quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal, kutkind.
Nee, hij komt uit d'r buik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal, kutkind.
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef Slarioux het volgende:
Hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef LostFormat het volgende:
Whehehe.
voor kratis? of gewoon pleurisduur?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetje![]()
![]()
:
JA DAAROM jij snapt het gastquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef skiczukie het volgende:
Je had al een flesje zei je.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan pleeg je gewoon toch alsnog abortus?
Gewoon als straf voor haar in een keer achteroverslaan. Zal dr leren, dat kutwijf!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetje![]()
![]()
:
Da's best, maar ondertussen mag je mooi niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
deze fles gaat motherfuckin leeg en ik kots over haar heen:R
LR
je moeder zal er vast een goeie reden voor hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef Zep_Leddelin het volgende:
KUT KUT KUT WIJF IK MAG VANVOND NIET UIT!!!
NOu Mooi dat ik dus gewoon dan gvd lekker thuis ga zuipen en als ze ff niet oplet ben ik weg gvd want ik wil zuipen lekker wodka sippen gvd KUT WIJF KUT KUT KTUK:(
![]()
![]()
:R :R
![]()
![]()
keeeeeeeeenkerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
deze fles gaat motherfuckin leeg en ik kots over haar heen:R
LR
pf hou je bek joh ouweeequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's best, maar ondertussen mag je mooi niet uit
Ja omdat ze tyfus heeft..da;s besmettelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom mag je niet uit? Dat zal vast wel een reden hebben.
ja ze kwam erachter dat ik blowde maar tis toch mijn levenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja, omdat het een kutkind isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist! Jouw leven, jouw huis, jouw geld! TIEFUSMOEDER!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ja ze kwam erachter dat ik blowde maar tis toch mijn leven![]()
jij bent modje jij hebt toch geen vrienden johquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Slarioux het volgende:
Haha jij mag niet uit! Ik ga zuipen vanavond joh !!
Haha !! Ik heb veul meer vrienden dan jij !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
jij bent modje jij hebt toch geen vrienden joh
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Ja, en zij is je moeder en nu mag je niet wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dan had een ander wel geneukt!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Zeg, zonder haar was je er nu niet geweest, en wist je niet eens wat zuipen ís!.
Ik kijk wel drie keer uit. Ik ga lekker uit om te zuipen en te blowen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Hey als jullie nou langskomen en zuipen enzo :d
Het tehuis zal wel geen begeleider beschikbaar hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Als je moeder gratis pijpbeurten uitdeelt misschien!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Respect aight!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef Zep_Leddelin het volgende:
hm ik ga denk ik gewoon weg sneaken fuck dat dan weet ze wat het is als ze me fokt kankerwijf
Goed idee. Neem ik wel wat white widow mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Mar hij mag wel uit van zn moederquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
jaman dan fokken we der hardquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goed idee. Neem ik wel wat white widow mee.
Daar heb je een punt, het is idd jou leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
incest!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef Zep_Leddelin het volgende:
hm ik ga denk ik gewoon weg sneaken fuck dat dan weet ze wat het is als ze me fokt kankerwijf
dan moet dat tiefusho=erjt me niet fokkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, het is idd jou leven.
Echter zou en beetje respect naar moederskant geen kwaad kunnen![]()
Ik eerst jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
jaman dan fokken we der hard:D:D :
nee man, door dat gezeik van die hoer mag die dude niet uit!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, het is idd jou leven.
Echter zou en beetje respect naar moederskant geen kwaad kunnen![]()
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
dan moet dat tiefusho=erjt me niet fokken
Jij bent dan ook een loser.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef JDude het volgende:
Ha! Ik "mag" wel uit! (Wie zou me kunnen tegenhouden)
Maar ik ga niet
zit ze ook op fok! ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
quote:
*uitprint*quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef timbob het volgende:
dit is zo'n leuk topic om naar de moeder van de TS te mailen
Precies, dát zal dr leren! Wedden dat ze je bed deze keer niet verschoont als je het onderkotst? En dat je volgende week wéér thuis zit?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef Zep_Leddelin het volgende:
ik ken je moeder wel, ik heb nog een krantenwijk voor d'r gelopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
JULLIE KENNEN ME MOEDER TOCH NIET LIJERS GVD EN ZOWEL DAN KOM IK JULLIE KLAPPEN KANKNLIJKERS
Moet je mn adres hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
JULLIE KENNEN ME MOEDER TOCH NIET LIJERS GVD EN ZOWEL DAN KOM IK JULLIE KLAPPEN KANKNLIJKERS
Ey, das niet liefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
En nu?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
TOPtopicquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Ban! Ban!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
je valt in herhaling youssefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:27 schreef Youssef het volgende:
Nee, want je mag niet uitquote:
pr0n kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat moet ie dan de hele avond?! Je hebt geen hart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |