quote:

kan je ook nog in normale mensentaal reageren, of heeft yvonne een bot/machine van je gemaakt met 5 verschillende zinnetjes in je?quote:op woensdag 15 juni 2005 11:26 schreef havoc het volgende:
waarschuwing, nou optiefen.

exterminate!!quote:op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef the_langolier het volgende:
destroy, havoc, destroy!

nothing, absolutely nothing must delay this all-glorious project.quote:

typisch geval van een nerd, duidelijkquote:op woensdag 15 juni 2005 11:39 schreef the_langolier het volgende:
[..]
nothing, absolutely nothing must delay this all-glorious project.
one species must survive above all others and to do so it would set me above the gods and through the darkness, i will have that power!!!

quote:op woensdag 15 juni 2005 11:42 schreef badkeukentegel het volgende:
typisch geval van een nerd, duidelijk![]()

eensch.quote:op woensdag 15 juni 2005 15:06 schreef scorpie het volgende:
tis een te leuk topic

helaasch, ik heb het geprobeerd, maar als iedereen offtopic gaat, dan kan ik er niks aan doen hequote:op woensdag 15 juni 2005 15:27 schreef the_langolier het volgende:
ontbreezah-woorden deze topic is helaas niet meer terug in het gareel te brengen. mits een full-out attack, dunkt mij.

quote:offtopic gepost met doel een topic om zeep te helpen.
vanaf heden doe je dat maar 1 keer want je bent meteen een week met verlof, oftewel weekban. je hoeft niet te reageren als je niets te vertellen hebt. af en toe hebben wij het idee dat er post junks zijn die zich totaal niet kunnen beheersen. gaan we dus ook maatregelen tegen nemen door je gewoon een week lang van onzin af te tiefen, misschien dat je dan even kan afkicken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |