zwaar tegen is ook weer overdreven maar hij speelde idd niet zo goed als tegen de Jappen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:05 schreef Chepke het volgende:
Hij viel zwaar tegen gisteren!! Ricky Kruijs was de man!!!
Kruys schoot in vrije positie anders eerst driemaal naast voordat het eens lukte. Owusu speelde ondanks dubbele dekking zichzelf vrij en dwong de keeper tot een ultieme inspanning. Dat is wel zo'n beetje het verschil.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:05 schreef Chepke het volgende:
Hij viel zwaar tegen gisteren!! Ricky Kruijs was de man!!!
was ook wat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het hem gister goed doen( wat hij deed was ook )
Als Owusu de bal niet heeft loopt hij geen meter, Kruys wel. Dat maakt niet zo veel uit, omdat Owusu andere kwaliteiten heeft, maar je moet ze op die manier niet vergelijken. Kruys is geen speler die een paar man uit speelt en dan op goal schiet. (Owusu als het goed is wel). Kruys doet andere dingen goed, dus die vergelijking van jou slaat helemaal nergens op!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kruys schoot in vrije positie anders eerst driemaal naast voordat het eens lukte. Owusu speelde ondanks dubbele dekking zichzelf vrij en dwong de keeper tot een ultieme inspanning. Dat is wel zo'n beetje het verschil.
Ik zou er in elk geval niet vrolijk van worden als Quincy in elk duel de doorslaggevende factor was. Een willekeurig Zuid-Amerikaans team zorgt er dan wel voor dat ie in het eerste kwartier wordt afgezaagd. Owusu speelt dit toernooi gewoon erg goed
Niet echt juist. Bij de goal van Kruijs liep QUA juist van links diagonaal naar rechts en daar rende 2 of 3 Australiers achteraan waardoor aan de rechterkant geen Australiermeer stond om Kruijs op te pakken ... Kijk dat doelpunt nog maar eens na.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Chepke het volgende:
[..]
Als Owusu de bal niet heeft loopt hij geen meter, Kruys wel. Dat maakt niet zo veel uit, omdat Owusu andere kwaliteiten heeft, maar je moet ze op die manier niet vergelijken. Kruys is geen speler die een paar man uit speelt en dan op goal schiet. (Owusu als het goed is wel). Kruys doet andere dingen goed, dus die vergelijking van jou slaat helemaal nergens op!!
Dat ie hard kan rennen en twee spelers mee neemt weet ik wel. Ik zeg alleen dat jouw vergelijking niet klopt en dat Owusu bijna niet loopt als hij de bal niet heeftquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet echt juist. Bij de goal van Kruijs liep QUA juist van links diagonaal naar rechts en daar rende 2 of 3 Australiers achteraan waardoor aan de rechterkant geen Australiermeer stond om Kruijs op te pakken ... Kijk dat doelpunt nog maar eens na.
buitenspelers horen sowieso minder te lopen als ze de bal niet hebben dan middenvelders.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef Chepke het volgende:
[..]
Dat ie hard kan rennen en twee spelers mee neemt weet ik wel. Ik zeg alleen dat jouw vergelijking niet klopt en dat Owusu bijna niet loopt als hij de bal niet heeft
Quincy is gewoon zo goed omdat hij continue 2 tot 3 mensen bezig houdt, dat betekent simpelweg dat er erg veel ruimte en dat er altijd wel iemand aanspeelbaar is. Moet je eens op letten hoe druk ze hem in de gaten houden en liever een ander mannetje laten lopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
buitenspelers horen sowieso minder te lopen als ze de bal niet hebben dan middenvelders.
waarom? Verdedigen begint al voorin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
buitenspelers horen sowieso minder te lopen als ze de bal niet hebben dan middenvelders.
heb je zelf nooit gevoetbald? op het middenveld moet je de hele tijd heen en weer 'peddelen'. als je voorin staat dan ga je (meestal) niet helemaal naar achteren rennen om mee te verdedigen, zeker niet als je vleugelspeler bent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef Chepke het volgende:
[..]
waarom? Verdedigen begint al voorin.
Voor zijn positie is het niet zo relevant dat-ie niet loopt heen en weer te rennen als de Australiers de bal hebben. Hij maakt zijn loop acties wanneer hij die moet maken (zie mijn voorbeeld) OOK wanneer hij niet de bal heeft. Het gaat er niet om hoeveel meter hij maakt maar wanneer. Juist door dat goed te timen heeft-ie energie om desprint te trekken wanneer nodig. DAT is functioneel voetballen ...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef Chepke het volgende:
[..]
Dat ie hard kan rennen en twee spelers mee neemt weet ik wel. Ik zeg alleen dat jouw vergelijking niet klopt en dat Owusu bijna niet loopt als hij de bal niet heeft
Ja. Die eerste paar meters wanneer de tegenpartij de bal achterin heeft. Maar op de vleugel is het niet de bedoeling dat je dat eindeloos doet. DoetRobben bijvoorbeeld ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef Chepke het volgende:
[..]
waarom? Verdedigen begint al voorin.
Wie heeft het hier over mee lopen naar achteren?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je zelf nooit gevoetbald? op het middenveld moet je de hele tijd heen en weer 'peddelen'. als je voorin staat dan ga je (meestal) niet helemaal naar achteren rennen om mee te verdedigen, zeker niet als je vleugelspeler bent.
En zelfs dat doet ie niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja. Die eerste paar meters wanneer de tegenpartij de bal achterin heeft. Maar op de vleugel is het niet de bedoeling dat je dat eindeloos doet. DoetRobben bijvoorbeeld ook niet.
Dit is geloof ik de eerste keer dat ik iets van jou lees waarmee ik het eens ben.....de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een spelerWat een techniek, de snelheid. Nu nog werken aan zijn doelgerichtheid (lees: gericht schot) en we hebben een nieuwe wereldspeler in de gelederen. Die jongen liep de jappanners voorbij alsof het blokjes frituurvet waren, het leek alsof ze er niet stonden
![]()
![]()
²
Hoeft ook niet echt.quote:
Welke vergelijking bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef Chepke het volgende:
Maar nogmaals: Ik zeg niet dat Owusu moet gaan mee vededigen, ik zeg alleen dat de vergelijking die eerder vandaag werd gemaakt niet klopt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |