Dat mogen ze zeker wel. Staat in de algemene voorwaarden die je als het goed is gelezen/ondertekend hebt bij het afsluiten van het abonnement.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef Marsepein het volgende:
Overigens vraag ik me af of ze werkelijk ook je internetverbinding mogen stopzetten, en ook je telefoonverbinding.
Trouwens, het gaat over Essent, waarom wordt de kabeltv afgesloten dan?
In welke algemene voorwaarden moet dit staan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat mogen ze zeker wel. Staat in de algemene voorwaarden die je als het goed is gelezen/ondertekend hebt bij het afsluiten van het abonnement.
ik heb geen idee welke. moet je even de hun website kijken bij Betalingsvoorwaarden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef Marsepein het volgende:
[..]
In welke algemene voorwaarden moet dit staan?
- Essent
- @Home internet
- @Home telefonie
- @Home TV
Het is natuurlijk wle leuk, die gekoppelde diensten, die vervolgens op een branchevreemde factuur staan, maar dat maakt zulke zaken wel ingewikkelder. Zeker nu vandaag de dag vele aanbieders van telecom en tv met de zgn "triple-play" paketten gaan komen....
ik lees het als volgt:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:19 schreef Bob-B het volgende:
Tja, moet je de boel maar goed bijhouden...
Goed, het gaat hier natuurlijk niet om mijn eigen aansluiting, maar mijn vragen geven aan dat het eigenlijk helemaal niet zo simpel is als dat het lijkt. Ik wens de TS veel succes met de internet vrije dagenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik heb geen idee welke. moet je even de hun website kijken bij Betalingsvoorwaarden.
Jouw vragen geven aan dat?? Jouw vragen geven niets aan, bij elk bedrijf staat in de algemene voorwaarden wat de consequenties zijn als jij als wanbetaler wordt gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Goed, het gaat hier natuurlijk niet om mijn eigen aansluiting, maar mijn vragen geven aan dat het eigenlijk helemaal niet zo simpel is als dat het lijkt. Ik wens de TS veel succes met de internet vrije dagen![]()
Stoer jongen, vroeg of laat ben JIJ toch de lulquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon niet betalen!!!!
Als jij denkt in jou recht te staan niet krom liggen voor hun argumenten.
In het verleden zelfde gevalletje gehad met UPC, rekening zou 800 euro nog wat zijn, niet betaald.
Een dikke kunnen ze krijgen, laat ze eerst HUN administratie maar op orde houden alvorens IK dat doe.
Mijn raad is gewoon niet betalen, en voor internet dan maar een andere provider nemen.
Jij elke rekening heeft een uniek kenmerk, dus het kan niet fout gaan. Mits jij het fout doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik lees het als volgt:
rekening 1 wordt verstuurd
rekening 1 wordt betaald en ongeveer tegelijk wordt rekening 2 verstuurd
bij de kloothommels wordt de betaling geboekt op openstaand bedrag van rekening 2...... dus nu moet ie nog steeds rekening 1 betalen.
wie moet de boel dan goed bijhouden?
UPCquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon niet betalen!!!!
Als jij denkt in jou recht te staan niet krom liggen voor hun argumenten.
In het verleden zelfde gevalletje gehad met UPC, rekening zou 800 euro nog wat zijn, niet betaald.
Een dikke kunnen ze krijgen, laat ze eerst HUN administratie maar op orde houden alvorens IK dat doe.
Mijn raad is gewoon niet betalen, en voor internet dan maar een andere provider nemen.
Bij de essent is dat helemaal geen probleem. Je kunt er beter vanuit gaan dat alles wat bij de essent fout kan gaan, fout gaat. Het is wel triest dat de privatisering van de energiebedrijven heeft geleid tot zo een administratieve chaos.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef root1980 het volgende:
[..]
Jij elke rekening heeft een uniek kenmerk, dus het kan niet fout gaan. Mits jij het fout doet.
Toch vreemd dat ik al 6 jaar geen enkel probleem ondervind met Essent.....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:41 schreef vidivici het volgende:
[..]
Bij de essent is dat helemaal geen probleem. Je kunt er beter vanuit gaan dat alles wat bij de essent fout kan gaan, fout gaat. Het is wel triest dat de privatisering van de energiebedrijven heeft geleid tot zo een administratieve chaos.
Ja joh, en jij bent representatief voor alle klanten van Essent. Die problemen komen niet uit de lucht vallen hoor. Het is geloof ik zelfs een keer bij radar geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:39 schreef root1980 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik al 6 jaar geen enkel probleem ondervind met Essent.....
(verhuizing) was iets wat lastig omdat de vorige bewoner nog 1600 euro moest betalen, aangetoond dat ik de nieuwe bewoner ben en het licht ging aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |