Dat is juist deze regelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bal wegtrappen is geel, oke, maar bal teruggeven , daar gaat het om. de titel is dus verkeerd.!! Het gaat erom dat Vincken de bal netjes terugaf aan die Jap en dat hij toen geel kreeg daarvoor.
Je zag de scheids echt zo'n gezicht trekken van 'Sorry, ik kan er niks aan doen' toen hij die kaart gaf. Hij was het er zelf ook niet mee eens, maar hij wilde nog meer wedstrijden op het toernooi fluiten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:50 schreef popolon het volgende:
Dit geval lijkt meer een blunder van de scheids.
Nee dit is de nieuwe regelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:50 schreef popolon het volgende:
Geen blunder van de scheids .. dit is een schoolvoorbeeld van de nieuwe regel ... aanraken na het stoppen van het spel=geelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:50 schreef popolon het volgende:
Lijkt me normaal als je die bal een lel verkoopt, was toch al zo?
Mensen zoals die fucking Blatter maken het voetbal gewoon kapot. En maar geen electronische hulpmiddelen toelatenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:56 schreef popolon het volgende:
Als het zo moet kun je dus net zo goed naar tafelvoetbal gaan kijken.
Als ze dan toch zo strikt worden, moet de scheids er in dat geval ook één geven voor hands. Da's twee keer geel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef danos het volgende:
straks krijgen mensen nog geel, als ze net een doelpunt hebben gemaakt en snel met de bal naar de middenstip rennen, worden ze door de scheids tegengehouden en krijgen ze een gele kaart
Dan lig je toch ook dubbel als tegenstander
Dan is het onterecht, maar die types die na een fluitsignaal de bal oprapen, er eerst nog 20 meter mee weglopen om hem dan uiteindelijk terug naar de tegenpartij te gooien mogen voor mij wel bestraft worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef AirRaid het volgende:
als je hem echt wegrap is geel op zijn plaats maar als je hem zoals Vincken deed in de handne van de tegenpartij speelt vind ik de kaart onterecht
Zolang ze de bal maar niet aanraken nadat het spel is stilgelegdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:14 schreef Maquiladora het volgende:
De volgende regel is vast dat de ballenjongens ook geel krijgen
Amen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:39 schreef RayMania het volgende:
Be-la-che-lijk.
Als de aanvaller trekt of duwt ook geel dan. Zonder pingel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Shirtje trekken in de zestien bij corners, dat moet geel zijn. En een pingel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |