quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
BZN?
quote:De legendarischeis weer even bij elkaar geweest. Het drietal, dat de afgelopen jaren elkaar niet kon luchten of zien, trad op voor hun oud-producer
.
Dvd
Binnenkort komt er een dvd vanuit met daarop nooit vertoond filmmateriaal van de groep. Of het optreden een vervolg krijgt, is nog onbekend.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef GLO het volgende:
Cream?
quote:werd 60 jaar en voor zijn verjaardag wilden de drie de strijdbijl wel begraven.
,
en
konden elkaars bloed wel drinken. Vooral
en
vochten in de media menig privé-oorlogje uit.
Op's feestje zong
onder meer de hits
,
en
. "Het voelde alsof we nooit uit elkaar zijn geweest", zegt
in
. "Alles is uitgesproken."
quote:
Gezocht en goed bevonden. Die ijshockeyer heet ook wel Cujoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:03 schreef GLO het volgende:
Splinter Cell? Dan moet het Amon Tobin zijn.
Oh ja, Cujo. Dat klopt. Ik zat al te denken wat dan toch de bijnaam van Tobin moest zijn. Curch had er dan ook nog literatuur + film bij kunnen doen (Cujo is ook verfilmd boek van Stephen King)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezocht en goed bevonden. Die ijshockeyer heet ook wel Cujo
Jazekerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dream Theater toch?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
3. Moby?
Jawohl,quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef cafca het volgende:
the Streets
lijkt op ray parker jrquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef Berkery het volgende:
Dit wordt een ojaatje want die kerel rechts komt me erg bekend voor. Ik broed nog even op de hint![]()
dolle_hond +1quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
rogier van otterloo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |