Oh jij was sjacho.. sorry.. in dat geval zal jij bij haar wel een sms in haar telefoon gevonden hebben waar jij niet blij van wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:20 schreef WaStEd het volgende:
Ze zal wel een sms in je telefoon gevonden hebben waar ze niet blij van wordt
te dik is nummer 1 op de lijst.... die moet je anders opbouwenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
gewoon zeggen dat je chagerijnig bent omdat je weet dat als je dat 'ene' tegen haar zegt, dat ze dan boos gaat worden ...
zij: "wat is dan dat ene..?"
jij: "Dat je te dik bent"
en dan wordt zij boos en dan zeg jij 'zie je wel, daarom wilde ik niks zeggen ...'
Tegen vrouwen moet je gewoon vrouwenlogica inzetten, daar kunnen ze zelf absoluut niet tegen ...
Sterkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
gewoon zeggen dat je chagerijnig bent omdat je weet dat als je dat 'ene' tegen haar zegt, dat ze dan boos gaat worden ...
en dan wordt zij boos en dan zeg jij 'zie je wel, daarom wilde ik niks zeggen ...'
Tegen vrouwen moet je gewoon vrouwenlogica inzetten, daar kunnen ze zelf absoluut niet tegen ...
Vrouwenlogica daar begin ik niet aan, is me veel te ingewikkeld. Dan maar een avondje chagrijnig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
ik heb 'm al.. alleen jij reageert maar nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
ik zou haar stembanden doorsnijden
[afbeelding]
of deze kopen![]()
Eens is. Reversed psychology is the thing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
werkt niet over een lange afstandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb 'm al.. alleen jij reageert maar niet
Daar kan ik eerlijk gezegd alleen maar om lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
Lol dan ben je wel uitgelult ja.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef Blue-eagle het volgende:
>> "Wat is er? Je lijkt boos"
-- "ik wil sex"
>> "oh..."
<stilte>
Jij wint.
Maar stel nou dat ze zegt:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef Blue-eagle het volgende:
>> "Wat is er? Je lijkt boos"
-- "ik wil sex"
>> "oh..."
<stilte>
Jij wint.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 05:37 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ze zegt:
"ok, kom maar op dan"
dan kun je altijd nog zeggen:
"ja hallo, niet met jou natuurlijk"
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef nweenink het volgende:
Vrouwen moet je altijd direct gelijk geven... gaan ze helemaal van over de rooie!![]()
En vaak hebben ze ook geen weerwoord. Ze willen aandacht en dan gaan ze zeuren, zeggen dat je chagerijnig bent enzo. Om aandacht te krijgen beginnen ze vaak non-discussies, of gaan ze je plotseling aanspreken op je gedrag of zo. Direct gelijk geven: "Ja schatje, je hebt gelijk, sorry!", dan flippen ze echt! En da's leuk!![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
[afbeelding]
of deze kopen![]()
Ja DOH, alle vrouwen hebben toch een laag IQ!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 05:44 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Vrouwen die dat vragen zijn meestal ook degene met het laagste IQ, aangezien iedereen weet dat je dat niet moet vragen.![]()
het is een strikvraag. doen ze expres zodat je uit je slof schiet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:18 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Lol dan ben je wel uitgelult ja.....
Ik WORD altijd sjaggo van de vraag: ben je sjaggo... -ja nu wel ja...-![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
[afbeelding]
of deze kopen![]()
er staat me een coole serie bij waar dit topic niet aan kan tippen.quote:
Je zit duidelijk in een ontkenningsfasequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef Soul79 het volgende:
'Waarom ben je zo chagrijnig?'
'Huh? Wat?'
'Ik vroeg waarom je zo chagrijnig bent.'
'Huh? Ik ben helemaal niet chagrijnig.'
'Nou, zo doe je anders wel.'
'Wanneer dan?'
'Nou, net nog. De hele avond eigenlijk al.'
'Eeeeh, weet niet wat je bedoelt hoor, ik ben helemaal niet chagrijnig.'
'Ja maar zo doe je dus wel.'
'Welnee, waar heb je het over?'
'Je zit de hele tijd al vet chagrijnig te doen.'
'Nou, dat zal dan wel, jezus zeg.'
'Zie je wel!'
(etcetera.....)
Ja hallo als je daar gewoon op ingaat heb je een win-win situatie, waarom dan moeilijk gaan doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 05:37 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ze zegt:
"ok, kom maar op dan"
dan kun je altijd nog zeggen:
"ja hallo, niet met jou natuurlijk"
Niet in de verwerkingsfase. That's for surequote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je zit duidelijk in een ontkenningsfase
Van wat? Dat alle vrouwen zeurpieten zijn?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je zit duidelijk in een ontkenningsfase
Ik zou haar na de eerste zin genegeerd hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef Soul79 het volgende:
'Waarom ben je zo chagrijnig?'
'Huh? Wat?'
'Ik vroeg waarom je zo chagrijnig bent.'
'Huh? Ik ben helemaal niet chagrijnig.'
'Nou, zo doe je anders wel.'
'Wanneer dan?'
'Nou, net nog. De hele avond eigenlijk al.'
'Eeeeh, weet niet wat je bedoelt hoor, ik ben helemaal niet chagrijnig.'
'Ja maar zo doe je dus wel.'
'Welnee, waar heb je het over?'
'Je zit de hele tijd al vet chagrijnig te doen.'
'Nou, dat zal dan wel, jezus zeg.'
'Zie je wel!'
(etcetera.....)
Hou je smoel nou eens, stom wijf.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:44 schreef mighty_myte het volgende:
er staat me een coole serie bij waar dit topic niet aan kan tippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |