Ja omdat ze tyfus heeft..da;s besmettelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom mag je niet uit? Dat zal vast wel een reden hebben.
ja ze kwam erachter dat ik blowde maar tis toch mijn levenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja, omdat het een kutkind isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist! Jouw leven, jouw huis, jouw geld! TIEFUSMOEDER!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ja ze kwam erachter dat ik blowde maar tis toch mijn leven![]()
jij bent modje jij hebt toch geen vrienden johquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Slarioux het volgende:
Haha jij mag niet uit! Ik ga zuipen vanavond joh !!
Haha !! Ik heb veul meer vrienden dan jij !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
jij bent modje jij hebt toch geen vrienden joh
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Ja, en zij is je moeder en nu mag je niet wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ja ze kwam erachter dat ik blowde maar tis toch mijn leven![]()
Dan had een ander wel geneukt!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Zeg, zonder haar was je er nu niet geweest, en wist je niet eens wat zuipen ís!.
Ik kijk wel drie keer uit. Ik ga lekker uit om te zuipen en te blowen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Hey als jullie nou langskomen en zuipen enzo :d
Het tehuis zal wel geen begeleider beschikbaar hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Als je moeder gratis pijpbeurten uitdeelt misschien!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Respect aight!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef Zep_Leddelin het volgende:
hm ik ga denk ik gewoon weg sneaken fuck dat dan weet ze wat het is als ze me fokt kankerwijf
Goed idee. Neem ik wel wat white widow mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Mar hij mag wel uit van zn moederquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |