Redelijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
redelijk van wat ik er van gezien heb, hij verprutste wel 1 grote kans, die had moeten zitten.
hij was idd niet echt goed gisteren. had wel een hele mooie actie in de eerste helft maar die bal op babel had ie toch echt moeten leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk?
Hij had 1 karakteristieke pose die wedstrijd en dat was met zijn handen in de zij stilstaan...
Nee, hij speelde duidelijk op reserve toen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Was ie tegen Benin een beetje goed?
Hij wou zelf heel graag eens scoren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij speelde duidelijk op reserve toen.
Gisteren had hij z'n momenten maar was hij niet een van de uitblinkers. Ik snap niet dat hij die ene bal niet op Babel aflegde. Dan was men nog enthousiaster over hem geworden.
Ik vind hem moeilijk te beoordelen, aangezien hij nog jong is en in zijn leeftijd het spelletje wat onbevangener gespeeld wordt, maar in het echte leven heb je weinig aan dergelijke trucs, wel als hij ze in volle snelheid kan toepassen en daarbij aan de bal blijft uiteraard, maar dat is nu nog niet zo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk?
Hij had 1 karakteristieke pose die wedstrijd en dat was met zijn handen in de zij stilstaan...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij wou zelf heel graag eens scoren.
Zo'n bal moet je afgeven hoe graag je ook wil.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij wou zelf heel graag eens scoren.
Mee eens, op dit moment zijn zij trucs nog geen meerwaarde gebleken, maar een winnende actie in de finale doet wonderen qua waardering.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
De trucs zijn aardig, maar als ie de bal verliest staat ie stil waardoor er gevaar ontstaat...
Dus zijn die trucs niet goed...
Als Quincy het nu niet red bij Arsenal, moet ie terugkomen bij Ajaxquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou hem graag in het grote Oranje zien !
Als hij nu geen speelminuten van Arsenal krijgt dan weet ik het ook niet.
Hij heeft nog altijd Pires voor zich al lijkt het dat die gaat vertekkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij nu geen speelminuten van Arsenal krijgt dan weet ik het ook niet.
Hij kan toch ook in de Spits spelen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft nog altijd Pires voor zich al lijkt het dat die gaat vertekken
idd,hij speelt Thierry,Dennis,Robin (?),Jose Antonio er zo uit....quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan toch ook in de Spits spelen.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,hij speelt Thierry,Dennis,Robin (?),Jose Antonio er zo uit....
Dan speelt ie zich wel in de kijkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef gras het volgende:
In de League Cup zal hij wel aan z'n minuten komen.
Die heeft ie ook al gehad,ook in de FAC wedstrijd uit bij Sheffield afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef gras het volgende:
In de League Cup zal hij wel aan z'n minuten komen.
Zit wel wat in die vergelijking. Er is alleen een redelijk groot verschil: QOA blijft overeind staan als ze tegen hem duwen en hij loopt dan gewoon door met de bal. DAT vind ik z'n leukste acties eigenlijk - terwijl die Christihomo Jankmuildo al drie keer gevallen zou zijn. Dat gegoochel en die danspasje die hij gemeen heeft met die Portugees (die dus niet deugt) bekoren mij wat minder - dat zijn mij iets te veel circusgrappen. Ik kan er wel om lachen maar meer ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Beetje Cristiano Ronaldo-achtig vind ik hem nu nog, bij vlagen. Alleen dan in zwarte hetero versie.
Arsene ziet in hem ook de opvolger van Henryquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan toch ook in de Spits spelen.
Fysiek is hij inderdaad sterker, maar dat komt door zijn geaardheid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Zit wel wat in die vergelijking. Er is alleen een redelijk groot verschil: QOA blijft overeind staan als ze tegen hem duwen en hij loopt dan gewoon door met de bal. DAT vind ik z'n leukste acties eigenlijk - terwijl die Christihomo Jankmuildo al drie keer gevallen zou zijn. Dat gegoochel en die danspasje die hij gemeen heeft met die Portugees (die dus niet deugt) bekoren mij wat minder - dat zijn mij iets te veel circusgrappen. Ik kan er wel om lachen maar meer ook niet.
Ja whehehehequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
voor het geld hehe
Jammer, op zo'n jonge leeftijd al voor het geld kiezen ipv voor een mooie carriere.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Quincy dus voor 4 miljoen naar Spartak Moskou. Hij heeft een meerjarig contract getekend.
Uitdagende competitiequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:50 schreef Poepoog het volgende:
Hoezo zou Spartak geen goede keuze zijn?
Versus meer speeltijd dan die twee wedstrijden in Arsenal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Uitdagende competitie, mindere ploeg om zich heen (ivm Arsenal) en minder kans op Europees succes.
Je raakt daar gewoon volledig uit beeld. Noem mij maar eens twee spelers die vanaf dat team naar de Europese top zijn gegaan. Het is geen slecht team, maar je komt er gewoon niet vooruit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Versus meer speeltijd dan die twee wedstrijden in Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |