Hij gaf deze keer geel om duidelijk te maken dat het een nieuwe regel was...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:08 schreef Noca het volgende:
Dit was een van de belachelijkste gele kaarten die ik ooit gezien heb
Had geen reet met spelbederf te maken.
niks schrappen, aanpassen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Na nog geen week kunnen we nu toch wel concluderen dat het de meest slechte regelverandering ooit is, wat een aanfluiting zeg. Het leukste is nog dat de regel, meer vertragend werk dan versnellend, het werkt averechts kan zodoende niet consequent worden toegepast en wekt dus irritatie op.
De FIFA zou eigenlijk met ingang van de 3e pouleronde de regel meteen moeten schrappen, al dat tijdrekken wordt erg irritant om naar te kijken.
Die eerste was gewoon overduidelijk terecht. Die tweede was wat minder, maar nog niet zo belachelijk als die marokkaan (?) die geel kreeg toen ie na de penalty snel door wilde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef Yeahinho het volgende:
Die gast van Chili die gisteren 2x en dus rood kreeg voor het aanraken van de bal...
Het begint lachwekkend te worden dit.
Blatter heeft ze bevolen de regel uiterst streng en secuur na te leven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo ja... maar ik ging even mee in de extremen van de FIFA en kijken wat dan beter zou zijn. Maargoed... gewoon geel bij irritant doen. Afblijven met je tengels (en dus vond ik in principe die 2e geel ook wel terecht, maar ja omdat het rood werd was het wat vervelend), maar een scheids moet WEL naar de situatie kijken. Dus als iemand scoort en snel de bal anar de middenstip wil sjouwen ga je natuurlijk GEEN kaart geven.
Dan denk ik dat ze 'gewoon met ze alle' hun laatste internationale wedstrijd hebben geflotenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:08 schreef Chen het volgende:
Ik vind dat de scheidsrechters hier in opstand moeten komen. Gewoon met ze alle zodat niemand gestraft kan worden. Want zelf vinden ze het ook niet de beste regel volgens mij.
En jij acht Sepp daar niet toe in staat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:13 schreef Chen het volgende:ik denk het niet
want het zijn ze allemaal.
En allemaal scheidsrechters te schorsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |