De laatste update is van deel 407 of zo... bukgeit heeft het de laatste tijd nogal druk gehad.quote:
Mja, dat is wel het makkelijkste. Meestal staart men elkaar aan in hoogste afwachting en duurt het soms een kwartier voordat iemand een nieuw topic durft te openen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef cafca het volgende:
Lang leve de modjes
ik had 'm volgepost, dus ook maar een nieuwe gemaakt. zo hoort dat toch?
ik moest een nieuwe vraag stellen, dus ik dacht: laat ik 'm maar openen. vol ijver alle ontbrekende links bij elkaar gezocht...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef cafca het volgende:
Lang leve de modjes
ik had 'm volgepost, dus ook maar een nieuwe gemaakt. zo hoort dat toch?
Oeps...dat was ik dus vergeten....zal ik zo nog wel ff doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:02 schreef GLO het volgende:
[..]
ik moest een nieuwe vraag stellen, dus ik dacht: laat ik 'm maar openen. vol ijver alle ontbrekende links bij elkaar gezocht...
Neem ze dan ff van mij over; scroll ff naar boven voor de linkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeps...dat was ik dus vergeten....zal ik zo nog wel ff doen
Yes sirquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:06 schreef GLO het volgende:
Assurancetourix
De juiste spellingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
bianca castafiore
en dan zit ik nog druk te f5-en ook
neenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:44 schreef Grobbel het volgende:
Ian Brown?
Wolter Kroes is op tvquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*is iedereen dood
Nou ja, misschien werd het ook wel weer 's tijd. Maar ik had ook het jubileumantwoordtopic erbij gezet en het jubeltopic zelf 'dichtgegooid'. Kun je dat ook nog aanpassen? zo zie je maar, haastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:19 schreef cafca het volgende:
ciao GLO
ik krijg hem niet meer aangepast, die OP
Heb hem maar een beetje ingekort , nu lukt het wel
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik moest heel even denken aan Brian Wilson, maar daar heeft deze man een te jonge kop voor
quote:I looked at the skies, running my hands over my eyes,
And I fell out of bed, hurting my head from things that I’d said.
yep fijn gecoverd door faith no morequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:12 schreef Prep2Fight het volgende:
I started a joke van The Bee gees
Volgens mij wel...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef ranja het volgende:
Rod Stewart ook?
Ik bedoelde Jimi Sommerville
Correctquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef ranja het volgende:
Rod Stewart ook?
Ik bedoelde Jimi Sommerville
belsen kent Slobberbone?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
belsen kent Slobberbone?Gaaf, weleens live gezien?
![]()
Ik ben niet in een creabui vandaag. Ik ga even naar de stad zoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef ranja het volgende:
Ok
Ik ga zo naar de supermarkt, denken jullie dan maar na over een lijstje van 20 artikelen die ik zou kunnen kopen en zoek daar liedjes bij.
Oftewel een lijst van 20 songs (+ artiest) die titelsgewijs gaan over dingen in de supermarkt. Oh, max 1 liedje per artikel en alleen lijstjes van 20 posten graag.
Welk liedje?quote:Ik nam haar mij naar een supermarkt
'k weet niet waarom, maar ik moest toch ergens beginnen
Dus daar begon het
Ik zei: doe net of je geen geld hebt
Ze lachtte en zei: jij bent grappig, ik zei: ja?
Maar ik zie niemand anders lachen hier
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:59 schreef Gambolputty het volgende:
Pulp _ Common People
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:03 schreef Grobbel het volgende:
Joe Jackson.
Dat bedoel ik met 'geen problemen'.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Dizzy Gillespie
Jullie hebben toch niet serieus al die tijd driftig zitten F5'en, hoop ik?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Bauer
Natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet serieus al die tijd driftig zitten F5'en, hoop ik?
DaisyDuke +1
quote:
grobbel+1quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:47 schreef Grobbel het volgende:
Sun Ra.
Yep, makkelijk te herkennen aan haar schoenmaat 46quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Macy Gray?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Stones-Exile on Main Street?
Nee, het is nog ergerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Ten Sharp?
Hoezo erger.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:10 schreef Ascaroth het volgende:
The Rembrandts?
Indeedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:10 schreef Ascaroth het volgende:
The Rembrandts?
Juist ja, DaisyDuke + 1.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Deep Blue Something?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Berkery het volgende:
Tony Scott?
Nee, maar wel iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Berkery het volgende:
Waltari?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:31 schreef Berkery het volgende:
Uhhhh....liedje uit een spijkerbroekenreclame? Lemmethink.... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Babylon Zoo?
Scrutinizer+1quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Compay Segundo?
Yepquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef ranja het volgende:
Max Headroom
Dank.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:43 schreef GLO het volgende:
Katie Jane Garside dus.
wat een verwarrende avatar belsen
aangezien je 20 minuten eerder was dan Glo vergeef ik je de spelfout, Queen Adreena is hetquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:05 schreef GLO het volgende:
Lou Bandy dan?
Nee, dat is De Jeugd Van Tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
De Jeugd Van Tegenwoordig?
Prostaatkanker, ja. En hoe ik dat weet, eh tja...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Froger heeft toch kanker?
Jij weet nog méérquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Froger heeft toch kanker?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
BZN?
quote:De legendarischeis weer even bij elkaar geweest. Het drietal, dat de afgelopen jaren elkaar niet kon luchten of zien, trad op voor hun oud-producer
.
Dvd
Binnenkort komt er een dvd vanuit met daarop nooit vertoond filmmateriaal van de groep. Of het optreden een vervolg krijgt, is nog onbekend.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef GLO het volgende:
Cream?
quote:werd 60 jaar en voor zijn verjaardag wilden de drie de strijdbijl wel begraven.
,
en
konden elkaars bloed wel drinken. Vooral
en
vochten in de media menig privé-oorlogje uit.
Op's feestje zong
onder meer de hits
,
en
. "Het voelde alsof we nooit uit elkaar zijn geweest", zegt
in
. "Alles is uitgesproken."
quote:
Gezocht en goed bevonden. Die ijshockeyer heet ook wel Cujoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:03 schreef GLO het volgende:
Splinter Cell? Dan moet het Amon Tobin zijn.
Oh ja, Cujo. Dat klopt. Ik zat al te denken wat dan toch de bijnaam van Tobin moest zijn. Curch had er dan ook nog literatuur + film bij kunnen doen (Cujo is ook verfilmd boek van Stephen King)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezocht en goed bevonden. Die ijshockeyer heet ook wel Cujo
Jazekerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dream Theater toch?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
3. Moby?
Jawohl,quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef cafca het volgende:
the Streets
lijkt op ray parker jrquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef Berkery het volgende:
Dit wordt een ojaatje want die kerel rechts komt me erg bekend voor. Ik broed nog even op de hint![]()
dolle_hond +1quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
rogier van otterloo
REM was gaaf, wat vooral mooi was om te merken hoe enthousiast die Italianen zijn. Dan zijn wij toch wel koel volk hoor... Hier zat de sfeer er gelijk in. Ook hebben ze een aantal nummers gespeeld die ze weinig live spelen. Een uitgebreider verslag zal ik van de week eens typen en dan zet ik wel een linkje ergens in mijn profiel ofzoquote:
Mocht iemand anders niet op de albumtitel komen, dan krijg je het punt Cafca, dus begin maar met duimenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:20 schreef cafca het volgende:
´t is vast Sam Cooke, maar hoe het album heet....
Maar wat is het antwoord nou?quote:
I knowquote:By the way... Voeten hebben het opgegeven vandaag, morgen weer naar huis, maar het liefste zouden we nog een week of 3 blijven hier..., wil je op vakantie, maar je weet niet waarheen, ga naar Rome, echt een geweldige stad
Hoe heet precies? ik denk een graadje of 25. Elke dag ietsje warmer. Tot een uur of 9 vandaag in een shirtje gelopen zonder ook maar rilling te voelen. We zijn lekker verkleurd en zelfs in de schaduw is het hier lekker. Ook de mensen zijn hier vriendelijk, daar kunnen de Fransen nog wat van leren!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef GLO het volgende:
Nooit van gehoord
En cafca is al een hele tijd offline, dat schiet lekker op.
Hoe heet is het daar dan precies peaceman? Hier moest ik vandaag gewoon mijn bomberjack aan op de fiets![]()
En nu regent 't
Jaloersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe heet precies? ik denk een graadje of 25. Elke dag ietsje warmer. Tot een uur of 9 vandaag in een shirtje gelopen zonder ook maar rilling te voelen. We zijn lekker verkleurd en zelfs in de schaduw is het hier lekker.
Nee. Ben niet aan de beurtquote:Doe jij een nieuwe vraag GLO?
En terecht.quote:Ben trouwens ff 10 minuutjes weg... Roken mag nl niet in het hotel...
Dan doe ik er wel 1....quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:20 schreef Grobbel het volgende:
Van Halen?
PW: Pretty Woman (cover van Orbison ja)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
Why can't this be love
Running with the devil
die anderen kom ik ff niet op...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Herbie Hancock?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Herbie Hancock?
Yepquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef GLO het volgende:
Emmylou Harris
Ja, ik zie Clarke zo voor me, alleen niet op het moment dat ik hem als antwoord gafquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
GLO +1
Stanley Clarke is overigens vooral te herkennen aan z'n natuurlijke scheiding in z'n afro en Hancock aan de snor die maar niet direct onder z'n neus wil groeien
geen idee...ik ga pittenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:51 schreef GLO het volgende:
Wie gaan schuil achter de naam Chinnichap?
Nee, helaasquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |