne tankquote:Op zondag 12 juni 2005 08:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oggut, zie ik daar wrok?
Helicopter controls van joint operations waren absurd veel te makkelijk, die van DC waren perfect, en die van BF2 moet ik nog even testen...
Ow, ok. Maar die driver is nog beta toch? En ik heb een hekel aan beta drivers, en al helemaal om een demo te kunnen spelen... bedankt voor de tip trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Installeer de 77.30 driver eens die wordt meegeleverd, een vriend van me had exact hetzelfde probleem met zijn 6800
Dan zet je inverted look aan...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef Greetz het volgende:
wat is dat vliegen onnozel zeg, je kist tilt omhoog als je je muis naar voren beweegt :s een beetje tegen het gevoel in ofnie
F1 enz.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe kom je op een andere plek in een voertuig.
Of je drukt op Escape en gaat naar Controlsquote:Op zondag 12 juni 2005 18:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe kom je op een andere plek in een voertuig.
Met special ops, die heeft bommen die je op afstand kan laten ontploffenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:59 schreef VoreG het volgende:
Is het nou mogelijk om het spel in een venster te spelen?
En hoe sloop je die belangrijke punten van een andere basis? Met een paar granaten in ieder geval niet
Nlboy is er geweest. Waar blijven de foto's?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:35 schreef jacco het volgende:
Zijn er nog mensen bij die pers presentatie geweest vandaag?
Hmm, is een driverprobleem volgends google, of gewoon te weinig videogeheugenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:11 schreef Herr_Ratt het volgende:
blech, draait vloeiend op mijn lappie, Athlon64 3400+ 512MB GFX5700 64mb
Alleen na een minuut of 5/10 crasht ie, dan krijg ik heel streperig scherm en begin ik te huilen
Volgends mij wordt de videokaart niet gekoeld ofzo![]()
Nou kheb dit dus gedaan en kom het menu in enzo maar na het laden van de map gaat ie weer terug naar windowsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fix voor geforce 4 kaarten: (van een forum ergens)
Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.
1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)
2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar
3) Extract to a folder on desktop
4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right
5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)
6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt
7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!
I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.
Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com
1024x768 70hzquote:Op maandag 13 juni 2005 11:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Als iemand zn specs post doe gelijk eventjes de settings, want iedereen roept dat het soepel draait enzo, maar goed op 800x600 met weinig visuele opties draait ie natuurlijk bij practisch iedereen soepel. Dus gelieve eventjes de settings te posten, en iemand enig idee of de geluidskwaliteit net zon grote rol speelt als bij de eerste bf?
Bij mij ook zoiets. Alleen Shadows ook op highquote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1024x768 70hz
Alles op high, shadows op medium, AA op 2.
Draait tussen de 40 en de 60 FPS..
Ik vraag me sowieso af of je wel offline kan spelen of dat je altijd connectie met het internet moet hebben. Want er staat altijd "login in" enz.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef Atreidez het volgende:
Iemand al een idee hoe je je nick kan wijzigen.. Ik heb ondertussen al 3 accounts
Wat voor videokaart heb je?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets. Alleen Shadows ook op high
Geweldig om zo te spelen. Ik geniet.
Ik ook! (en verder?) Ik een 2800+ en 1 gig geheugen...quote:
3,08 ghz en 512mb geheugenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook! (en verder?) Ik een 2800+ en 1 gig geheugen...
Hmm, misschien ook maar eens de shadows op high zetten..
Teamspeak is een los programma. De ingebouwde VOIP (Voice Over IP) werkt ook, heb al regelmatig op een server nadat ik een squadje joinde heftige gesprekken van oerengelse mensen gehoordquote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Teamspeak zit nog niet in de demo voor zover ik weet.
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef IntruderAlert het volgende:
Moest wel de 77.30 drivers instaleren die bij de demo zaten want met de laatste van nvidia (71.xx) had ik een glitch in de graphics. De grond werdt niet goed geshade. Alles waar een voorwerp op stond werdt een donker vierkant.
waarschijnlijk omdat Nvidia nog niet klaar is met testen. Hij werkt bij mij prima hoor, zelfs KOTOR2 loopt er weer wat soepeler door.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?
Tja dat dacht ik ook. eerst. Toen toch maar billen bij elkaar ogen dicht en op de install knop gedrukt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou zo raar. Die driver is niet te vinden op de nvidia site zelf. Zit alleen bij de demo en die moet ik dus over mn bestaande gecertificeerde driver heen installeren, nou voor een demo dus mooi nie. Als NVidia m niet eens op zn eigen site durft te zetten als beta dan is er iets aan de hand...of zie ik spookjes? En waarom zou ie dan niet op de nvidia site staan?
Aha. dus dat VOIP werkt als je een squad ingaat. Nou dan zal ik mijn mic maar weer eens configureren.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Teamspeak is een los programma. De ingebouwde VOIP (Voice Over IP) werkt ook, heb al regelmatig op een server nadat ik een squadje joinde heftige gesprekken van oerengelse mensen gehoord
Valt wel mee, Roger Wilco was geloof ik iets van 150 bytes/seconde.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Aha. dus dat VOIP werkt als je een squad ingaat. Nou dan zal ik mijn mic maar weer eens configureren.
Trekt dat trouwens veel bandbreedte? Of valt dat wel mee i.v.m. lag en zo.
Persoonlijk zou ik eerder een betere chip nemen met minder geheugen voor t zelfde geld.. Een 9800 PRO met 128mb bijvoorbeeld.. Veel in prijs schelen die dingen toch niet en de performance is een stuk beter van die 9800quote:Op maandag 13 juni 2005 17:45 schreef JK het volgende:
Zou het een beetje draaien op een ATI Radeon 9600 PRO 256mb ? Geen zin om een shitload aan geld uit te geven voor maar 1 spel wat ik op de PC speel.![]()
Het is behoorlijk wennen inderdaad, vind het niet echt gweldig werken om eerlijk te zijn. Als is dat spotted wel heel erg fijn, zeker omdat je dan de tegenstander op de radar krijgt.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef jacco het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe interface die achter de Q schuil gaat. Vind het wel even wennen ipv de functie toetsen.
Commander kan met T klooien, ik weet niet of de normale soldaat dat ook kanquote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef jacco het volgende:
Hoe zit het btw met dat commander gedoe? en hoe kan je die artilerie afvuren?
Voor de rest een erg gaaf spel... ga maar weer ff spelen
*Videoquote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hier crashed ie gelijk na het opstarten weer terug naar de desktop.
Kan dat liggen aan me VC?
het is een ati mobility radeon 7000 IGP.
Scheelt idd maar 20 euro ofzo... dan ga ik daar wel even wat geld voor opzij leggen. Heb nog een berg console games die ik verkoop.. als die weg zijn kan ik mooi die kaart kopen... geen zin om nu 'extra' geld uit te geven deze maand.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik eerder een betere chip nemen met minder geheugen voor t zelfde geld.. Een 9800 PRO met 128mb bijvoorbeeld.. Veel in prijs schelen die dingen toch niet en de performance is een stuk beter van die 9800
Uhm zat net op een italiaanse server.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
waar zitten jullie te spelen
BF2 maakt gebruik van pixelshaders 1.4, als je videokaart daar niet aan voldoet crasht het spel gewoon. Het is niet zo van "oh, hij voldoet niet aan de eisen, dus mogen ze niet spelen".quote:Op maandag 13 juni 2005 19:22 schreef Roellio het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de systeemeisen belachelijk vind. Dat een spel traag is is 1 ding, maar expres compleet laten crashen omdat een pc niet aan de specs voldoet is erg sneu.
Een 9800 Pro op de kop zien te tikken, kost je ¤140 ofzo. Als je wat langer vooruit wilt moet je een 6600GT kopen (rond de ¤200).quote:Op maandag 13 juni 2005 17:45 schreef JK het volgende:
Tijd op mn Geforce 4MX eens te vervangen voor een ander videokaartje die het wel aan kan... gister BF2 demo gespeeld bij m'n zwager... mooi spel... must have
Ik heb alle specs om het spel perfect te kunnen draaien op de videokaart na...
Zou het een beetje draaien op een ATI Radeon 9600 PRO 256mb ? Geen zin om een shitload aan geld uit te geven voor maar 1 spel wat ik op de PC speel.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:14 schreef jacco het volgende:
Heeft er ook al iemand met die raketten gevuurd waarbij je ze met de camera kan besturen?
Ik heb nu een FX5200 en om deze game ga ik een 6600GT kopenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:01 schreef TiGG het volgende:
Dus EA games gaat er weer voor zorgen dat alle fijne mensen die nu een mooie videokaart hebben een nieuwe moeten kopen?![]()
Lijkt een beetje alsof ze een dealtje hebben met de fabrikanten van de videokaarten, zo van 'als wij ervoor zorgen dat onze game alleen werkt met de nieuwe kaarten krijgen jullie weer lekker geld binnen' en daar zal vast voor ome EA ook nog wel een leuk dealtje in zitten.![]()
Ik vind het ronduit achterlijk dat je de demogame niet kan spelen terwijl je nog een goed functionerende kaart hebt die in vrijwel alle andere games (halflife2, guildwars enz.) wel gewoon ondersteund wordt.
Vidn wat je wilt, maar aan ome EA wil ik zeggen, wat mij betreft hebben jullie afgedaan als er in de final zelf geen ondersteuning is voor de wat oudere hardware.![]()
(en ja ik heb de fix geprobeerd, met dat rotte framework, en nee het werkte niet.)
Specs: GF4 Ti4200, P4 3GHZ, 1GB DC.
Of een 6800LE? prijs lijstjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:06 schreef SwordMen het volgende:
[..]
Ik heb nu een FX5200 en om deze game ga ik een 6600GT kopen![]()
Daar gaat 185 euro.
Nog nooit een videokaart zo duur gekocht, tja voor deze keer dan. Hoop dat het beeld super eruit gaat zien net of ik in Irak bent
Hmmm, dat is voo mij dus ook wel een oplossingquote:Op maandag 13 juni 2005 22:59 schreef Varr het volgende:
Ik heb een 2e hands 9800PRO gekocht voor 80 euro, niet duur om weer up to date te zijn.
1800XP
512DDR
GF4MX ----> Radeon 9800PRO
Draait als een zonnetje, medium settings, vieuw range 100%, 2x AA
Hangt er vanaf hoeveel Watt je power supply is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef Takje het volgende:
En hoe zit dat met eventuele voeding van de 9800 pro? Ik heb er nu een Geforce 4 Ti4200 inzitten. Wordt het niet te warm dan of kan mijn pc het gewoon aan?
AMD XP2000+
1024 MB RAM
Wat voor pc heb jij dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:05 schreef Maud_Dib het volgende:
Maar het ziet er allemaal erg gelikt uit.
Niemand die dat ook heeft gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:57 schreef Calella het volgende:
Ik heb de demo en na wat singeplay wilde ik online gaan, maar hij blijft op "Creating Account" hangen...
Wat doe ik fout?
Neen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef Takje het volgende:
Gevonden: ik heb een Kapara midi atx pc-308 met 300 watt
Dit gaat problemen geven met de ATI 9800 pro 128 mb?
Ik heb gister zelfs een 4e account aangemaakt, geen problemen daarmee. Kan me wel voorstellen dat ie dat net via een ander portje ofzo doet, maar hij moet na zo'n 30 sec. op creating account te staan gewoon doorspringen naar t main menu, ingelogd en welquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:29 schreef Xante het volgende:
[..]
Neen.![]()
Werkt prima, de 9800 Pro is (qua stroomvreten) niet zo heel zwaar.
Ik heb het ook gehad, maar als er staat creating account, dan klik je 1 keer, dan back, retrieve account, vul die zooi in die je hebt ingevuld om een account te maken en voilá, hij doet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |