Hier nog 1quote:Op zondag 9 april 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die dit nummer nog niet zat is?
Speciaal om jou te fok!kenquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Gadver... wat doet dit topic nou weer zo hoog in myact.
Als hij weer eens voorbij komt zit ik ook nog steeds enthousiast mee te knikken.quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier nog 1
Sterker nog: nu de hype er af is, is het er alleen maar beter op geworden
voorjekijkendoorlopen!quote:Op maandag 10 april 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Stelletje sjembekken.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef GLO het volgende:
Hier nog 1
Sterker nog: nu de hype er af is, is het er alleen maar beter op geworden
Ik draai um ook nog vaak. Hij blijft retekoel!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
In ieder geval, Centraal is een baas, Vieze Freddy is een baas, Baksteen is een baas, Heist Rocker is een baas. Watskeburt!?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:36 schreef bigshadow het volgende:
Shenkie, de nieuwe clip van DJVT! Geniaal
http://www.youtube.com/watch?v=pOqLHmJmbc4
En terecht, wat een geniale plaat!quote:
Oh, die zag ik in de Single-uitverkoopbak bij de FRSquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:27 schreef Piovan het volgende:
shenkie ftw
quote:Naschrift redactie op 3 juli 2005: in NRC Handelsblad van zaterdag 2 juli 2005 staat op pagina 49 in het katern Leven &tcetera een boeiend artikel van Saul van Stapele getiteld Wie? Waar? Watskeburt?! Het verhaal achter de zomerhit. In een kader behorend bij dit artikel worden enkele woorden van het lied uitgelegd door rapper P. Dronq:Sjembek - Dronq: 'Iemand met een herpeslip. Of iemand die zoveel poep praat dat hij vanzelf een herpeslip krijgt' Props - Respect MC - Een MC is een rapper, afkorting van Master of Ceremony, de ceremoniemeester die alles aan elkaar praat MC dat front - Een rapper die doet alsof; een nep-rapper Stang - 'Deze kent toch iedereen: een dikke portemonnee hebben.' Een baas - 'Ja, eh, dat spreekt voor zich. Als je een baas bent, dan ben je een baas. (Rapper) Snoop Dogg is bijvoorbeeld duidelijk een baas.' Klauw - 'Dit is gewoon hetgeen wat je maakt, snap je? Nee? Nou, als je klauw hebt, dan ben je een baas, zo moet je het eigenlijk zien.' Niau - 'Ach, dat is 'nieuw', maar dan een beetje anders uitgesproken. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen er zoveel achter zoeken.' Watskeburt?! - Wat is er gebeurd, wat is er aan de hand, whazzup (what's up?) Doekoe - Geld, Nederlandse straattaal, uit het Surinaams Bout it 'bout - Op de hoogte zijn van wat er aan de hand is
Waarom doe je het zelf niet als je er zoveel last van hebt? Luie hondquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef pberends het volgende:
Kan iemand die groep niet neerschieten met een sniperrifle?
Hij was echt leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet als je er zoveel last van hebt? Luie hond![]()
Trouwens, ben wel benieuwd naar die nieuwe single maar kan er nog niks over vinden.
Same here, op beide punten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, ben wel benieuwd naar die nieuwe single maar kan er nog niks over vinden.
quote:Met ingang van 1 april aanstaande gaat Top Notch, het grootste Nederlandse hiphop label, samenwerken met Universal Music. Top Notch is het label van onder andere Extince, Opgezwolle, The Opposites, Typhoon en De Jeugd Van Tegenwoordig. De sales & distributie, die tot op heden door Play It Again Sam werd gedaan zal met ingang van 1 april door Universal Music worden overgenomen. Top Notch zal zich ook vestigen in het kantoor van Universal Music in Baarn.
...
De eerste release die uit zal komen onder deze nieuwe samenwerking is De Machine, het tweede album van De Jeugd Van Tegenwoordig (releasedatum: vrijdag 25 april).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |