Net zoals MOH Allied Assault, speel 't nog iedere dag...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Battlefield is nooit een realistische game geweest, doordat alles zo redelijk simpel is maakt het zo geweldig
`quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef alsem het volgende:
ghehehe ik own nog iedereen met me
amd 64 3800+
2* 6800gt in sli
2 gb ram![]()
Haha, heb je uberhaupt ooit weleens DC gespeeld? Of omdat het choppers heeft is het hetzelfde?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
nerd
ik vind het spel overigens tegenvallen, het is precies hetzelfde als DC met wat nieuwe maps
Dat heb ik ook al een aantal keren gehad. Ben er nog niet achter waarom...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
Af entoe schopt punkbuster me eraf omdat mijn win32 blah blah empty is?
-Wanneer komt deel drie uit?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:56 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand nog leuke vragen die ik kan stellen op de launchparty van Battlefield 2?
Oggut, zie ik daar wrok?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
-Wanneer komt deel drie uit?
-Hoe vaak hebben jullie Joint Operations gespeeld terwijl jullie Battlefield 2 ontwikkelden?
-Waarom hebben jullie alles uit dat spel gekopieerd maar zijn jullie vergeten om de helicopter controls af te kijken?
Dat vat het wel samenquote:Op zondag 12 juni 2005 08:22 schreef Tom-my het volgende:
clans, get a life!
Zal misschien ergens in je schaduwinstellingen zittenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:49 schreef McDBigMac het volgende:
Ik heb de zelfde spec als alsem (behalve die 2de GT kaart dan, maar ik ben er al wel op voorbereid) en ik heb t volgende probleem als ik BF2 speel. Ik zie de grond onder spelers (voertuigen of te voet) heel donker worden, en dat beweegt mee met de spelers. 't is niet bij alle spelers maar wel vaak (en dan ook continu). Ik heb de forceware 71.89 driver (dacht ik t meest recent). Iemand anders ook dit probleem gezien? t is nogal vervelend omdat de rest van gfx prima verzorgt is.
heb ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:27 schreef MasterMido het volgende:
[..]
o verdikkie
Mijn spec:
P4 3ghz
1gig ddr
geforce 4 4200ti 128mb![]()
Ik heb de fix geprobeerd. Het menu werd opgestart dus dat was al een vooruitgang. Dan gaat hij het spel laden gaat ook goed. Maar wanneer je op join klikt vliegt hij er uit. Ik heb op andere forums dit probleem ook gelezen. Dus ik zal maar naar de winkel moeten om nieuwe te kopen![]()
Installeer de 77.30 driver eens die wordt meegeleverd, een vriend van me had exact hetzelfde probleem met zijn 6800quote:Op zondag 12 juni 2005 11:49 schreef McDBigMac het volgende:
Ik heb de zelfde spec als alsem (behalve die 2de GT kaart dan, maar ik ben er al wel op voorbereid) en ik heb t volgende probleem als ik BF2 speel. Ik zie de grond onder spelers (voertuigen of te voet) heel donker worden, en dat beweegt mee met de spelers. 't is niet bij alle spelers maar wel vaak (en dan ook continu). Ik heb de forceware 71.89 driver (dacht ik t meest recent). Iemand anders ook dit probleem gezien? t is nogal vervelend omdat de rest van gfx prima verzorgt is.
Nee hoor, helemaal geen wrok, het viel me gewoon op. Ik vlieg toch nooit, geef mij maar een fijne tankquote:Op zondag 12 juni 2005 08:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oggut, zie ik daar wrok?
Helicopter controls van joint operations waren absurd veel te makkelijk, die van DC waren perfect, en die van BF2 moet ik nog even testen...
Ow, ok. Maar die driver is nog beta toch? En ik heb een hekel aan beta drivers, en al helemaal om een demo te kunnen spelen... bedankt voor de tip trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Installeer de 77.30 driver eens die wordt meegeleverd, een vriend van me had exact hetzelfde probleem met zijn 6800
Dan zet je inverted look aan...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef Greetz het volgende:
wat is dat vliegen onnozel zeg, je kist tilt omhoog als je je muis naar voren beweegt :s een beetje tegen het gevoel in ofnie
F1 enz.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe kom je op een andere plek in een voertuig.
Of je drukt op Escape en gaat naar Controlsquote:Op zondag 12 juni 2005 18:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe kom je op een andere plek in een voertuig.
Met special ops, die heeft bommen die je op afstand kan laten ontploffenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:59 schreef VoreG het volgende:
Is het nou mogelijk om het spel in een venster te spelen?
En hoe sloop je die belangrijke punten van een andere basis? Met een paar granaten in ieder geval niet
Nlboy is er geweest. Waar blijven de foto's?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:35 schreef jacco het volgende:
Zijn er nog mensen bij die pers presentatie geweest vandaag?
Hmm, is een driverprobleem volgends google, of gewoon te weinig videogeheugenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:11 schreef Herr_Ratt het volgende:
blech, draait vloeiend op mijn lappie, Athlon64 3400+ 512MB GFX5700 64mb
Alleen na een minuut of 5/10 crasht ie, dan krijg ik heel streperig scherm en begin ik te huilen
Volgends mij wordt de videokaart niet gekoeld ofzo![]()
Nou kheb dit dus gedaan en kom het menu in enzo maar na het laden van de map gaat ie weer terug naar windowsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fix voor geforce 4 kaarten: (van een forum ergens)
Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.
1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)
2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar
3) Extract to a folder on desktop
4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right
5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)
6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt
7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!
I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.
Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com
1024x768 70hzquote:Op maandag 13 juni 2005 11:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Als iemand zn specs post doe gelijk eventjes de settings, want iedereen roept dat het soepel draait enzo, maar goed op 800x600 met weinig visuele opties draait ie natuurlijk bij practisch iedereen soepel. Dus gelieve eventjes de settings te posten, en iemand enig idee of de geluidskwaliteit net zon grote rol speelt als bij de eerste bf?
Bij mij ook zoiets. Alleen Shadows ook op highquote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1024x768 70hz
Alles op high, shadows op medium, AA op 2.
Draait tussen de 40 en de 60 FPS..
Ik vraag me sowieso af of je wel offline kan spelen of dat je altijd connectie met het internet moet hebben. Want er staat altijd "login in" enz.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef Atreidez het volgende:
Iemand al een idee hoe je je nick kan wijzigen.. Ik heb ondertussen al 3 accounts
Wat voor videokaart heb je?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets. Alleen Shadows ook op high
Geweldig om zo te spelen. Ik geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |